Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚητώ Ράγκος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
2
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ 6 ΣΤΟΙΧΕΙΑ Η άποψη του Καταναλωτή –Πώς αντιμετωπίζει ο καταναλωτής/χρήστης το Μέσο Μεγέθη Μετρήσεων –Τι μετράμε, Πως το μετράμε, Πώς το αξιοποιούμε Η Πιστοποίηση των Στοιχείων –Ποιος Καταγράφει, Επεξεργάζεται και Πιστοποιεί Τα Στοιχεία Χώρος «κατανάλωσης του Μέσου» –Έχει το κάθε Μέσο το Δικό του Χώρο «κατανάλωσης»? Υπάρχει δυνατότητα ταυτόχρονης «κατανάλωσης Μέσων» Η Συνολική Εικόνα –Ποια είναι τελικά το Συνολικό Σκηνικό Μέσων στην Ελληνική Αγορά? Τα Αποτελέσματα –Πώς η Επικοινωνία Μέσα από κάθε Μέσο αξιολογείται για την μετατροπή του Μηνύματος από «την Ανταπόκριση του Χρήστη στο Χτίσιμο της Μάρκας»
3
ΠΩΣ ΤΟ INTERNET ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ Το Internet αποτελεί το Διαφημιστικό Μέσο που μέσα σε 10 χρόνια έχει διαμορφώσει πολύ πιο γρήγορα από κάθε άλλο Μέσο μια σχέση οικειότητας με τον χρήστη. Έχουν όμως οι Marketers ανταποκριθεί στον ίδιο βαθμό? Έχουν οι Διαφημιστές χρησιμοποιήσει επιτυχώς το Internet ως Εργαλείο Marketing? Πώς τα Παραδοσιακά Μέσα Επηρεάζονται από την ενσωμάτωση του Internet?
4
Mobile marketing Οι τεχνολογίες που αλλάζουν την Αγορά Οι συσκευές που «λατρεύουν» οι χρήστες τους Το εξελιγμένο Μενού και Περιεχόμενο Το Mobile Marketing είναι ακόμα στο πρώτο στάδιο ανάπτυξης, αλλά αποδεικνύεται σαν το πιο «hot” εργαλείο επικοινωνίας Εξελίσσεται από ένα «μονόδρομο» μηχανισμό επικοινωνίας σε ένα εργαλείο «διαλόγου» Branding, Mobile Coupons, Loyalty marketing, Fundraising, Direct Response, Sponsorship
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.