Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α.Μ. 419 ΜΑΘΗΜΑ: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ : 2007-2008

2 ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ  ΟΙ ΣΥΧΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ  Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ  ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

3 ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

4 ΓΕΝΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΠΕΛΑΤΕΣ  ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ  ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ  ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ Ή ΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

5 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ:  ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

6 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Ε&Α → ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

7 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Η ΙΔΕΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ :  ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ  ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ  ΤΑΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

8 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΕΣΤ  Α ΤΕΣΤ  Β ΤΕΣΤ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΤΕΣΤ  ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ  ΤΕΣΤ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ  ΤΕΣΤ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  ΤΕΣΤ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ  ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΩΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

9 ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΛΗΨΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ  ΠΟΤΕ;  ΠΟΥ;  ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;  ΠΩΣ; ΠΡΟΩΘΗΣΗ/ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ/ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

10 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ  Η μακροπρόθεσμη επιτυχία και βιωσιμότητα της επιχείρησης εξαρτάται από την ικανότητά της να: - παράγει προϊόντα καλύτερα από αυτά του ανταγωνισμού - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς  Το εν δυνάμει όφελος από την ανάπτυξη νέων προϊόντων είναι ανεκτίμητο  Ο κύκλος ζωής των νέων προϊόντων ελαττώνεται συνεχώς  Τα νέα προϊόντα (λιγότερο από πέντε χρόνια στην αγορά) καταλαμβάνουν ένα διαρκώς αυξανόμενο τμήμα της αγοράς

11 ΑΡΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ  ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

12 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ:  ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΑΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ:  ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ  Η/Υ ΑΝΤΛΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

13 ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ  ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ

14 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:  ΑΡΘΡΑ : “Development of Useful Ideas in the New Product Development Process of Small Manufacturers: An Investigation” “The Application of Parts Control and Standardization By Exploration of the Value Chain in the New Product Development and Innovation”  Βιβλίο: «Εισαγωγή στο Marketing» Πέτρος Γ. Μαλλιάρης  Πληροφορίες από μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.


Κατέβασμα ppt "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google