Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΠρίαμ Γεωργιάδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική 1.Αποτελεί Την βάση των σχέσεων με τον πελάτη 2.Αποτελεί το κλειδί για την επενδυτική πολιτική της ΔΕΥΑ 3.Αντικατοπτρίζει τον κοινωνικό χαρακτήρα της επιχείρησης
2
Λογαριασμός νερού και τιμολογιακή πολιτική Δημιουργεί τις καλλίτερες προϋποθέσεις για την ορθολογική διαχείριση του νερού Η είσπραξη του συνόλου των λογαριασμών αποτελεί την δίκαιη συμπεριφορά της ΔΕΥΑ απέναντι στο σύνολο των πολιτών
3
Η κατάσταση σήμερα Ο δείκτης επανείσπραξης των απαιτήσεων των πελατών από λογαριασμούς νερού έχει σχεδόν τετραπλασιασθεί στην περίοδο από το 2010 μέχρι το 2014. Υπάρχουν και ΔΕΥΑ που μέσα στην περίοδο της κρίσης εμφανίζουν σταθερή εισπρακτικότητα
4
Πολιτική είσπραξης των λογαριασμών Οι περισσότερες ΔΕΥΑ χρησιμοποιούν την προηγούμενη ενημέρωση των πελατών για τις οφειλές τους πριν την διακοπή της παροχής.
5
Η κατάσταση σήμερα Οι περισσότερες ΔΕΥΑ επικαλούνται την έλλειψη προσωπικού & Την διεύρυνση των ορίων της ΔΕΥΑ με βάση τον Καλλικράτη – για την αδυναμία τους να δώσουν λύσεις
6
Πρακτικές που εφαρμόζονται Σε κάποιες ΔΕΥΑ γίνονται και αφαιρέσεις υδρομέτρων. Γίνονται προσαυξήσεις στον λογαριασμό που δεν εξοφλείται έγκαιρα. Κάποιες ΔΕΥΑ ( κυρίως οι μικρές ) απευθύνονται στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ (υπάρχει αυτή η δυνατότητα)
7
Πρακτικές που εφαρμόζονται Περιμένουν τον πελάτη να ευαισθητοποιηθεί και να ανταποκριθεί στην υποχρέωσή του για πληρωμή του λογαριασμού Τον ενημερώνουν μόνο (κυρίως τηλεφωνικά) Τον ενημερώνουν και μετά προβαίνουν και σε διακοπή της παροχής υδροδότησης
8
Πολιτικές παρεμβάσεις στην διαδικασία διακοπής της παροχής Όσο οι δυσκολίες ανταπόκρισης της ΔΕΥΑ στις υποχρεώσεις της έναντι τρίτων αυξάνονται τόσο περιορίζονται οι πολιτικές παρεμβάσεις Αυτό δεν συμβαίνει στις μεγάλες ΔΕΥΑ (ή σε πολύ μικρό βαθμό)
9
Ζητήματα που προκύπτουν από την χαμηλή εισπραξιμότητα Περιορισμένη ρευστότητα Ανυπαρξία επενδύσεων για υποδομές Κατανομή των εσόδων δημοκρατική και όχι μόνο στις πλάτες των συνεπών πελατών Αξιοπιστία της ΔΕΥΑ στην κοινωνία Κακής ποιότητας στις προσφερόμενες υπηρεσίες Πλήρης αδυναμία αντιμετώπισης των μελλοντικών προβλημάτων.
10
Συμπεράσματα Για την έγκαιρη και αποτελεσματική είσπραξη των λογαριασμών πρέπει: 1.Να δυναμώσουμε την σχέση μας με την κοινωνία με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο 2.Να καταδείξουμε την ανάγκη ύπαρξης και υποστήριξης των ΔΕΥΑ σαν επιχειρήσεις με πολύ μεγάλη σημασία για την ομαλή λειτουργία της πόλης. 3.Να βρούμε και να προτείνουμε λύσεις που να ταιριάζουν στα δεδομένα της κάθε πόλης. ( και για την είσπραξη και για τις επενδύσεις)
11
Σας ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.