Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες

2  ΚΥΠΡΟΣ (ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ) ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ  ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ  ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΕΝΙΣ  ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ –ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΓΟΝΕΙΣ

3 ΓΟΝΕΙΣΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Μαρία ΧατζηχαραλάμπουςΜάριος Αντωνίου Στέλλα ΙωαννίδουΠαυλίνα Κοντεμενιώτου Μαρία ΚτωρίδουΙωάννα Λάζου Στάλω ΣαββίδουΑντρέας Λοϊζου Μαρία ΜανούχουΚάτια Ορφανού Αντιγόνη ΚωνσταντίνουΈλενα Σχίζα ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

4  ΘΕΜΑ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΠΑΙΔΙΩΝ  ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ  ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ (128)  ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 66  ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΟΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ  ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΗΤΑΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ – ΑΝΤΡΩΝ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΥΠΕΡΤΕΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

5  ΓΟΝΕΙΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 25-50  ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΙΚΙΛΟ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ (ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 50% ΑΝΕΡΓΟΙ)  ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ 5 ΧΩΡΕΣ –ΜΙΚΡΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ

6  Παρέχει πρόσβαση στην Τεχνολογία  Βοηθά στην απόκτηση γνώσεων  Καταρτίζει στις διαπροσωπικές σχέσεις  Παρέχει αγωγή που είναι συνέχεια της οικογενειακής αγωγής  Παρέχει ίση εκπαίδευση για όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως ικανοτήτων  Παρέχει κατάλληλη εκπαίδευση για μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας  Δίνει αξία στα παιδιά ως ξεχωριστές προσωπικότητες  Παρέχει ευκαιρίες για καλύτερη επαγγελματική σταδιοδρομία  Διδάσκει αξίες ζωής, όπως ανοχή, σεβασμός και αλληλεγγύη ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ

7  Αναπτύσσει δεξιότητες  Επιτρέπει στα παιδιά να έρχονται σε επαφή με άλλα παιδιά  Συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας  Προωθεί τις επαγγελματικές επιλογές των παιδιών  Προωθεί την πρακτική/πειραματική εξάσκηση σε διάφορα μαθήματα  Βοηθά τα παιδιά να γίνουν μελλοντικοί υπεύθυνοι πολίτες  Προωθεί την ισότητα ανάμεσα στους μαθητές  Επιτρέπει την ένταξη στην κοινωνία σε άτομα με ειδικές ανάγκες  Προωθεί και ενισχύει τα χαρισματικά παιδιά  Αποτελεί ενεργό και ανοιχτό κέντρο προς όλους τους τομείς  Προωθεί δραστηριότητες ανάπτυξης της αυτοεκτίμησης των παιδιών  Αναπτύσσει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία ΟΙ 6 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

8 Η σχέση αυτή υπάρχει …  Για να ελεγχθεί κατά πόσο το σχολείο δίνει αυτά που θέλει η οικογένεια  Επειδή τα παιδιά πιστεύουν ότι είναι σημαντική  Επειδή το σχολείο αναμένει από τους γονείς να συμμετέχουν  Επειδή το σχολείο έχει το καθήκον αυτό  Δεν υπάρχει τέτοια σχέση επειδή δε θεωρείται σημαντική ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ 2 ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΣΤΗ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΙΣ 2 ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΟΙ 2 ΔΗΛΩΣΕΙΣ

9 Δραστηριότητες που κάνουν συνήθως οι γονείς με τα παιδιά τους  Συμμετέχετε στις εκδηλώσεις του σχολείου των παιδιών σας  Βοηθάτε τα παιδιά σας στη διεκπεραίωση της κατ΄οίκον εργασίας τους  Παρακολουθείτε κινηματογραφικές ταινίες με τα παιδιά σας  Συμμετέχετε στα παιχνίδια των παιδιών σας  Γνωρίζετε τους φίλους/φίλες των παιδιών σας  Ελέγχετε τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά σας (τι και πόση ώρα)  Προγραμματίζετε δραστηριότητες με τα παιδιά σας κατά το Σαββατοκύριακο  Παίρνετε πάντα μεσημεριανό με τα παιδιά σας  Παίρνετε πάντα δείπνο με τα παιδιά σας  Επικοινωνείτε με τα παιδιά σας περισσότερο από μία φορά κατά τη διάρκεια της ημέρας  Μοιράζεστε τα οικογενειακά συμβάντα της ημέρας με τα παιδιά σας  Μιλάτε με τα παιδιά σας για θέματα όπως το σεξ, το κάπνισμα, τα ναρκωτικά;  Ελέγχετε τι διαβάζουν τα παιδιά σας  Γνωρίζετε πάντα και ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα παιδιά σας ΟΙ 8 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

10 Δραστηριότητες που κάνουν συνήθως οι γονείς με τα παιδιά τους  Συμμετέχετε στις εκδηλώσεις του σχολείου των παιδιών σας  Βοηθάτε τα παιδιά σας στη διεκπεραίωση της κατ΄οίκον εργασίας τους  Παρακολουθείτε κινηματογραφικές ταινίες με τα παιδιά σας  Συμμετέχετε στα παιχνίδια των παιδιών σας  Γνωρίζετε τους φίλους/φίλες των παιδιών σας  Ελέγχετε τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά σας (τι και πόση ώρα)  Προγραμματίζετε δραστηριότητες με τα παιδιά σας κατά το Σαββατοκύριακο √√√  Παίρνετε πάντα μεσημεριανό με τα παιδιά σας  Παίρνετε πάντα δείπνο με τα παιδιά σας  Επικοινωνείτε με τα παιδιά σας περισσότερο από μία φορά κατά τη διάρκεια της ημέρας  Μοιράζεστε τα οικογενειακά συμβάντα της ημέρας με τα παιδιά σας  Μιλάτε με τα παιδιά σας για θέματα όπως το σεξ, το κάπνισμα, τα ναρκωτικά; ΧΧΧ  Ελέγχετε τι διαβάζουν τα παιδιά σας  Γνωρίζετε πάντα και ανά πάσα στιγμή πού βρίσκονται τα παιδιά σας ΧΧΧ ΧΧΧ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ / ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ

11  ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ Ή ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ  ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΧΑΣΜΑ - ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΑΠ0 ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ  ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΑΥΤΌ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΕΦΥΡΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

12 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google