Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD

2 Η διαδικασία του να θέτει κάποιος στόχους για την απόδοσή του

3 Στόχοι για την αποδοση οι οποίοι εστιάζουν στο τελικό αποτέλεσμα της ενέργειας (κατάκτηση πρωταθλήματος, νίκη σε έναν αγώνα κτλ)

4 Στόχοι για την απόδοση οι οποίοι εστιάζουν στη βελτίωση ενός στοιχείου της απόδοσης (βελτίωση του ατόμου σχετικά με την προηγούμενη απόδοσή του)

5 Στόχοι για την απόδοση οι οποίοι εστιάζουν στην ποιότητα της παραγόμενης κίνησης

6 Οι πραγματικές δεξιότητες που οι άνθρωποι πρέπει να αποκτήσουν για να πετύχουν τους στόχους τους Οι δεξιότητες οι οποίες ένα άτομο επιθυμεί να είναι σε θέση να εκτελέσει

7 ... προπόνηση συγκεκριμένων τεχνικών του αθλήματος με μετρήσιμους στόχους

8 Συνδέονται με την επιτυχημένη εκτέλεση Δεξιοτήτων Οι ενέργειες που οι άνθρωποι πρέπει να είναι σε θέση να παράγουν για να εκτελέσουν τις δεξιότητες – στόχους με επιτυχία στις συγκεκριμένες συνθήκες

9 .. κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας οι αποτελεσματικοί προπονητές ενθαρρύνουν τους αθλητές να συγκεντρώνουν την προσοχή τους σε μία ή περισσότερες από αυτές τις συμπεριφορές, μέχρι η κάθε μία από αυτές να μετατραπεί σε ένα σταθερό χαρακτηριστικό της απόδοσής τους.

10 Το περιβάλλον στο οποίο οι άνθρωποι θέλουν να είναι σε θέση να εκτελέσουν μία ή πολλές δεξιότητες (οδηγός φορτηγού – οδήγηση αργά το βράδυ)

11 Δραστηριότητα Στόχοι Αποτελέσματος Στόχοι Απόδοσης Στόχοι Διαδικασίας Πυροβολισμός τουφεκιού 1 η θέση σε ένα τοπικό αγώνα σκοποβολής Βελτίωση της απόλυτης ευστοχίας από 60% σε 70% Αργή εκπνοή πριν από κάθε πίεση της σκανδάλης Θαλάσσιο σκιΣυμμετοχή στο περιφερειακό πρωτάθλημα Αύξηση των επιτυχημένων περασμάτων από 4 σε 5 Εστίαση του βλέματος έξω από το σημείο περάσματος Βόλεϊ1 η θέση στη διοργάνωση Βελτίωση της επιτυχίας του μπλοκ από 40% σε 50% Τα χερια τεντωμένα περνούν πάνω από το φιλέ σε κάθε προσπάθεια μπλοκ

12 Δραστηριότητα ΔεξιότηταΣυμπεριφορέςΣυνθήκες Παίξιμο πιάνουΑπόδοση χωρίς λάθη Κατάλληλη ευθυγράμμιση χεριών και δακτύλων Τοπικός διαγωνισμός πιάνου ΚαλαθοσφαίρισηΑποτελεσματική τεχνική του ριμπάουντ Χρήση του σώματος για να εμποδίσει τον αντίπαλο σε κάθε βολή Παιχνίδι πανεπιστιμιακού πρωταθλήμτος ΣερφΠέρασμα ενός κύματος μετριας δυσκολίας Κατάλληλες ρυθμίσεις του σώματος και των ποδιών Τροπική παραλία με φίλους

13 Τα 4 βασικά στοιχεία της διαδικασίας καθορισμού στόχων Challenging- προκλητικός Attainable - εφικτός Realistic - ρεαλιστικός Specific - συγκεκριμένος

14 Περιγράψτε μια δεξιότητα με την οποία είστε εξοικειωμένοι Εξηγήστε πως θα χρησιμοποιούσατε την αρχή CARS για να βοηθήσετε το άτομο αυτό να θέτει στόχους για την εκμάθηση της δεξιότητας

15 Το όφελος ή η απώλεια της επιδεξιότητας ενός ατόμου σε μια δεξιότητα ως αποτέλεσμα της προηγούμενης εξάσκησης ή εμπειρίας του σε μια άλλη δεξιότητα

16 Ο τύπος της μεταφοράς μάθησης ο οποίος Προκύπτει από μια δεξιότητα ή κατάσταση. Αναφέρεται και ως κοντινή μεταφορά

17 Ο τύπος της μεταφοράς της μάθησης, ο οποίος προκύπτει από μια δεξιότητα ή Κατάσταση σε μια παρόμοια δεξιότητα ή κατάσταση. Αναφέρεται και ως γενίκευση

18 Ο τύπος της μεταφοράς της μάθησης ο οποίος συμβαίνει από μία δεξιότητα η από μία κατάσταση σε μια άλλη πολύ διαφορετική δεξιότητα ή κατάσταση

19 Το κεντρικό στοιχείο σε κάθε μαθησιακή εμπειρία είναι το άτομο που απολαμβάνει τη μάθηση – ο μαθητής. Οι εκπαιδευτές πρέπει να κατανοήσουν ορισμένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά των ασκουμένων

20 Για αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες...  Παρακίνηση  Ικανότητες  Προηγούμενες εμπειριες  Στάδιο μάθησης στο οποίο βρίσκονται

21 Παρακίνηση επίτευξης Η κατεύθυνση και η ένταση της προσπάθειας ενός ατόμου για την επίτευξη ενός στόχου απόδοσης, είτε για ατομική βελτίωση είτε για την επίδειξη ανώτερης δεξιοτεχνίας σε σύγκριση με τους άλλους εκτελεστές

22 Όταν τα άτομα αισθανονται οτι κατάφεραν με επιτυχία τον προσωπικο τους στόχο, τότε έχουν περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν με υψηλή παρακίνηση

23 Έρευνες δείχνουν οτι όταν υπάρχει μία σημαντική ποσότητα εξάσκησης, παρατηρείται αντιστοιχα σημαντική μεταφορά γνωστικο-αντιληπτικών στοιχείων και φυσιολογικών προσαρμογών μεταξύ ορισμένων αθλημάτων που παίζονται με μπάλα

24 Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τα βασικά μοτίβα ή κινήσεις που οδηγούν στη σωστή εκτέλεση

25 Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τις περιβαλλοντικές ή κινητικές πληροφορίες που οδηγούν στη σωστή εκτέλεση

26 Στοιχεία της δεξιότητας τα οποία αφορούν τους κανόνες, τις αρχές, τις οδηγίες ή τις στρατηγικές της δεξιότητας

27 Η άποψη οτι οι καλύτερες μαθησιακές εμπειρίες είναι αυτές που προσεγγίζουν στενότερα τα κινητικά στοιχεία και τις περιβαλλοντικές συνθήκες της δεξιότητας – στόχος και της συνθήκης - στόχος

28 Ένα κοινό κινητικό, αντιληπτικό και εννοιολογικό στοιχείο για οποιεσδήποτε 2 από τις ακόλουθες δεξιότητες: τοξοβολία, μποουλινγκ, οδοντιατρική, επισκευή ενός κινητήρα, ξιφασκία, γκολφ, ιππασία, πατιναζ στον πάγο, kickboxing, σκούπισμα φύλλων, περπάτημα στο φεγγάρι, βάψιμο νυχιών, χορός με κλακέτες, ραψιμο, ζωγραφική, παίξιμο ξυλόφωνου, παιχνίδι γιο- γιο, φύτεμα δέντρου

29 Η υποκειμενική δυναμική για υψηλή απόδοση σε μια κίνηση, η οποία αλλάζει με την εξάσκηση, την εμπειρία αλλά και από ένα σύνολο περιβαλλοντικών παραγόντων και συνθηκών

30 Μετρήσεις αποτελέσματος Παρατηρήσεις της απόδοσης ενδεικτικές για το τελικό αποτέλεσμα της εκτέλεσης

31 Μετρήσεις διαδικασίας Παρατηρήσεις απόδοσης που δείχνουν κάτι για την ποιότητα της εκτέλεσης της κίνησης. Μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση περίπλοκων οργάνων ή την υποκειμενική αξιολόγηση ενός εμπειρογνώμονα.

32  Ποιοί είναι οι στόχοι του ασκούμενου;  Τι θα μάθω από αυτή την αξιολόγηση της απόδοσης;  Τι πρόκειται να μάθει ο ασκούμενος από αυτή την αξιολόγηση;  Πώς θα χρησιμοποιήσω τις πληροφορίες που θα συγκεντρώσω από αυτή την αξιολόγηση για να βοηθήσω τον ασκούμενο στην επίτευξη των στόχων του;


Κατέβασμα ppt "ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google