Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΈλλη Αλεξάκης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. adermet@gmail.gr Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
2
Δημόσιες Σχέσεις
3
Το Μάρκετινγκ Προϊόν Τιμή Τοποθέτηση / Διανομή Προώθηση
4
Η Προώθηση Διαφήμιση Προσωπικές πωλήσεις Προώθηση πωλήσεων Δημόσιες Σχέσεις …
5
Οι Δημόσιες Σχέσεις «Το δημόσιο αίσθημα είναι τα πάντα. Με το δημόσιο αίσθημα, τίποτα δεν μπορεί να αποτύχει, και χωρίς αυτό τίποτα δεν μπορεί να πετύχει.» Αβραάμ Λίνκολν
6
Οι Δημόσιες Σχέσεις Δημόσιες Σχέσεις + Εταιρική Επικοινωνία Πολυεθνικές / μικρές επιχειρήσεις και οργανισμοί / άτομα (πολιτικοί, καλλιτέχνες κλπ.) Απευθύνονται σε: Πελάτες Προμηθευτές Επενδυτές Υπάλληλους Άλλους οργανισμούς και επιχειρήσεις Κυβερνήσεις και φορείς …
7
Οι Δημόσιες Σχέσεις «Οι δημόσιες σχέσεις είναι ο επηρεασμός της συμπεριφοράς των ομάδων του κοινού ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, μέσω της αποτελεσματικής διοίκησης των σχέσεων και της επικοινωνίας» Βρετανικό Ινστιτούτο Δημοσίων Σχέσεων
8
Οι Δημόσιες Σχέσεις «Η πρακτική των δημοσίων σχέσεων είναι η εσκεμμένη, προγραμματισμένη και βιώσιμη προσπάθεια για την εγκαθίδρυση και διατήρηση καλής θέλησης και αμοιβαίας κατανόησης ανάμεσα σε έναν οργανισμό και τις ομάδες κοινού του». Frank Jefkins
9
Η Διοικητική Λειτουργία Οι δημόσιες σχέσεις: Υποστηρίζουν και διευκολύνουν την παραγωγή και τις πωλήσεις Βοηθούν την επιχείρηση στην εγκαθίδρυση της φιλοσοφίας της, επίτευξη των στόχων, προσαρμογή στο εξωτερικό περιβάλλον και στη αντιμετώπιση του ανταγωνισμού. Αποτελούν την επικοινωνιακή βάση των οργανισμών.
10
Η Διαδικασία 1.«Τι συμβαίνει τώρα;» – Έρευνα και ανάλυση 2.«Τι θα πρέπει να κάνουμε και να πούμε και γιατί;» – Διαμόρφωση πολιτικής 3.«Πως και πότε το κάνουμε και το λέμε;» – Προγραμματισμός
11
Η Διαδικασία (συν.) 4.«Πάμε να το κάνουμε» – Εκτέλεση του προγράμματος 5.«Τι αποτέλεσμα είχαμε;» – Επανάδραση & αντίδραση του κοινού 6.«Τι κάνουμε τώρα;» – Αξιολόγηση και τελική εκτίμηση του αποτελέσματος και προτάσεις για το μέλλον
12
Η Διαδικασία – Στρατηγικές Οι Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων περιέχουν: Κατευθυντήριες οδηγίες Μήνυμα κλειδί
13
Στρατηγικές - Προγραμματισμός Προληπτικές Στρατηγικές vs Στρατηγικές Αντίδρασης Ενεργητικές Στρατηγικές vs Στρατηγικές Επικοινωνίας
14
Επικοινωνία – Τακτικές 1.Ηλεκτρονικές τακτικές: Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ιστοσελίδες Ηλεκτρονικοί πίνακες ανακοινώσεων Τηλεομοιοτυπίες Δορυφορικές μεταδόσεις Τηλεδιασκέψεις Μαγνητοσκοπημένα δελτία τύπου Ψηφιακοί οπτικοί δίσκοι …
15
Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 2.Έντυπες τακτικές: Δελτία τύπου Εταιρικά περιοδικά Φυλλάδια Επετειακές εκδόσεις Ετήσιες / ενδιάμεσες εκθέσεις Εταιρική διαφήμιση Κυτία τύπου (press kits) Δελτία νέων (newsletters) …
16
Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 3.Τακτικές δια ζώσης: Συζήτηση / επικοινωνία κατά πρόσωπο Ομιλίες Συνεντεύξεις τύπου Συνεντεύξεις Δεξιώσεις και ξεναγήσεις Συναντήσεις Παρουσιάσεις …
17
Επικοινωνία – Τακτικές (συν.) 4.Τακτικές εικόνας: Μαγνητοσκοπημένα δελτία τύπου Προβολές διαφανειών Οικιακά βίντεο Διαφάνειες Φωτογραφίες Κινούμενα σχέδια και κόμικς Υπαίθριες δραστηριότητες, προβολές κλπ …
18
Η Κυκλική διαδικασία των Δημοσίων Σχέσεων Έρευνα και ανάλυση Διαμόρφ ωση πολιτικής Προγραμ ματισμός Επικοινων ία Επανάδρ αση / Αντίδρασ η Αξιολόγη ση και Προσαρμ ογή
19
Στόχοι, Φιλοσοφίες και Πολιτικές «Οι δημόσιες σχέσεις είναι η δόμηση της εταιρικής φιλοσοφίας και τη μεταφορά αυτής της φιλοσοφίας στην πράξη, ώστε να μην υπάρχει απόκλιση ανάμεσα σε αυτό που υποστηρίζει μια επιχείρηση και σε αυτό που τελικά κάνει». Vogel
20
Δημόσιες Σχέσεις και Επιχειρησιακή Αλλαγή Τεχνολογία Κυβερνητική πολιτική Παγκοσμιοποίηση του εμπορίου Συγχωνεύσεις και εξαγορές Προσέλκυση ξένων επενδύσεων από χώρες του Τρίτου κόσμου Τουρισμός ως οικονομική, κοινωνική και πολιτική δραστηριότητα
21
Επικοινωνία Προσόντα – Δεξιότητες – Ταλέντα «Τεχνικοί επικοινωνίας» Καθήκοντα «επικοινωνία μέσω περιοδικών δράσεων» Συστήματα «σύστημα καλής θέλησης» «αμοιβαίες γραμμές επικοινωνίας»
22
Η Κοινή Γνώμη Διατήρηση ευνοϊκής κοινής γνώμης Δημιουργία κοινής γνώμης όπου δεν υπάρχει ή είναι λανθασμένη Ουδετεροποίηση αρνητικής κοινής γνώμης
23
Η Κοινή Γνώμη (συν.) Εγκαθίδρυση σχέσεων με ομάδες κοινού Ερμηνεία κοινής γνώμης Εταιρική κοινωνική ευθύνη
24
Επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων Καθήκοντα Προσόντα Δεξιότητες γραπτού και προφορικού λόγου Ικανότητα έρευνας Εμπειρία στο σχεδιασμό Ικανότητα στη επίλυση προβλημάτων Επάρκεια στη διοίκηση επιχειρήσεων και στα οικονομικά
25
Επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων Προγραμματισμός Σχέσεις Συγγραφή και σύνταξη Πληροφόρηση Παραγωγή Ειδικές εκδηλώσεις Προφορικός λόγος Έρευνα και αξιολόγηση αποτελεσμάτων
26
Εταιρείες Συμβούλων Δημοσίων Σχέσεων Εμπειρία και εξειδίκευση Εγγύτητα σε κέντρα αποφάσεων Κύκλος επαφών Παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου Αντιμετώπιση σύνθετων προβλημάτων
27
Δημόσιες Σχέσεις και Δημοσιογραφία Σκοπός Στόχοι Ομάδες κοινού Κανάλια επικοινωνίας
28
Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση Κανάλια επικοινωνίας Ομάδες κοινού Εξειδίκευση Στόχος
29
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. adermet@gmail.gr Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.