Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

3 ΄Εννοια συστήματος: Οργανωμένο σύνολο συστατικών μερών που συνδέονται λειτουργικά μεταξύ τους και αποβλέπουν στην επίτευξη ενός κοινού και προκαθορισμένου σκοπού/στόχου με δεδομένα μέσα και μέσα σε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό περιβάλλον. Παραδείγματα: * Βιομηχανική / εργοστασιακή μονάδα * Νοσοκομειακή μονάδα * Πανεπιστημιακό ίδρυμα

4 ΄Εννοια υποδείγματος (προτύπου): Οποιαδήποτε αναπαράσταση ή απεικόνιση των βασικών χαρακτηριστικών και σχέσεων ενός συστήματος (μιας πραγματικής κατάστασης). Επιδιώξεις: 1) η κατανόηση της δομής και του τρόπου λειτουργίας του συστήματος (για αναλυτικούς σκοπούς) 2) η δυνατότητα πρόβλεψης της συμπεριφοράς του συστήματος (ή τμήματος του) στο μέλλον με διάφορες συνθήκες επιχειρηματικού περιβάλλοντος 3) ο έλεγχος του συστήματος για μια αποτελεσματική λειτουργία του.

5 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (σχηματικά): Συντελεστές παραγωγής Φύση Εργασία Κεφάλαιο Προϊόντα / Υπηρεσίες ΑγοράΤιμή Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται προϊόντα ως ΧΡΗΣΙΜΑ (πραγματική ή επίπλαστη ανάγκη). Σε αυτό συμβάλλει σημαντικά η διαφήμιση (ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ = ΥΠΟΣΧΕΣΗ) (ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ = ΥΠΟΣΧΕΣΗ). Ανάγκες απεριόριστες / στενότητα αγαθών / ΒΑΣΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

6 ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ Βασική επιδίωξη είναι η αποτελεσματική αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων που διαθέτει η επιχείρηση με βάση την οικονομική αρχή (μέγιστο αποτέλεσμα με τις μικρότερες θυσίες).

7 ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ 1) Σχεδίαση και επιλογή των προϊόντων 2) Σχεδίαση και επιλογή της παραγωγικής ικανότητας 3) Σχεδίαση και επιλογή της παραγωγικής διαδικασίας και μηχ/κου εξοπλισμού. 4) Σχεδίαση και επιλογή του τόπου εγκατάστασης. 5) Σχεδίαση και επιλογή του χώρου εγκατάστασης. 6) Σχεδίαση και μελέτη της εργασίας.

8 ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ 1) Προγραμματισμός παραγωγής 2) Έλεγχος αποθεμάτων και παραγωγής 3) Έλεγχος ποιότητας παραγωγής 4) Έλεγχος κόστους παραγωγής 5) Συντήρηση και αξιοπιστία του συστήματος παραγωγής.

9 Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ (σχηματικά): ΕΙΣΡΟΕΣ Υλικά μέσα Χρηματικά μέσα Ανθρώπινες υπηρεσίες Πληροφορίες Μας ενδιαφέρει η απόδοση κάθε στοιχείου χωριστά, αλλά και η απόδοση σε σχέση με τα άλλα. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΕΚΡΟΕΣ Υλικά αγαθά Υπηρεσίες Πληροφορίες Α΄υλές Χρηματικά μέσα Μηχανήματα Εργασία Πληροφορίες Α΄υλές Χρηματικά μέσα Μηχανήματα Εργασία Πληροφορίες ΕΠΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ (Feedback)

10 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός ΕΙΣΡΟΕΣ Χρηματικά κεφάλαια (ανάλογα με την προσδοκώμενη εμβέλεια/ γεωγραφική κάλυψη π.χ. Mega vs TV Kρήτη) Υλικά κεφάλαια (ανταπόκριση στη σύγχρονη τεχνολογία, συμβατότητα μέσων) Ανθρώπινο δυναμικό (καταρτισμένο προσωπικό π.χ. ηχολήπτες, τεχνικοί, κάμεραμαν, δημοσιογράφοι, συντάκτες, ηλεκτρολόγοι, προγραμματιστές Η/Υ, οικονομολόγοι, νομικοί κτλ) Πληροφορίες : ΤΙ κοιτάνε οι καταναλωτές, ΠΟΤΕ (ώρες, ημέρες, εποχές), ΠΟΙΟΣ (δημογραφικά χαρακτηριστικά), ΠΟΣΟ (διάρκεια προβολής), ΓΙΑΤΙ

11 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Α Πρωινή Ζώνη (05:00-10:00) Β Πρωινή Ζώνη (10:00-12:00) Μεσημεριανή ζώνη (12:00-16:00) Απογευματινή ζώνη (16:00-20:00) Ζώνη Υψηλής Τηλεθέασης (Prime Time) (20:00-23:00) Βραδινή Ζώνη (23:00-01:00) Μεταμεσονύχτια Ζώνη (01:00-05:00)

12 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Α Πρωινή Ζώνη (05:00-10:00) Β Πρωινή Ζώνη (10:00-12:00) Πρωινές ενημερωτικές εκπομπές (π.χ. «Πρώτη Γραμμή»- ΝΕΤ, «Καλημέρα Ελλάδα»-ΑΝΤ1) Κοινό: Εργαζόμενοι, Φοιτητές, Συνταξιούχοι Ψυχαγωγικές εκπομπές (π.χ. «Πρωινός καφές»-ΑΝΤ, «Καφές με την Ελένη»-ΑLPHA, «Όμορφος κόσμος»-MEGA) Κοινό: Γυναίκες νοικοκυρές Αντίστοιχη θεματολογία

13 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Μεσημεριανή ζώνη (12:00-16:00) Απογευματινή ζώνη (16:00-20:00) Δελτία ειδήσεων (σύντομης διάρκειας 30΄) Εκπομπές ποικίλης ύλης Σειρές (ελληνικά – ξένα) Παιχνίδια Στη ζώνη αυτή ένα μεγάλο μέρος του νοικοκυριού έχει γυρίσει στην εστία. Κοινό: Γυναίκες νοικοκυρές, Μαθητές, Φοιτητές

14 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Ζώνη Υψηλής Τηλεθέασης (Prime Time) (20:00-23:00) Κεντρικά δελτία ειδήσεων Σειρές (οι πιο δημοφιλείς) Ταινίες (Α διαλογής) Αθλητικοί αγώνες (π.χ. CL, Πρωτάθλημα Ελλάδας) Τηλεπαιχνίδια, Talent Shows, Realities Shows Στη ζώνη όλα τα μέλη του νοικοκυριού έχουν γυρίσει στην εστία. Ακριβότερος τηλεοπτικός χρόνος.

15 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Βραδινή Ζώνη (23:00-01:00) Σειρές Ταινίες (Α ή Β προβολής) Ντοκιμαντέρ, Εκπομπές έρευνας Τα μέλη του νοικοκυριού που παρακολουθούν πλέον μειώνονται. Κοινό: Μεγαλύτερες ηλικίες

16 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός Κατανομή τηλεοπτικού χρόνου Μεταμεσονύχτια Ζώνη (01:00-05:00) Σειρές (παλιές ή σε επανάληψη) Ταινίες (Β ή Γ διαλογής) Διαφημίσεις Telemarketing (φτηνότερος τηλεοπτικός χρόνος) Κοινό: Περιορισμένο

17 Μελέτη περίπτωσης: Τηλεοπτικός σταθμός ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Καλή συνεργασία εισροών για επίτευξη επιθυμητού αποτελέσματος ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ: H συνεργασία δύο μερών αποδίδει περισσότερο από το άθροισμα του κάθε μέρους χωριστά (1+1 = «4») ΕΚΡΟΕΣ Μέτρηση τηλεθέασης, σύγκριση με στόχους Διορθωτικές κινήσεις, παύση τηλεοπτικού προϊόντος Αναπροσαρμογή κατεύθυνσης (π.χ. ειδήσεις STAR)


Κατέβασμα ppt "ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google