Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΠρίσκα Κορωναίος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
strath ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΜΑΜΑΛΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ. Σ. ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΕΙ ΑΜΘ
2
ΤΟΠΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ GI ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΊΝΑΙ ΤΡΟΦΙΜΑ ΜΙΚΡΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ Η ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ
3
ΠΡΟΪΟΝΤA ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (ΠΟΠ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ (ΠΓΕ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ (ΠΓΕ)
4
Το 1992 με τον κανονισμό 2081/92 η Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε για πρώτη φορά το καθεστώς για την προστασία των γεωγραφικών ενδείξεων και των ονομασιών προέλευσης των γεωργικών προϊόντων και των τροφίμων. Το 2006 με στόχο τη βελτίωση του συστήματος, ο παραπάνω κανονισμός αντικαταστάθηκε από τον 510/06, χωρίς ωστόσο να μεταβληθεί το πεδίο εφαρμογής του και η σκοπιμότητά του. Το 2012 η Κομισιόν δημοσιοποίησε στην επίσημη εφημερίδα της ΕΕ τον υπ ’ αριθ. 1151/2012 νέο Κανονισμό για τα συστήματα ποιότητας των γεωργικών προϊόντων. Ο ανωτέρω κανονισμός καταργεί προηγούμενους κανονισμούς και τους αντικαθιστά με ένα ενιαίο νομικό κείμενο, που αφορά τα προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης ( ΠΟΠ ) και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης ( ΠΓΕ ), τα Εγγυημένα Παραδοσιακά Ιδιότυπα Προϊόντα, ( ΕΠΙΠ ), ενώ εισάγει και τον ορισμό για τα “ προϊόντα ορεινής παραγωγής ”
5
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΝ (ΕΚ) 1151/2012 (αντικατάσταση του 510/2006) ΚΑΝ (ΕΚ) 628/2008 ΕΘΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΥΑ 261611/22.03.2007 & οι τροποποιήσεις αυτής, ΚΥΑ 290398/21.04.2008 και ΚΥΑ 318764/21.04.2008 Αποφάσεις καταχώρισης προϊόντων Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. Κανονισμός Ελέγχου και Πιστοποίησης προϊόντων Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. του Ο.Π.Ε.ΓΕ.Π. ΠΟΓ-R-01/4
6
η παραγωγή, η μεταποίηση και η επεξεργασία του γίνονται στην οριοθετημένη γεωγραφική περιοχή Προϊόν Π.Ο.Π. (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης) είναι αυτό που: η ποιότητα ή τα χαρακτηριστικά του οφείλονται κυρίως ή αποκλειστικά στο ιδιαίτερο γεωγραφικό περιβάλλον της παραπάνω περιοχής, τόπου ή χώρα κατάγεται από συγκεκριμένη περιοχή, τόπο ή χώρα
7
η παραγωγή ή/και η μεταποίηση ή/και η επεξεργασία του γίνονται στην οριοθετημένη γεωγραφική περιοχή Προϊόν Π.Γ.Ε. (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης) είναι αυτό που: η ποιότητα, η φήμη ή άλλα χαρακτηριστικά του μπορούν να αποδοθούν στη γεωγραφική του καταγωγή κατάγεται από συγκεκριμένη περιοχή, τόπο ή χώρα
8
Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ GI ΣΗΜΑΝΣΗΣ, ΌΠΩΣ ΠΟΠ/ΠΓΕ, ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΌΤΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΕΊΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΈΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
9
Επισήμανση Επιπλέον των ενδείξεων που απαιτούνται για κάθε προϊόν Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. είναι υποχρεωτική η σήμανση πιστοποίησης του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ Αρ. Πιστοποιητικού: ΠΟΓ 000-000.00 και υποχρεωτική η κοινοτική σήμανση ή προαιρετικά η ένδειξη π.χ. «Προστατευόμενη Ονομασίας Προέλευσης» ή το αρκτικόλεξο «ΠΟΠ»
10
ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΌΠΩΣ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟ- ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΌΠΩΣ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟ- ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
11
74 ονομασίες Π.Ο.Π. και 27 ονομασίες Π.Γ.Ε. (σύνολο 102) 30 ελαιόλαδα (19 Π.Ο.Π. και 11 Π.Γ.Ε.) 21 τυριά (Π.Ο.Π.) 31 φρούτα-λαχανικά-ξηροί καρποί (17 Π.Ο.Π. και 14 Π.Γ.Ε.) 11 επιτραπέζιες ελιές (10 Π.Ο.Π. και 1 Π.Γ.Ε.) 2 κρέατα (Π.Ο.Π.) 7 λοιπά (6 Π.Ο.Π. και 1 Π.Γ.Ε.) Καταχωρισμένες ονομασίες προϊόντων Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. στην Ελλάδα
12
Η Ε.Ε. ΑΠΌ ΤΑ 100 ΔΙΣ ΠΟΥ ΕΞΑΓΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟΤΟΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΑ 50 ΔΙΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΠ ΚΑΙ ΠΓΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟ 14% ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 16 ΔΙΣ ΕΊΝΑΙ Η ΕΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΠ ΚΑΙ ΠΓΕ ΠΡΟΪΟΝΤA Π.Ο.Π/Π.Γ.Ε
13
ΕΛΑΙΟΥΡΓΕΙΑ 401 επιχειρήσεις – 422 προϊόντα ΤΥΠΟΠΟΙΗΤΗΡΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ 140 επιχειρήσεις – 249 προϊόντα ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΕΣ ΕΛΙΕΣ (επεξεργασία-συσκευασία) 55 επιχειρήσεις – 94 προϊόντα ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ - ΕΛΙΑΣ 128 επιχειρήσεις – 174 προϊόντα ΕΜΠΟΡΙΑ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ 28 επιχειρήσεις – 40 προϊόντα ΛΟΙΠΑ ΦΥΤΙΚΑ (παραγωγή-συσκευασία) 64 επιχειρήσεις – 82 προϊόντα ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΖΩΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 368 επιχειρήσεις – 639 προϊόντα ΣΥΝΟΛΟ : 1184 επιχειρήσεις – 1700 προϊόντα Μέχρι σήμερα δεν έχουν υποβληθεί Αιτήσεις για 10 προϊόντα ΠΟΠ/ΠΓΕ Επιχειρήσεις ενταγμένες στο Σύστημα Ελέγχου & Πιστοποίησης Προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ Στοιχεία ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ 31/03/2015
14
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Π.Ο.Π. / Π.Γ.Ε. ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Π.Ο.Π. / Π.Γ.Ε. Αίτηση Αξιολόγηση Αίτησης Έλεγχος Αξιολόγησης Προγραμματισμός & διενέργεια επιτόπιου ελέγχου Αξιολόγηση Ευρημάτων Χορήγηση Πιστοποίησης Έλεγχος Επιτήρησης Μητρώο Μη Χορήγηση Πιστοποίησης Τυχόν Παρατυπίες ή Παραβάσεις/ Επιβολή Κυρώσεων Υπ. Αγρ. Ανάπτυξης &Τροφίμων Έλεγχος αγοράς Ανανέωση πιστοποίησης Ανάκληση Πιστοποίησης
15
Προώθηση των συγκεκριμένων προϊόντων που παρουσιάζουν εξειδικευμένα χαρακτηριστικά, λόγω του φυσικού περιβάλλοντος και του τρόπου με τον οποίο παράγονται Προστασία του περιβάλλοντος Αύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων Βελτίωση του εισοδήματος του Έλληνα παραγωγού Ενίσχυση οικονομικής και πολιτιστικής δραστηριότητας στις περιοχές παραγωγής των προϊόντων Παροχή αξιόπιστων πληροφοριών στους καταναλωτές για την καταγωγή των προϊόντων και για τη μεθοδολογία παραγωγής τους Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων στις διεθνείς και εγχώριες αγορές ΣΤΟΧΟΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
16
ΑΞΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΞΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ GI ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΩΦΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Η ΑΞΙΑ ΑΥΤΉ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
17
ΤΥΠΟΙ ΑΞΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΗΔΟΝΙΚΕΣ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ
18
ΤΥΠΟΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟΥ ΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΥΡΕΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
19
ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥΡΗ ΑΙΘΗΣΗ ΑΞΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΤΗ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ.
20
ΚΥΡΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΔΩΡΟ ΕΝΘΥΜΙΟ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΠΟ
21
ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΌΤΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ
22
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑ GI ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΨΥΧΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ – ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΩΦΕΛΗ )
23
ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΑ GI ΕΊΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΟΓΧΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
24
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 1. ΤΑ GI ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΌΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
25
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ GI ΔΙΑΦΟΡΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΧΟΣ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΜΕΣΑ ΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗ PREMIUM ΠΡΟΙΟΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΛΎ ΥΨΗΛΗ
26
Willingness to pay C11C12Sig YES53.373.2.035 Up to 10%31.133.6 Up to 20%38.142.2 Up to 30%14.323.0 Up to 40%5.36.2
27
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΩΦΕΛΗ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
29
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
30
ΜΗΝΥΜΑ ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ –ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΟΥ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ –ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
31
ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ
32
ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΠΡΟΩΘΗΣΗ
33
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Η διανομή είναι το τελικό στάδιο για την επιτυχία μιας επιχείρησης “Place” σημαίνει να καταστήσουμε τα αγαθά και τις υπηρεσίες διαθέσιμες στον τόπο και το χρόνο στον οποίο οι καταναλωτές τα χρειάζονται και τα επιθυμούν. ◦ Internet είναι ο νέος τόπος κατανάλωσης προϊόντων.
34
ΔΙΑΝΟΜΗ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΕΥΡΕΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΜΑ GE
35
ΔΙΑΝΟΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΩΝΙΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ DELICATESSEN ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Ε - SHOP
36
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ A ΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ UPSCALE IMAGE ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΕ ΚΟΓΧΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
37
ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΟΙ ΜΑΡΚΕΤΕΡΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΓΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
38
Epilogue Key word ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Η ΓΝΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.