Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές εφαρμογές Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

2 Mobile Learning Education is no longer bound by a specific location “How do we educate a generation of students eternally distracted by the internet, cellphones and video games? Easy. You enable them by handing out free iphones and then integrating the gadget in the curriculum” Brian X Chen, WIRED 2009

3 Πειραματισμός Δημιουργία και μοίρασμα ιδεών, χωρίς εγκρίσεις, σε πραγματικό χρόνο, fail forward fast!

4 Mobile Learning Πειραματισμοί σε όλο τον κόσμο με τα smart phones και το ipad ως εκπαιδευτικές και συνεργατικές πλατφόρμες για να προσφερθούν μαθησιακές εμπειρίες ικανές να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σε μια γενιά που είναι πάντα on! μέσω του κινητού της.

5 Γνώση Δεν είναι ένα “πακεταρισμένο” προιόν

6 Τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και σπουδαστές παράγουν το δικό τους περιεχόμενο. Γίνονται οι ίδιοι το Μέσο. Η Γενιά Υ “ζεί” και δημιουργεί μέσα στα social media, μαθαίνει νέες δεξιότητες μέσα από τα social online games: στρατηγική, διαπραγμάτευση, επίλυση προβλημάτων, συνεργασία, ηγεσία... Στο fb,στο youtube, στοtwitter,στα blog, μαθαίνουν από πρώτο χέρι digital content curation και πώς να φιλτράρουν το περιεχόμενο, πώς να χτίζουν τα δικά τους δίκτυα. Καθηγητές και δάσκαλοι αλλάζουμε ρόλο. Δεν μεταδίδουμε “ετοιμη” γνώση. Mετέχουμε σε ένα οικο ” “ We, The Media we, the prosumers

7 Digital Content Dissemination - Mobility as a Key Feature mobility

8 Τα 4 “Σ” της κοινωνικής δικτύωσης και συμμετοχής Συν-Δημιουργία Συνομιλία Συλλογική Ευφυία Συνεργασία

9 Mobile ψηφιακές μαθησιακές εμπειρίες ✓ Συνδέονται οι άνθρωποι όχι οι web σελίδες (internet vs web) ✓ Mobile web 4 mobile youth ✓ Curators, prosumers, publishers: στην τάξη, στο δρόμο ή στην πόλη (facebook, foursquare, twitter, youtube iTunes, blogs, myspace, open wikis, Games, debates, ψηφοφορίες, video editing και uploading, sharing apps, AR )

10 Mobile User Generated Content & Context ❖ Συν-δημιουργία, ενδυνάμωση των μαθητών-χρηστών. Παρουσιάζουν τον εαυτό τους σε διαφορετικά πλαίσια και ρόλους στη ζωή και τον ψηφιακό κόσμο. Context matters more than content ❖ Εμπειρίες μάθησης από πολλές πηγές και χώρους. Αναδεικνύουν τα δικά τους ενδιαφέροντα και ανάγκες. Ξεκινούν τα δικά τους μαθησιακά project και συζητήσεις. ❖ Συνεργατική καινοτομία. ❖ Free Culture: Remix- Re-use- Fail Forward Fast! ❖ Δημουργικά συνδέουν τις εμπειρίες με τα δεδομένα και προσδίδουν στο τελικό αποτέλεσμα ένα προσωπικό χαρακτήρα. Δημιουργούν και δημοσιεύουν τα δικά τους πρωτότυπα έργα και project ❖ AR- σύνδεση και διάδραση πραγματικού και ψηφιακού κόσμου, παράλληλα με απαιτητική έρευνα και μελέτη ❖ Μάθηση παντού: “τάξη” γίνεται όλος ο κόσμος...

11 Educational TV blog

12

13 Linkedin flickr

14 Scoopit: e- zine/aggregator

15

16 Διδαδραστικό παιχνίδι για τη γλώσσα

17 Λογοτεχνία:User-generated contest

18 video: βραβεία κοινού και επιτροπής

19 αφίσες: βραβεία κοινού και επιτροπής

20 blog: βραβεία κοινού και επιτροπής

21 facebook page

22 Διατροφή: user generated contest

23 video

24 αφίσες

25 “παιχνίδι είναι, όχι πόλεμος” διαδραστική εφαρμογή/ καμπάνια για τη βία στα γήπεδα

26 Homo Ludens2.0 @EduTV apps 4 education: smart mobiles/ tablets: συνεργασία με εκπαιδευτικούς και app developers και designers video casts/ podcasts: ψηφιακός γραμματισμός και παραγωγές serious games: λύνοντας κοινωνικά προβλήματα με τον homo ludens! Augmented Reality εκπαιδευτικές εφαρμογές Hub πειραματισμού για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα Πλατφόρμα συνεργασίας και δικτύωσης

27 Homo Ludens 2.0 poverty is not a game λύνοντας κοινωνικά προβλήματα παίζοντας

28 Επαυξημένη Πραγματικότητα- Augmented Reality


Κατέβασμα ppt "Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google