Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕυφημία Ελευθερόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος 2012-2013 53ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Ζησιμοπούλου Αρετή Συνεργαζόμενοι: Κατσαφυλλούδη Ιωάννα Τάξη: Νηπιαγωγείου Τμήμα: Κλασσικό
3
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο κλασσικό τμήμα του 53ο νηπιαγωγείου Πατρών με 24 παιδιά,13 νήπια και 11 προνήπια. Οι δραστηριότητες έγιναν άλλοτε σε ολομέλεια άλλοτε σε ομάδες. Για όλες της δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν ίσχυσε η σύνδεση τους με τα πέντε γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού μας προγράμματος. Γνωστικός άξονας η διατροφή. Σχεδόν απο την αρχή,καθημερινά συμφωνήσαμε να βραβεύεται με ένα,δύο ή τρία αστεράκια το πιο σωστό δεκατιανό.
4
Με αφορμή τα παιδιά που απουσίαζαν λόγω ιώσεων αρχίσαμε να μιλάμε για ένα δυνατό και γερό οργανισμό,άρα για μια σωστή διατροφή.
5
Ξεκινήσαμε με συζήτηση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Ακολούθησε καταγραφή ιδεών για να διαπιστώσουμε τις μέχρι τώρα γνώσεις των παιδιών. Φτιάξαμε μαζί το ιστόγραμμα του θέματος για να δούμε τι ακόμα θέλαμε να μάθουμε. Στείλαμε ενημερωτική επιστολή στους γονείς όπου γνωστοποιήσαμε την έναρξη του προβληματισμού μας και ζητήσαμε τη βοήθεια τους στη συλλογή ανάλογου υλικού(φωτογραφίες,βιβλία,C.D). Αρχικά και για να μάθουμε τι γνωρίζουν ήδη τα παιδιά για τις τροφές-ώστε μετά να πραγματοποιήσουμε την κατάλληλη διδακτική παρέμβαση-μοιράσαμε στα παιδιά ένα χάρτινο πιάτο και εικόνες τροφίμων για να διαλέξουν και να κάνουν το δικό τους αγαπημένο πιάτο.
10
Από το τμήμα αγώγης υγείας του Δήμου μας επισκέφτηκε ο διατροφολόγος Γ. Κλαουδάτος όπου μας αφηγήθηκε παραμύθι,μας έδειξε βίντεο,μας μίλησε για την υγιεινή διατροφή.Δέχτηκε ερωτήσεις από τους μαθητές και τους έδωσε απαντήσεις.Στο τέλος πήρε δώρο μια κορνίζα με το σύνθημα μας και εικόνες υγιεινής διατροφής, κατασκευασμένη από τα ίδια τα παιδιά. Από το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο μας επισκέφτηκαν δύο νοσηλεύτριες οι οποίες παρουσίασαν power point, με θέμα τη σωστή διατροφή και τη ορθή στάση του σώματος. Τα νήπια ζωγράφισαν μετά το τέλος και των δύο επισκέψεων.
11
-Στο συστεγασμένο δημοτικό σχολείο με το σύνθημα και τα τραγούδια μας. -Στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς με τραγούδια και δραματοποιήσεις. -Με το ατομικό βιβλίο που δώθηκε στο κάθε παιδί.
12
Το πιο σημαντικο της ολης διαδικασιας ειναι οτι τα παιδια σε αλληλεπιδραση,βιωματικα,αβιαστα και με χαρα αλλαξαν τις διατροφικες τους συνηθειες και ιοθετησαν υγιεινο τροπο ζωης. Ξεχωρισαν τις υγιεινες τροφες και ειχαν πλεον προσωπικη αποψη για τα φαγητα που τους αρεσουν και πολυ καλη διαθεση στο να τα γευονται για να γινουν ομορφα και δυνατα οταν μεγαλωσουν.
13
“Το τρωω σωστα,μεγαλωνω σωστα” εγινε λογος,ποιημα και συνηθεια.Διαπιστωθηκε,τραγουδηθηκε εγινε αναποσπαστο κομματι της σχολικης μας ζωης για καμποσο καιρο.Καταχειροκροτηθηκε απο γονεις,εκπαιδευτικους και παιδια τα οποια βραβευτηκαν με επαινους και αναμνηστικα μεταλλια για την συμβολη τους στο προγραμμα.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.