Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Ακαδημ. έτος 2013-2014

2  Γερμανο-Αμερικανός ψυχολόγος με εβραϊκή καταγωγή. ( 1890- 1947)  Θεωρείται ο πατέρας της κοινωνικής ψυχολογίας.  Λέκτορας στο Βερολίνο, καθηγητής στην Αιόβα  Τραυματίστηκε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

3  Οι θεωρίες της ψυχολογίας να έχουν και πρακτικές εφαρμογές.  Εξέλιξε τη θεωρία Gestalt καθιστώντας την εφαρμόσιμη στην ανθρώπινη συμπεριφορά.  B = f ( P,E) εξίσωση Lewin  80 άρθρα και 8 βιβλία  Οι θεωρίες του : Θεωρία πεδίων, Δυναμική ομάδας, Εμπειρική εκμάθηση

4 Επιρροή από τη ψυχολογία Gestalt. B = f( P, E ) Πρέπει να εξετάζεται η ολότητα μιας κατάστασης. Κίνηση του ατόμου σε ένα ψυχολογικό πεδίο δυνάμεων. Διαθέσεις, κίνητρα, αξίες, συναισθήματα του ατόμου. Μάθηση = αλληλεπίδραση εσωτερικών παρωθήσεων + περιβαλλοντικοί παράγοντες

5  Ένα ιδεατό μεταβλητό περιβάλλον  Μια δυναμική πραγματικότητα  Τα γεγονότα που καθορίζουν τη συμπεριφορά

6  Α)Πρόσωπο: ενσυνείδητες, πραγματικές ή φαινομενικές ανάγκες  Β)Ψυχολογικό Περιβάλλον: 1. Ψυχολογικός περίγυρος, 2. Ανάγκες, 3. Επιδιώξεις ατόμου  Γ)Τα «όρια του γνωστού ζωτικού χώρου»

7  Τα φορτία αξιών επηρεάζουν τα κίνητρα του ατόμου  Έχουν θετικό ή αρνητικό σθένος  Προκαλούν τις εσωτερικές δυνάμεις του ατόμου

8  Η δύναμη που επηρεάζει την επιδίωξη ενός ορισμένου σκοπού  Διαμορφώνουν θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες περιοχές στο ζωτικό χώρο

9  Περιοχές και υποπεριοχές ψυχολογικού περιβάλλοντος  Μάθηση--> διευθέτηση-αναδιοργάνωση γνωστικών δομών

10  Όταν το άτομο βρίσκεται ανάμεσα σε δυο δυνάμεις του ίδιου σθένους και αντίθετης ή όμοιας φοράς  Χαρακτηρίζονται από ψυχολογική ένταση

11  Αποτέλεσμα δύο θετικών δυνάμεων  Επιλογή μεταξύ αναγκών που έχουν την ίδια αξία και σημασία για το άτομο

12  Αποτέλεσμα δύο αρνητικών δυνάμεων  Επιλογή μεταξύ καταστάσεων επιζήμιων σε αυτό

13  Αποτέλεσμα μιας θετικής και μιας αρνητικής δύναμης  Έλκεται και απωθείται συγχρόνως από τον ίδιο σκοπό

14 Η μέθοδος Ανάλυση Δυνάμεων χρησιμοποιείται για τον χειρισμό παραγόντων που επηρεάζουν θετικά την εφαρμογή μιας λύσης σε ένα πρόβλημα Οι τέσσερις βασικοί συντελεστές του μοντέλου είναι οι εξής:  1. Υφιστάμενη κατάσταση  2. Επιθυμητή κατάσταση  3. Υποβοηθητικοί παράγοντες  4. Ανασταλτικοί παράγοντες

15  http://www.change-management-coach.com/force-field- analysis.html http://www.change-management-coach.com/force-field- analysis.html  http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1074716/life- space (Εγκυκλοπαίδεια Βritannica) http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1074716/life- space  http://paroutsas.jmc.gr/psycho.htm http://paroutsas.jmc.gr/psycho.htm


Κατέβασμα ppt "Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google