Γλώσσα R! R language Μερικά παραδείγματα 1.Γράφοντας το «ν παραγοντικό», n! Fact <- function(n) if (n == 1) 1 else n * Fact(n - 1) Fact(5) [1] 120 2. Πολλαπλή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
POINTERS, AGGREGATION, COMPOSITION. POINTERS TO OBJECTS.
Advertisements

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 11: Χρήση δομών, εξωτερικών αρχείων και γραφικών στο Matlab Εαρινό εξάμηνο 2008.
Φροντηστήριο Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Eργαλεία.
ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Φροντιστήρια Εισηγητής: Σπύρος Αργυρόπουλος Μέλος ΕΤΕΠ Εργαστήριο Προγραμματισμού & Τεχνολογίας Ευφυών Συστημάτων.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Έλεγχος Καταψύκτη (Ada) Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 39 with Pump, Temperature_dial, Sensor, Globals, Alarm; use Globals ; procedure.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #5: Εντολές Ανάθεσης Εντολές Συνθήκης Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Η δημοφιλέστερη γλώσσα Hardware
Πολυωνυμικά Μοντέλα. Βήμα 1ο: Εισαγωγή των στοιχείων του Πίνακα 1 στο E-views από ένα αρχείο Excel. Από τη πτυσσόμενο μενού File επιλέγουμε New και Workfile.
ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Syntax Directed Translation and alpha Language.
Further Pure 1 Roots of Equations. Properties of the roots of cubic equations Cubic equations have roots α, β, γ (gamma) az 3 + bz 2 + cz + d = 0 a(z.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 3 part 2: Feminine Nouns 2015 edition Wilfred E. Major
Προσομοίωση Δικτύων 2n Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη επικοινωνιακών ζεύξεων.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πολυώνυμα και Σειρές Taylor 1. Motivation Why do we use approximations? –They are made up of the simplest functions – polynomials. –We can differentiate.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Μάθημα 9 Λίγο απ’ όλα! HTML 5 Advanced PHP XML. HTML 5 Πρόκειται για μια νέα έκδοση της HTML που συμπληρώνει τις δυνατότητες της γλώσσας με κάποια Tags.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΔΠΘ-ΤΜΗΜΑ ΜΠΔ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ Η/Υ 1 Εισαγωγή στη γλώσσα Προγραμματισμού C ΠΙΝΑΚΕΣ (arrays)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Intermodulation distortion - IMD “Αρμονική παραμόρφωση δεν είναι το χειρότερο είδος Παραμόρφωσης που μπορούμε να έχουμε σε συστήματα ήχου...” Ηχητικά Συστήματα.
Μάθημα 8 Session και Cookies. Session Το HTTP πρωτόκολλο είναι stateless. Άρα το HTTP δεν έχει μνήμη. Αυτό σημαίνει ότι εάν έχω μια μεταβλητή που την.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση Εισαγωγή στη MATLAB
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ειδικές διαλέξεις 1: Εισαγωγή στο tecplot
Matrix Analytic Techniques
Αν. Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
Αν. Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
Class X: Athematic verbs II
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
φίλτρα IIR (Infinite Impulse Response)
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΜΟΥ
Ο τόπος μας… Το πολιτιστικό μας πάρκο ¨Αντώνης Τρίτσης¨
GO.

Πρότυπα Προγραμματισμού
Εντολές Δικτύων Command Line.
Απ’ το ΚΕΔΔΥ στο ΚΕΔΔΥ Ξάνθη 21/3/2017.
Προχωρημένος Προγραμματισμός
JAVA – Basic OOP Principles
2013 edition Wilfred E. Major
Η Ελλάδα στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από τον κινηματογράφο: ένα διαθεματικό project στα Αγγλικά, στην ΣΤ’ Τάξη του Δημοτικού Βασίλης Ιωσηφίδης Έλενα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Συστήματα Αναμονής (Queuing Systems)
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.
GLY 326 Structural Geology
Find: angle of failure, α
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
Καθηγητής Γεώργιος Ευθύμογλου
Financial Market Theory
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ.
3Ω 17 V A3 V3.
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
Μανίκη Γαβριέλλα Μήτσης Σταύρος
Copy and paste function can then be applied
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα R! R language Μερικά παραδείγματα 1.Γράφοντας το «ν παραγοντικό», n! Fact <- function(n) if (n == 1) 1 else n * Fact(n - 1) Fact(5) [1] Πολλαπλή παλινδρόμηση lm(x~y) 3. Help ?lm

Γραφήματα, τάσεις και εποχική μεταβολή Plots, trends, and seasonal variation data(AirPassengers) AP <− AirPassengers AP Οι βασικές functions στην R, όπως plot ή summary, προσπαθούν να δώσουν το πιο κατάλληλο output για κάθε input object summary(AP) plot(AP, xlab="...", ylab="...") Δοκιμάστε class(AP); start(AP); end(AP); frequency(AP)

plot(aggregate(AP)); note: nfrequency=1,4,12; FUN = ‘‘mean’’ or ‘‘sum’’ To see the seasonal variations, we can use boxplot(AP~cycle(AP)): monthly variation boxplot(aggregate(AP,nfrequency=4)~cycle(aggregate(AP,nfrequency=4))) ; i.e., quarterly variation layout(1:2) plot(aggregate(AP)) boxplot(AP~cycle(AP))

Ανεργία στο Maine Εισαγωγή δεδομένων από το internet www <− “ Maine.month <− read.table(www, header = TRUE) attach(Maine.month) class(Maine.month) Όταν διαβάζουμε ASCII text file, η τάξη ‘class’ δεν είναι time series αλλά data.frame

H ts function χρησιμοποιείται για τη μετατροπή των δεδομένων σε time series object Maine.month.ts <− ts(unemploy, start = c(1996, 1), freq= 12) sample size 128. freq = 4, τριμηνιαία δεδομένα Αν θέλουμε να αναλύσουμε τάση στο δείκτη ανεργίας, ετήσια δεδομένα. Μέση τιμή (mean) των 12 μηνών  παράδειγμα aggregated data, διαιρούμε με 12 για μέση τιμή. Maine.annual.ts <− aggregate(Maine.month.ts)/12

plots layout(1:2) plot(Maine.month.ts, ylab = "unemployed") plot(Maine.annual.ts, ylab = "unemployed") Ποσοστά (This function will extract that part of the time series between specified start and end points and will sample with an interval equal to frequency if its argument is set to TRUE. So, the first line below gives a time series of February figures. Maine.Feb < − window(Maine.month.ts, start = c(1996,2), freq = TRUE) Maine.Aug < − window(Maine.month.ts, start = c(1996,8),freq = TRUE) Feb.ratio < − mean(Maine.Feb) / mean(Maine.month.ts) Aug.ratio < − mean(Maine.Aug) / mean(Maine.month.ts) Για να δείτε τους λόγους Feb.ratio Aug.ratio