COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ (Φ324)
Advertisements

Ancient Greek for Everyone: Unit 3: Greek Nouns supplement: Tips on Translating Greek into English GREK 1001 Fall 2013 M-Th 9:30-10:20 Coates 236 Wilfred.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Translation Tips LG New Testament Greek Fall 2012.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Install WINDOWS 7 Κουτσικαρέλης Κων / νος Κουφοκώστας Γεώργιος Κάτσας Παναγιώτης Κουνάνος Ευάγγελος Μ π ουσάη Ελισόν Τάξη Β΄ Τομέας Πληροφορικής 2014 –’15.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
1 2 3 PRESENT CONTINUOUS 4.
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
JSIS E 112: Elementary Modern Greek
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Υδρόβια Φυτά Θεοφανώ Κούλεντρου Rippling Water (Basic)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
International Hospitality Management MC Employability Scheme
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
«Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ) «Εφαρμοσμένη Νευροανατομία»
Παχυσαρκία.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
GLY 326 Structural Geology
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Βάλια Τόλιου, Registry Manager for Greece
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
3Ω 17 V A3 V3.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
The Crucible In-Class Project
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration: 1 week dOING| ReSEARCHING | DIsCOVERING | THiNKING | CAPTURINg | IMAGInE | HAVING FUN You are asked to choose a theme for a shop (for example: shoe shop). You must prepare the interior arrangement and the display of the shop within the plan that is given to you. You are asked to make this certain plan of space in scale 1:50. (Remember: a shop always include a toilet and a small kitchen) After you draw the plan, you are asked to produce the 1 elevation drawing, 2 section drawings (one horizontally and one vertically), all in scale 1:50. Remember: You must have 4 drawings each. Also have in mind the appropriate drawing sheet, the line thicknesses, the dimensions (internal, external) and that your sections and elevations must look life-like. Add human figures if its necessary in order to make them more vivid. (All drawings must be on an A3 size paper.)

dOING| ReSEARCHING | DIsCOVERING | THiNKING | CAPTURINg | IMAGInE | HAVING FUN Your drawings must be readable and clear. You are allow to experiment in any way that you find interesting, such as collage, colour pencils, pastels, drawing pens etc. There will be in-class presentation where each one will present his/her own work. This project will be marked, it is not optional, it is necessary and it will affect your final grade. DRAWING LIST : - Plan (1:50) - 1 elevation (front in scale 1:50) - 2 sections (one horizontally and one vertically, all in scale 1:50) COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration: 1 week

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: DES-102 ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration: 1 week dOING| ReSEARCHING | DIsCOVERING | THiNKING | CAPTURINg | IMAGInE | HAVING FUN Σας ζητείτε να διαλέξετε το θέμα ενός καταστήματος. (π.χ.: κατάστημα παπουτσιών) Πρέπει να ετοιμάστε την εσωτερική διαμόρφωση του χώρου και την βιτρίνα του καταστήματος μέσα στην κάτοψη που σας έχει δοθεί. Να κάνετε την κάτοψη του χώρου σε κλίμακα 1:50. (Να θυμάστε: ένα κατάστημα πρέπει πάντα να έχει μια τουαλέτα και μια μικρή κουζίνα ) Αφού ετοιμάστε την κάτοψη, σας ζητείτε να ετοιμάστε την πρόσοψη και 2 τομές (μια οριζόντια και μια κάθετα), όλα σε κλίμακα 1:50. Να θυμάστε: Πρέπει να έχετε 4 σχεδιαστικές εργασίες ο καθένας. Επίσης να θυμάστε το σωστό αρχιτεκτονικό φύλλο εργασίας, τα πάχη γραμμών, διαστάσεις (εσωτερικές, εξωτερικές) και επίσης οι τομές και οι όψεις πρέπει να μοιάζουν σαν φωτογραφίες. Προσθέστε ανθρώπινες φιγούρες ώστε να τις κάνετε πιο ζωντανές. (Όλα τα σχεδία πρέπει να γίνουν σε χαρτί με size A3)

dOING| ReSEARCHING | DIsCOVERING | THiNKING | CAPTURINg | IMAGInE | HAVING FUN Τα σχεδία σας πρέπει να είναι καθαρά και να διαβάζονται σωστά. Πειραματιστείτε με όποιο τρόπο βρίσκετε ενδιαφέρων, όπως κολλάζ, χρωματιστά μολυβιά, παστέλ, πενάκια, κλπ. Θα γίνει παρουσίαση στην τάξη όπου ο καθένας θα παρουσιάσει την εργασία του. Αυτή η εργασία θα βαθμολογηθεί, δεν είναι προαιρετική, είναι απαραίτητη και θα επηρεάσει την τελική σας βαθμολογία. ΛΙΣΤΑ ΣΧΕΔΙΩΝ : - Κάτοψη (1:50) - 1 όψη (πρόσοψη σε κλίμακα1:50) - 2 τομές (μια οριζόντια και μια κάθετα, όλες σε κλίμακα1:50) COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration: 1 week