Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

A bit of Greece.
Greek Geeks Sa Εταιρική παρουσίαση
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
 Εκμετάλλευση Διαδικτύου και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης  Προσέλκυση Τουριστών Υψηλής Εισοδηματικής Εμβέλειας  Υπόσχεση=Πραγματικότητα Τουριστικός Στρατηγικός.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Προσωπικές Πωλήσεις.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Συναδάκης Άγγελος.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Κρητικός Απόστολος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση

Ατζέντα ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E. Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια ξοδεύτηκαν για το κομμάτι του Travel Market και συνεχώς αυξάνεται αυτό το ποσό Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E.

Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E. Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – 35% από αυτά τα χρήματα πραγματοποιείται στο κομμάτι του online με αυξητικές τάσεις για το 2015 Source: Phocuswright. Period: 2011-2015E.

Source: Phocuswright. Period: 2013 Βλέπουμε το συνολικό Travel Market – Σε ότι αφορά τις περιοχές υπάρχουν διαφοροποιήσεις μιλώντας για το 2013. Στην Ευρώπη και στην Αμερική μιλάμε για πάνω από το 40% των συνολικού τζίρου μέσω online καναλιών. Στις υπόλοιπες αγορές έχουμε μικρότερα νούμερα. Προφανώς στην Ελλάδα τα νούμερα του online είναι μικρότερα λόγω και της εξάρτησης από τους tour operators Source: Phocuswright. Period: 2013

Source: Euromonitor International. Period: 2012 – 2017E. Βλέπουμε το συνολικό τζίρο στο ξενοδοχειακό κλάδο το 2014 το 30% των συνολικών κρατήσεων πραγματοποιήθηκε online. Βλέπουμε στα διαγράμματα πως αυξάνεται από χρονιά σε χρονιά Source: Euromonitor International. Period: 2012 – 2017E.

Source: Google Period: 2011 – 2013 Βλέπουμε το συνολικό Travel Market. Ποιες πηγές κοιτάει ένας πελάτης Παρόλο που το 35% έκανε αγορά μέσω internet, εδώ βλέπουμε περίπου το 90% των πελατών συμβουλεύτηκαν το internet για την αγορά τους. Άρα καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε μια στρατηγική σαν επιχείρηση και να επενδύουμε συνεχώς. Ακόμα Source: Google Period: 2011 – 2013

Αφού είδαμε τι γίνεται σε παγκόσμιο και Ευρωπαικό επίπεδο πάμε να δούμε τώρα κάποια στατιστικά για την Ελλάδα. 22 εκατ. αφίξεις το 2014 με αύξηση 22%, 13,5 δισ ευρώ έσοδα με αύξηση 12%, με 8 μέρες να μένουν και 604€ να ξοδεύουν. Βλέπουμε και τις βασικές μας αγορές. Source: SETE. Period: 2013 – 2014.

Source: Google internal data Top 20 χώρες που έψαξαν για Ελλάδα στο Google. Source: Google internal data

Σύγκριση των αναζητήσεων με τις βασικές μας αγορές Σύγκριση των αναζητήσεων με τις βασικές μας αγορές. Βλέπουμε ότι υπάρχει μια συνάφια μεταξύ των αναζητήσεων και των top αγορών μας.

Αναζητήσεις των top προορισμών για Ελλάδα και ειδικότερα για Κρήτη ποιες χώρες μας ψάχνουν….αφού λοιπόν ξέρουμε τις χώρες απλά στήνουμε την digital marketing στρατηγική μας ειδικά για αυτές

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Αφού είδαμε λοιπόν τι επικρατεί σε παγκόσμιο, Ευρωπαϊκό αλλά και σε επίπεδο Ελλάδος στο κόσμο του Travel & Internet πάμε να δούμε τα στάδια ζωής του σύγχρονου ταξιδιώτη και πως μια ξενοδοχειακή μονάδα να στήσει τη στρατηγική του Digital Marketing

Ερώτηση Πως μπορούμε να προσαρμόσουμε την εικόνα του ξενοδοχείου μας χρησιμοποιώντας όλα τα παραπάνω στοιχεία για να καλύψουμε τις ανάγκες των ταξιδιωτών μας; Απάντηση Με το να είμαστε Παρόν σε κάθε βήμα του ταξιδιού τους… …στην πραγματικότητα να Ταξιδεύουμε μαζί τους!

Source: Google internal data Μόνο το 2% του χρόνου του σύγχρονου ταξιδιώτη γίνεται πάνω στο booking. Εμείς όμως θα πρέπει να είμαστε σε όλα τα στάδια ζωής του. Source: Google internal data

Πηγές για να βρει πληροφορίες στα Στάδια του Dreaming & Planning Source: Ipsos MediaCT, Google Travel Study: Traveler’s Road to Decision, Jan 2014.

Source: Google internal data Αφορά την Ελλάδα…dreaming μέχρι το Μάρτιο και Planning μέχρι τον Ιούλιο Source: Google internal data

Source: Google internal data 9 στους 10 έψαξαν μέσω internet και το 52% αυτών ψάχνουν για διαμονή περισσότερο. Πόσους από αυτούς έκαναν Online τις κρατήσεις τους στη Δυτική Ευρώπη? Το 30%....με αυξητικές τάσεις Αν λοιπόν βοηθήσουμε το πελάτη μας μεγαλώνουν οι πιθανότητες να γινούν online κρατήσεις… Άρα πρέπει να μας βρίσκει παντού…και πως γίνεται αυτό? Source: Google internal data

Hotel Website Easy to Find Easy to Use Easy to Share Easy to Book Μέσω ενός πολύ καλού site που μπορεί να το βρει σε όλο τα στάδια ζωής του….ένα πολύ καλό site όμως μόνο δε φτάνει

Digital Marketing Search Engine Optimization Pay Per Click Social Media Marketing & Review Sites eMail Marketing Mobile Marketing Video Production Για να στηρίξεις το site θα πρέπει να υπάρχει μια συνολική στρατηγική ενεργειών όπως…

Το κατάλληλο δωμάτιο, στην κατάλληλη τιμή, e-sales Τιμολογιακή πολιτική Επιλογή τύπων δωματίων ανά κανάλι πώλησης Επιλογή τιμής σε σχέση με τις συνολικές ημέρες διαμονής Επιλογή extras(add-ons) Καθορισμός Booking Position (non refundable) Μελέτη Ανταγωνισμού Management Inventory Ζήτηση Διάρκεια διαμονής Booking window Διαθεσιμότητα Στρατηγική πώλησης Μέσα από το site Στοχευμένες προωθητικές κινήσεις Δημιουργία συμβολαίων σε νέα ηλεκτρονικά κανάλια πώλησης Αυτόματη διανομή μέσω channel manager Loyalty club άρα θα πρέπει να έχουμε πολύ καλή παρουσία σε όσο το δυνατόν περισσότερα κανάλια πώλησης. Να έχουμε ξεκάθαρη και ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική Να μελετάμε τον ανταγωνισμό Πλήρη εικόνα των τύπων δωματίων Δυνατότητα να παίζουμε άμεσα προσφορές… Το κατάλληλο δωμάτιο, στην κατάλληλη τιμή, στον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη χρονική στιγμή!

Πορεία επιτυχίας Γνώμη Πελατών / Review Sites Ανάλυση Ανταγωνισμού Internet Marketing (Website, SEO, email marketing, Social Media) Διαφημίσεις (Google, Facebook, Yandex, …) Εμπειρία Γνώση Ανάλυση Συστήματα & Διαδικασίες Revenue Management Πορεία επιτυχίας Αν λοιπόν συλλέγουμε τη γνώμη και έχουμε γνώση του πελάτη, ανταγωνισμό

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Responsive Design Websites Οι κινητές συσκευές ήρθαν για να μείνουν! kassandra-palace.com ok-rethymno.gr

Photo Contest Photo Contest Paid ads Boost posts

Το 2ο έτος ενασχόλησης μας με ξενοδοχείο 5 Το 2ο έτος ενασχόλησης μας με ξενοδοχείο 5*, το internet είναι στα πρώτα κανάλια πώλησης του ξενοδοχείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι την 1η χρονιά η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ήταν μόνο 20%

Παράδειγμα Παρακολούθησης Αγορών - Από τη Γαλλία είχαμε 1 κράτηση ανά 40 request. Οι δείκτες αυτοί μας βοήθησαν ώστε να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή διαφήμιση για την Γαλλία, όπου τα τελικά αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!

Reservations per Booking Window Αξίζει να σημειωθεί ότι το 49% των κρατήσεων έγιναν σε λιγότερο από 10 ημέρες πριν το Check-in. Στην αρχή της σεζόν που διαπιστώσαμε την τάση αυτή επενδύσαμε σε διαφήμιση last minute, στοχευμένα σε κινητές συσκευές

Χαρακτηριστική συνεχόμενη αυξητική τάση των επισκέψεων στο site από mobile συσκευές

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σημαντικής και απαραίτητής συμμετοχής του ξενοδοχείου σε διαφήμιση (PPC).

Conversion Booking Engine to Reservation per Country

Σχετικά με την EyeWide ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ Web Development Mobile Apps Στην EyeWide Digital Marketing Agency καινοτομούμε από το 2007 στον πολύπλοκο, ανταγωνιστικό αλλά και συναρπαστικό τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, με πολύ σημαντικές επιτυχίες ειδικότερα στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με την τουριστική βιομηχανία. Στόχος μας είναι η πολύπλευρη ανάδειξη πρότυπων επιχειρήσεων και η παγίωσή τους στο χώρο του διαδικτύου. Η σφαιρική και αυστηρά επαγγελματική αντιμετώπιση είναι το κλειδί της επιτυχίας των projects μας. Παρουσιάζουμε καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις με γνώμονα το συμφέρον του πελάτη, οι οποίες αποδίδουν οικονομικά και διαρκούν σε βάθος χρόνου. Σχεδιάζουμε κινήσεις ανταγωνιστικές με τις οποίες οι επιχειρήσεις παραμένουν στην κορυφή του ενδιαφέροντος και των εξελίξεων. Δίνουμε σημασία όχι μόνο στη σωστή εφαρμογή των προτάσεων αλλά και στην αισθητικά άρτια παρουσίαση τους. Εξελίσσουμε και προωθούμε υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ παράλληλα δημιουργούμε μαζί με τους επιχειρηματίες. ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΕ Web Development Mobile Apps Search Engine Optimization (SEO) Pay Per Click Campaigns Social Media eMail Marketing Mobile Marketing eSales

Πελάτες - Αποτελέσματα 8/10 πελάτες μας είναι Ξενοδοχεία και Τουριστικές Επιχειρήσεις Συνεργαζόμαστε με πελάτες σε 4 διαφορετικές χώρες Ενδεικτικά Αποτελέσματα Τι έκαναν τα Ξενοδοχεία που υποστηρίζουμε το 2014 στο κομμάτι των Ηλεκτρονικών Κρατήσεων σε σχέση με το 2013: Κρατήσεις - Αύξηση: 45,33% Διανυκτερεύσεις - Αύξηση: 77,22% Έσοδα - Αύξηση: 96,43%

Ας κάνουμε κάτι σπουδαίο μαζί eyewide.gr | info@eyewide.gr Κωνσταντινουπόλεως 12, 71304, Ηράκλειο, Κρήτης – Τηλ.: 2810.250180 - 2810.333175, Φαξ: 2810.333205