Εισαγωγή στη Επικοινωνία 4 η Εβδομάδα. Η Δημοσιογραφία 1833-1860 – σημαντικές εξελίξεις στη δημοσιογραφία Νέες Οικονομικές Πολιτικές και μορφές εσόδων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Σεφέρης Ομιλία Στοκχόλμης, απονομή Νόμπελ 1963
1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ
Ε. Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1. Η ενσωμάτωση των προσφύγων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 3 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 2 η Εβδομάδα. Η Επικοινωνία πριν το 1400 Η σημασία της μνήμης (απομνημόνευσης) Οι άνθρωποι βασίζονται στη μνήμη τους για τις.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 5η Εβδομάδα
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ.
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε2 ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ Β΄. Βιβλιογραφία (τελευταία σελίδα της εργασίας) Σε περίπτωση βιβλίου ακολουθείται η σειρά: επώνυµο και όνοµα συγγραφέα, τίτλος.
T Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ. Περιεχόμενα Το βιβλίο των Νέων της Ευρώπης περιέχει σύντομα κείμενα με πολλές πληροφορίες που ενθαρρύνουν τους νέους.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Lesson 3 Μάθημα 3 GRE 101 GREEK. Ουσιαστικά/Nouns: Αρσενικά ο Θηλυκά η Ουδέτερα το -ας ο αναπτήρας -η η μηχανή -ο το βιβλίο -ης ο χάρτης -α η ομπρέλα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ενότητα 4 η κεφ. 4 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Η Ελλάδα μετά την απελευθέρωση έκανε προσπάθειες να οργανωθεί σαν κράτος και να φτάσει το επίπεδο των ανεπτυγμένων.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Οι οικονομικές εξελίξεις κατά τον 20 ο αι.
Ευρωπαϊκός και Νεοελληνικός Διαφωτισμός- Α΄.  Αρχή Ευρωπαϊκού Διαφωτισμού: 17ος αιώνας Γαλλική Επανάσταση, πραγμάτωση των ιδεών Διαφωτισμού. Αστική τάξη:
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Η κριτική του Ορθού Λόγου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Εισαγωγή στην Ασαφή Λογική και τους Χάρτες Ασαφούς Λογικής
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Επίκ. Καθηγήτρια Ελένη Λεοντσίνη, Τομέας Φιλοσοφίας,
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Το δίκτυο των σιδηροδρόμων
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΤΟΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΟΥΡΙΑ
Η εμπορική ναυτιλία Ιστιοφόρα σε ελληνικό λιμάνι.
Το αγροτικό ζήτημα. Συνέπειες βιομηχανικής επανάστασης Αγροτικός τομέας: κυριαρχία μέχρι το 19 ο αιώνα Οικονομικές εξελίξεις (βιομηχανική επανάσταση)
Η δημιουργία τραπεζικού συστήματος
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΝΩΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη Επικοινωνία 4 η Εβδομάδα

Η Δημοσιογραφία – σημαντικές εξελίξεις στη δημοσιογραφία Νέες Οικονομικές Πολιτικές και μορφές εσόδων. Διαφορετικοί τρόποι διακίνησης εντύπων Νέες κατηγορίες ειδήσεων. Νέες τεχνικές συλλογής πληροφοριών.

Παγιώθηκαν … Η πρόσληψη δημοσιογράφων για τη συλλογή των ειδήσεων. Η αναγνώριση του πλεονεκτήματος της ταχείας μετάδοσης των ειδήσεων. Ο ανταγωνισμός μεταξύ οργανισμών για την παρουσίαση της πιο ενδιαφέρουσας είδησης πιο γρήγορα από τα άλλα έντυπα.

Οι Times της Νέας Υόρκης Διαφορετική επιχειρηματική λογική. Στοχεύει στα αναβαθμισμένα κοινωνικο- οικονομικά στρώματα της πόλης Προσεγμένο περιεχόμενο με έμφαση στην έρευνα. Επιρροή στα άλλα μέσα. Μακρόβιο και παγκόσμιο μέσο.

Περιοδικά Διαφορετικός ρόλος και στόχος. Όχι μόνο καταγραφή γεγονότων αλλά ερμηνεία. Κοινό που δεν περιορίζεται γεωγραφικά. Εξειδίκευση στο περιεχόμενο. Στις αρχές του 20ου αιώνα επηρεάζουν την λειτουργία της αγοράς αλλά και τις αρχές της βιομηχανικής παραγωγής.

Νέα λογοτεχνία Ποιοι είναι οι νέοι πρωταγωνιστές των βιβλίων; Τα ανθρώπινα δικαιώματα και η λογοτεχνία (Harriet Stow) Ο τηλέγραφος (1840). Βιομηχανική Επανάσταση και διαφήμιση. Το βιβλίο ως πολιτιστικό αγαθό

Περιοδικά Διαφορετικός ρόλος και στόχος. Όχι μόνο καταγραφή γεγονότων αλλά ερμηνεία. Κοινό που δεν περιορίζεται γεωγραφικά. Εξειδίκευση στο περιεχόμενο. Στις αρχές του 20ου αιώνα επηρεάζουν την λειτουργία της αγοράς αλλά και τις αρχές της βιομηχανικής παραγωγής.

Νέα λογοτεχνία Ποιοι είναι οι νέοι πρωταγωνιστές των βιβλίων; Τα ανθρώπινα δικαιώματα και η λογοτεχνία (Harriet Stow). Εκπροσωπείται η μεσαία τάξη. Οι γυναίκες ως συγγραφείς και πρωταγωνιστές.

Το Βιβλίο ως Πολιτιστικό Αγαθό Οι βιομηχανίες του πολιτισμού. Προϊόντα «ορθολογικής» και «δημοφιλούς» ψυχαγωγίας. Μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, προϊόντα εφήμερης αισθητικής και γούστου. Το 80% των βιβλίων γνωρίζει οικονομική αποτυχία. Τα βιβλία συγκλίνουν με άλλα μέσα – π.χ. Cinema. Ο ρόλος της μετάφρασης – διεύρυνση των φυσικών συνόρων του προϊόντος.

Οι Μεγαλύτεροι Εκδότες Pearson Pearson Pearson Reed Elsevier Reed Elsevier Reed Elsevier Reed Elsevier Thomson Reuters Thomson Reuters Thomson Reuters Thomson Reuters Wolters Kluwer Wolters Kluwer Wolters Kluwer Wolters Kluwer Hachette Livre Hachette Livre Hachette Livre Hachette Livre Grupo Planeta Grupo Planeta Grupo Planeta Grupo Planeta McGraw-Hill Education McGraw-Hill Education McGraw-Hill Education McGraw-Hill Education Random House Random House Holtzbrinck Holtzbrinck Holtzbrinck Scholastic (corp.) Scholastic (corp.) Scholastic (corp.) Scholastic (corp.)

Οι 10 μεγαλύτεροι στην Ελλάδα (Πηγή: ΕΚΕΒΙ, 2010) Πατάκης Modern Times Ψυχογιός Μεταίχμιο Μίνωας Λαμπράκης Λιβάνης Σαβάλας Καστανιώτης Κέδρος

Το Έντυπο στον Ελλαδικό Χώρο Οι πρώτες Ελληνικές εφημερίδες εμφανίζονται στην Ευρώπη Η Εφημερίς (1790) – Ρήγας Φεραίος Ο Ερμής ο Λόγιος - Αδαμάντιος Κοραής, Άνθιμος Γαζής, Θεόκλητος Φαρμακίδης

Μετά την Επανάσταση Η Σάλπινξ Ελληνική Η Εφημερίς των Αθηνών Τα Ελληνικά Χρονικά (Ιάκωβος Μάγιερ) Εθνικόν Πνεύμα (υποστήριζε τον Κουμουνδούρο Η Εφημερίς των Συζητήσεων (υποστήριζε τον Επαμεινώνδα Δεληγιώργη Οι Καιροί (υποστήριζε τον Τρικούπη)

Εφημερίδες και Λογοτεχνία Ο Ρωμιός (Του Γεωργίου Σουρή) Η Εστία (Του Γεωργίου Δροσίνη) Οι σημαντικότεροι Έλληνες λογοτέχνες και ποιητές έγιναν γνωστοί μέσω των περιοδικών και των εφημερίδων της εποχής.

Ὁ Ῥωμηός Στὸν καφενὲ ἀπ᾿ ἔξω σὰν μπέης ξαπλωμένος, τοῦ ἥλιου τὶς ἀκτῖνες ἀχόρταγα ρουφῶ, καὶ στῶν ἐφημερίδων τὰ νέα βυθισμένος, κανέναν δὲν κοιτάζω, κανέναν δὲν ψηφῶ. Σὲ μία καρέκλα τὅνα ποδάρι μου τεντώνω, τὸ ἄλλο σὲ μίαν ἄλλη, κι ὀλίγο παρεκεῖ ἀφήνω τὸ καπέλο, καὶ ἀρχινῶ μὲ τόνο τοὺς ὑπουργοὺς νὰ βρίζω καὶ τὴν πολιτική. Ψυχή μου! τί λιακάδα! τί οὐρανὸς ! τί φύσις ! ἀχνίζει ἐμπροστά μου ὁ καϊμακλῆς καφές, κι ἐγὼ κατεμπνευσμένος γιὰ ὅλα φέρνω κρίσεις, καὶ μόνος μου τὶς βρίσκω μεγάλες καὶ σοφές. Βρίζω Ἐγγλέζους, Ρώσους, καὶ ὅποιους ἄλλους θέλω, καὶ στρίβω τὸ μουστάκι μ᾿ ἀγέρωχο πολύ, καὶ μέσα στὸ θυμό μου κατὰ διαόλου στέλλω τὸν ἴδιον ἑαυτό μου, καὶ γίνομαι σκυλί. Φέρνω τὸν νοῦν στὸν Διάκο καὶ εἰς τὸν Καραΐσκο, κατενθουσιασμένος τὰ γένια μου μαδῶ, τὸν Ἕλληνα εἰς ὅλα ἀνώτερο τὸν βρίσκω, κι ἀπάνω στὴν καρέκλα χαρούμενος πηδῶ. Τὴν φίλη μας Εὐρώπη μὲ πέντε φασκελώνω, ἀπάνω στὸ τραπέζι τὸν γρόθο μου κτυπῶ... Ἐχύθη ὁ καφές μου, τὰ ροῦχα μου λερώνω, κι ὅσες βλαστήμιες ξέρω ἀρχίζω νὰ τὶς πῶ. Στὸν καφετζῆ ξεσπάω... φωτιὰ κι ἐκεῖνος παίρνει. Ἀμέσως ἄνω κάτω τοῦ κάνω τὸν μπουφέ, τὸν βρίζω καὶ μὲ βρίζει, τὸν δέρνω καὶ μὲ δέρνει, καὶ τέλος... δὲν πληρώνω δεκάρα τὸν καφέ. Γεώργιος Σουρῆς ( )

Τα Έντυπα στην Εποχή μας Τα βιβλία αντέχουν … μεγάλη κουβέντα για το μέλλον του χαρτιού. Οι εφημερίδες περνούν δύσκολες μέρες. Τα βιβλία διαβάζονται περισσότερο από νέους και συνταξιούχους. Στρατηγικές προώθησης, συνέργιες με άλλα μέσα, το όνομα του συγγραφέα, best sellers. Νέοι τρόποι διανομής – Ο ρόλος του διαδικτύου.

Πως ορίζεται η είδηση; Επιδράσεις/Αντίκτυπος Απόσταση Θέση/σημασία Παράξενο/Παράλογο Επίκαιρο Σύγκρουση Καταστροφή Ανθρωπισμός Επίσης, συμβουλευτική και αυτοβελτίωση …