Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Advertisements

Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
1 • Το μέγεθος του ‘παραθύρου’ πρέπει να αλλάζει με τον αριθμό των συνόδων. • Τόσο η ρυθμαπόδοση όσο και η καθυστέρηση δεν έχουν εγγυήσεις. • Για συνόδους.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
A Peer-to-peer Framework for Caching Range Queries O. D. Sahin A. Gupta D. Agrawal A. El Abbadi Παρουσίαση: Καραγιάννης Τάσος, Κρεμμυδάς Νίκος, Μαργαρίτη.
EIΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
1 Το Κοινωνικό Κόστος από τη Χρήση Αυτοκινήτων στις Κυπριακές Πόλεις Θεόδωρος Ζαχαριάδης Τμήμα Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Προσεγγιστικοί Αλγόριθμοι
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Σχολική Μεταφορά: Προσδιορισμός Και Ανάλυση Των Αναγκών Χρηστών Ως Προς Τη Χρήση Τεχνολογικού Εξοπλισμού Που Αυξάνει Τα Επίπεδα Ασφάλειας Ινστιτούτο Βιώσιμης.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Μουρατίδης Δημήτρης Ελισσαίος Θοδωρής.  Παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης του επιβατικού κοινού της Αθήνας σχετικά με την θέση του εκάστοτε λεωφορείου σε.
1 Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing) Αντιμετώπιση της δρομολόγησης σαν «συνολικό» πρόβλημα βελτιστoποίησης. Γιατί: Η αλλαγή της δρομολόγησης μιας συνόδου.
1 Μελέτη κανόνων συμμετοχής σε ομότιμα δίκτυα επικοινωνίας μέσω προσομοίωσης Φοιτητής : Χρήστος Ι. Καρατζάς Επιβλέποντες Καθηγητές : Γ. Πολύζος – Κ. Κουρκουμπέτης.
Προτάσεις Έργων Έρευνας & Καινοτομίας RIS
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Εισαγωγή στην Επεξεργασία Ερωτήσεων.
Τι είναι η Επιχειρησιακή Έρευνα
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ Διάλεξη 12: Σχήματα ανώτερης τάξης Χειμερινό εξάμηνο 2008.
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Σπουδαστήριο Τεχνικής των Μεταφορών και Κυκλοφορίας & Εργαστήριο Συγκοινωνιακών Έργων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Καθ. Γεώργιος Στεφανίδης.
1 o Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά. Φορέας αποστολής Φορέας υποδοχής 1sek-peiraia.att.sch.grwww.wbstraining.de.
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Ενότητα 6 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Journey Planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 1 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Journey planning Ενότητα 7: Παρουσίαση 5 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Λάμπρος Μπίζας, Δημήτρης Ριζόπουλος Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΛΙΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Το Πλοίο Αναφοράς. Σκοπός Να προσδιοριστούν Οι απαιτήσεις για το πλοίο Οι τυχόν περιορισμοί Τα βασικά χαρακτηριστικά Το πλοίο που θα υποδειχθεί αποτελεί.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #6: Μοντέλα κατανομής μετακινήσεων – Distribution models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι Ενότητα 1: Καμπύλη Ζήτησης και Ελαστικότητας Διδάσκων: Γεώργιος Στεφανίδης Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ Άπληστη Αναζήτηση και Αναζήτηση Α* ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #4: Συλλογή πληροφοριών – Data collection. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Ηλεκτρική Οικονομία Σταμάτης Νικολόπουλος ΑΜ: 868 ΑΣΠΑΙΤΕ, 2015.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Προγραμματισμός έργων
Επίλυση Προβλημάτων με Αναζήτηση
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Δικτυωτή ανάλυση.
Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing)
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Ανάλυση και Σχεδιασμός Μεταφορών Ι
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Επιβλέπων Καθηγητής: Γεωργόπουλος Γεώργιος
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Multimodal Journey Planning: Εφαρμογή Δικτύου στη Θεσσαλία Ενότητα 7: Παρουσίαση 4 Γεώργιος Κ.Δ. Σαχαρίδης Χρήστος Καρνάβας, Στεφανία Κατράνη, Κατερίνα Λουλλουδή, Νικόλαος Ξύγκης Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Συνθήκες του Προβλήματος Οι διαδρομές μπορούν να αναπαρισταθούν απο ένα απλό δίκτυο διαδρομών με ενδιάμεσους κόμβους-στάσεις-σημεία επιβίβασης αλλά στην πραγματικότητα, είναι πιο πολύπλοκο διότι υπάρχουν χρονικά και λειτουργικά στοιχεία, όπως οι ώρες αναχώρησης και άφιξης των δρομολογίων λεωφορείων/τραίνων, η χρήση μέσων άμεσης ανταπόκρισης(demand-responsive) όπως τα ταξί, ο χρόνος που απαιτείται για τη μετάβαση απο ένα σημείο/διεύθυνση σε μία στάση λεωφορείου περπατώντας κλπ.

Συνθήκες του Προβλήματος Το δίκτυο αποτελείται από: Σημεία-κόμβους(PT) οι οποίοι είναι συγκεκριμένοι διότι καθορίζονται από το δίκτυο δρομολογίων των ΚΤΕΛ, του ΟΣΕ, των αστικών λεωφορείων μιας πόλης. Τυχαία σημεία (Door-to-Door) που καθορίζονται από τις ανάγκες του χρήστη Μονοπάτια σύνδεσης των σημείων-κόμβων.

Τρόποι Μετακίνησης Ακολουθεί πίνακας χαρακτηριστικών των διάφορων μέσων μεταφοράς

Χρόνος-Κόστος Ταξιδίου Σε προκαθορισμένες διαδρομές, τα κόστη και οι χρόνοι μετάβασης είναι συγκεκριμένα. Χρονικές αβεβαιότητες ίσως προκύψουν λόγω της αυξημένης κυκλοφορίας ή των περιορισμών διαθεσιμότητας. Για παράδειγμα ο χρόνος ταξιδίου θα αυξηθεί όταν πρόκειται για ώρα αιχμής, για τυχόν ατύχημα που δημιούργησε κυκλοφοριακή συμφόρηση κλπ.

Χρόνος-Κόστος Ταξιδίου Το ίδιο πρόβλημα ίσως προκληθεί και λόγω διαθεσιμότητας,δηλαδή έλλειψης θέσεων. Έχει παρατηρηθεί πως υπάρχουν συγκεκριμένοι κόμβοι (ΡΤ) από τους οποίους το λεωφορείο περνάει συνήθως γεμάτο, οπότε δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής επιβατών. Αυτό ωστόσο δεν αποκλείει εξ'ολοκλήρου τη δυνατότητα μετάβασης από ένα σημείο σε ένα άλλο. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται με προβλεπόμενα δρομολόγια εξπρές.

Δίκτυο Υπεραστικών ΚΤΕΛ Βόλου

Γραμμές ΚΤΕΛ με αφετηρία τον Βόλο

Παράδειγμα Έστω πως το πρόβλημα είναι η μετακίνηση από τον Βόλο στη Λάρισα. Υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές: Υπεραστικό ΚΤΕΛ Βόλου Αμαξοστοιχία ΟΣΕ Αυτοκίνητο ΙΧ/ Ταξί

Ενδεικτικό Δρομολόγιο Βόλου-Λάρισας με ΚΤΕΛ με πιθανές ενδιάμεσες στάσεις

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ερωτήσεις;

Βιβλιογραφία An extended model and procedural framework for planning multi- modal passenger journeys,Mark E.T. Horn, 1 August 2002 Development of an Intermodal Journey Planner for the Visitors of Athens, Michail Tziotis,December 2010