ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Advertisements

Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ανάπτυξη Λογισμικού (Software Development)
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Διά Βίου Μάθησης», Leonardo Da Vinci, Δράση «Μεταφορά Καινοτομίας» Ανακεφαλαίωση των βασικών αρχών της ολοκλήρωσης Καραμπέρη Χριστίνα,
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» 2007 – η Προκήρυξη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ» «ΕΝΙΣΧΥΣΗ.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οδηγίες για τα διαδικτυακά μαθήματα. Είσοδος στο μάθημα Ανοίγετε τον Internet Explorer στον ιστότοπο
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
μαρκετινγκ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 7η
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Κοστολόγηση Αθλητικών Υπηρεσιών
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΣΦΑΓΙΑΣ Ενόψει του Σεμιναρίου Δυσφαγίας με την Dr. Joan Arvedson που θα γίνει στις 21-23/10/2016 με τίτλο: «Διαταραχές Σίτισης και Κατάποσης.
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Τίτλος Εργασίας ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ 0 (δεν είναι υποχρεωτική)…
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΜΜΕ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Για τις παρεμβάσεις σας
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
Καλώς ορίσατε! [Έτος] Σχολικό έτος.
Πρόσβαση στην αγορά εργασίας και ισότητα ευκαιριών
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.

Στόχοι …..  Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών  Ικανοποίηση πελατών  Αφοσίωση πελατών …  Μάρκετινγκ σχέσεων με τον πελάτη …  ……  …..  …… Μάρκετινγκ εαυτού …

ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ 1 ος τρόπος :  Ενδιάμεση αξιολόγηση  Μέχρι 2 βαθμοί (1 για κάθε ένα )  Σε προκαθορισμένη ημερομηνία  Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό το bonus έχουν μόνο όσοι επιλέξουν να παρακολουθήσουν το μάθημα ( όλα τα μέλη της εκάστοτε ομάδας )

2 ος τρόπος :  Ομαδική εργασία (2 ή 3 άτομα ) με τίτλο : « Αποφασίζετε να ιδρύσετε ένα γυμναστήριο. Αναφερθείτε περιληπτικά στις βασικές παροχές του γυμναστηρίου ( εγκαταστάσεις, προγράμματα, τιμολόγηση, κλπ ). Αναφέρετε αναλυτικά 2 υπηρεσίες που θα παρέχετε στους πελάτες σας ( αιτιολογώντας ) μέσω των οποίων θα επιδιώξετε να μετατρέψετε τα μέλη σας σε αφοσιωμένους καταναλωτές »  Μέχρι 3 βαθμοί  Αξιολόγηση : 2 βαθμοί από διδάσκοντα – 1 βαθμό από εσάς : 0,5 από την ομάδα και 0,5 από τους υπολοίπους.  Υποχρεωτική δήλωση της ομάδας εργασίας : 14 Νοεμβρίου 2012  Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό το bonus έχουν μόνο όσοι επιλέξουν να παρακολουθήσουν το μάθημα ( όλα τα μέλη της εκάστοτε ομάδας )