Η κεραμική της αρχαϊκής περιόδου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Advertisements

Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
εποχές στην ευρωπαϊκή αλλά και στην παγκόσμια ιστορία.
Γεωμετρική Αγγειογραφία Πρωτογεωμετρική
Όνομα ομάδας: «Πεσσοί» Έλενα Μούση Α3 Θάνος Πιπερίγκος Α3
Μάντσιου Χρυσούλα Μπογιατζόγλου Θεανώ Σουλίδης Χρήστος
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π.Χ. Η αρχαϊκή περίοδος σφραγίζεται από δύο κορυφαίες δημιουργίες: α) την ανέγερση λίθινων ναών και β) τη δημιουργία λίθινων αγαλμάτων.
Η πολιτισμική αναγέννηση
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
(Η Πηνελόπη μαρμάρινο άγαλμα) Λεωνίδας Δρόσης1873
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές
3ο Εικόνες από λίθο Ι Κ. Λοβέρδου-Τσιγαρίδα, Η Θεοτόκος στη γλυπτική, στο: Μ. Βασιλάκη, επιμ. Μήτηρ Θεού. Απεικονίσεις της Παναγίας στη βυζαντινή τέχνη,
Λευκανική κεραμική.
Απουλική κεραμική Πρώιμη: /360 Μέση:
Πρώτο Μάθημα: H Αρχαιολογία του Θανάτου
Σικελία.
3ο Το χέρι του καλλιτέχνη I : παλαιοχριστιανικά ελεφάντινα έργα
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
Μάθημα 3ο : Γεωμετρική Κεραμική
Μαθήματα 5ο και 6ο : Ανατολίζουσα περίοδος
Λακωνικός μελανόμορφος ρυθμός
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
Αττικός μελανόμορφος ρυθμός: ως το 560 π.Χ.
599. Ρώμη, Villa Giulia. Ο Απόλλων από το Portonaccio.
Μάθημα 7ο: Η κορινθιακή κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
83. Ανασκαφές στα τέλη του 19ου αιώνα. Bologna.
255. A. Αργυρά ενώτια από τον τάφο στο Fonde Artiaco 104 της Κύμης. B
156. ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΪΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΤΙΟ Α. Ρώμη, Forum, τάφος C. Β
Ο Πρώιμος ερυθρόμορφος αττικός ρυθμός
340. Τάφοι a ziro από το Sarteano, που περιέχουν κανόπες. 7ος αι. π.Χ.
761. Ταρκυνία, τάφος Bartoccini. 540 π.Χ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΤΡΟΥΣΚΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. F
Μάθημα 6ο. Οι Πρωτοπόροι Κρατήρας Ευφρονίου. Λούβρο
ΚΕΡΑΜΙΚΗ Η μελανόμορφη τεχνική διακόσμησης των αγγείων πρωτοξεκίνησε τον 7ο αι. από την Κόρινθο. Από την Κόρινθο τη δανείστηκαν οι Αθηναίοι, οι οποίοι.
Μάθημα 3ο: Ιστορία των Εικονογραφικών Σπουδών J. J. Winkelmann. K
Εικόνα και τελετουργία
Αρχαϊκή Τέχνη.
Μάθημα Δεύτερο: ταφικό τελετουργικό και δοξασίες
ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Αρχές μελέτης της εικονογραφίας
Ενότητα 4η: Θεωρητικά ζητήματα
Χάλκινοι λέβητες από την Ανατολία, την Αρμενία και την Συρία
Πινάκιο Campana B με εξωνεύον χείλος Τεφρά αγγεία.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Λεπτομέρεια από το Θρίαμβο της Γαλάτειας, Raffaello, 1511, Villa Farnesina, Ρώμη ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ E’
Anthony van Dyck (Αμβέρσα Λονδίνο 1641). Βιογραφικά στοιχεία ΟAnthony van Dyck γεννήθηκε στην Αμβέρσα το Μαθήτευσε αρχικά κοντά στο Hendrick.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Aνατολίζουσα κεραμική
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
ΠΑΛΑΙΟΑΝΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗ. Σχεδιάγραμμα ανακτόρου Φαιστού.
Η Κληρονομιά μας Οι καταστροφές των αγαλμάτων σπουδαίων αρχαίων πολιτισμών στις εμπόλεμες περιοχές με λύπησαν πάρα πολύ. Συγκέντρωσα τις φωτογραφίες.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Καλλιόπη Ψαρουδάκη.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
Γεωμετρικά χρόνια.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗ (YEIIIA-B)
‘ΡΑΨΩΔΙΑ Ζ’ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΟΜΑΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΝΟΥ.
ΤΩΝ ΠΡΩΙΜΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΠΛΟΥ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 3 Η -ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η κεραμική της αρχαϊκής περιόδου Κόρινθος Πρώιμη Κορινθιακή (ΠρΚ): 620-590 Μέση Κορινθιακή (ΜΚ): 590-570 Ύστερη Κορινθιακή 1 (ΥΚ 1): 570-550 Ύστερη κορινθιακή 2 (ΥΚ 2): μετά το 550 π.Χ. Αττική Πρώιμος μελανόμορφος: 610-580 Εποχή των …: 580-560 Λακωνία: 570-510 Βοιωτία: 570-450 Εύβοια: 570-500 Ιωνία Ρυθμός των Φικελλούρων: 570-494 Σαμιακές κύλικες: 570-520 Κλαζομενιακός ρυθμός: 570-494

Πρώιμος κορινθιακός αρύβαλλος. Ρόδος 16551.

ΠΚ αρύβαλλος Βασιλείας.

ΠρΚ αρύβαλλοι με επίπεδη βάση. 1. Βιέννη. 2. Βασιλεία

ΠΚ σφαιρικός αρύβαλλος της Ομάδας Luxus. Ιδιωτ. Συλλογή

Πρώιμοι κορινθιακοί αρύβαλλοι. 1. Από ιερό στον Υμηττό. Μουσείο Πειραιά. 2. ΠρΚ αρύβαλλος της Ομάδας του Falstaff. Οξφόρδη.

Δήλος, Ηραίον. ΠΚ αλάβαστρο του Ζωγράφου της Ταυχείρας

Πρώιμη κορινθιακή πύξίδα Αθήνας

Πρώιμοι κορινθιακοί αμφορίσκοι. 1. Αθήνα. 2. Angers.

Πρώιμος κορινθιακός κρατήρας από το Cerveteri. Ζωγράφος του Ευρυτίου

Πρώιμος κορινθιακός κρατήρας από το Cerveteri. Ζωγράφος του Ευρυτίου

Πρώιμη κορινθιακή κύλικα. Γερμανική ιδιωτ. συλλογή

Μέση Κορινθιακή κύλικα. Βρυξέλλες, Εθν.Βιβλ., Cabinet des Médailles.

ΜΚ κύλικα. Κόρινθος. Αποθέτης 44δ.

1. Λονδίνο. Μέση κορινθιακή οινοχόη. 2. Κόρινθος 1. Λονδίνο. Μέση κορινθιακή οινοχόη. 2. Κόρινθος. Μέση κορινθιακή πυξίδα.

ΜΚ πυξίδες. 1. Οξφόρδη. 2. Λονδίνο.

Δήλος. Δύο μέσοι κορινθιακοί αρύβαλλοι από το Ηραίον.

ΜΚ αρύβαλλος Φλωρεντίας από την Ετρουρία.

1. ΠρΚ κοτύλη. Rennes. 2. ΜΚ κοτύλη. Ορβιέτο.

ΜΚ οινοχόες από την Κόρινθο. 1. Ζωγράφος του Γελαδάκη. 2 ΜΚ οινοχόες από την Κόρινθο. 1. Ζωγράφος του Γελαδάκη. 2. Σχολή του Ζωγράφου του Dodwell.

1. Μέση κορινθιακή λεκανίδα. Ζωγράφος του Μεταλλίου. 2 1. Μέση κορινθιακή λεκανίδα. Ζωγράφος του Μεταλλίου. 2. Μέση κορινθιακή κύλικα. Ζωγράφος της Γλύκας

Μέσα Κορινθιακά πλαστικά αγγεία. 1. Κωμαστής από τη Βοιωτία. Λούβρο. 2 Μέσα Κορινθιακά πλαστικά αγγεία. 1. Κωμαστής από τη Βοιωτία. Λούβρο. 2. Σειρήνα. Βοστώνη.

Μέσος κορινθιακός κρατήρας. Βασιλεία, εμπόριο έργων τέχνης

ΜΚ Κύλικα του Ζωγράφου των Ιππέων. Malibu.

Ύστερος κορινθιακός κρατήρας από το Ορβιέτο. Μουσείο Faina.

Λονδίνο (πρώην συλλ. Hamilton). ΥΚ Κρατήρας του Ζωγράφου του Κυνηγιού.

Ύστερος Κορινθιακός Κρατήρας του Ζωγράφου των τριών Παρθένων. Βατικανό.

Αμφορέας του Ζωγράφου του Τυδέα. Λούβρο Ε 640.

ΥΚ υδρία. Ζωγράφος του Δάμωνος. Λούβρο.

Ύστεροι κορινθιακοί σφαιρικοί αρύβαλλοι πολεμιστών. 1. Laval 2 Ύστεροι κορινθιακοί σφαιρικοί αρύβαλλοι πολεμιστών. 1. Laval 2. Γάνδη, ιδιωτ. Συλλογή. 3. Compiègne. Ζωγράφος του Τιμιάδη

Άναθηματικοί πίνακες από το ιερό του Ποσειδώνα στα Πεντεσκούφια.

Αναθηματικοί πίνακες από τον Πιτσά Κορινθίας. 530 π.Χ.

Δίνος του Ζωγράφου των Γοργόνων. Λούβρο.

Πειραιάς. Αμφορέας. Νάντη. Κοτύλη. Αθήνα. Πινάκιο. Ζ. του Πόλου.

Αττικός μελανόμορφος Δίνοι του Σοφίλου. 1. Λονδίνο. 2. Ακρόπολη

Δίνος Ακρόπολης 606

1. Συλλ. Νιάρχου. 2. Ρώμη. 3. Αθήνα. ΕΑΜ

Λονδίνο. Ζωγράφος ΚΥ.

1. Βοστώνη. 2. Κίελο. 3. Φλωρεντία. Τυρρηνικοί αμφορείς

Φλωρεντία 4209. Ελικωτός κρατήρας. Εργότιμος και Κλειτίας

Φλωρεντία 4209. Ελικωτός κρατήρας. Εργότιμος και Κλειτίας

Νέα Υόρκη. Νέαρχος.

Λούβρο. Ζωγράφος C. Κύλικα Σιάνας.

Λούβρο. Ζ. C. Κύλικα Σιάνας.

Louvre. Ζωγράφος C.

Κοτύλη του Ζωγράφου C. Αθήνα.

Αθήνα. Ζ. του Τάραντα.

Άμστερνταμ. Ζ. της Χαϊδελβέργης.

Φλωρεντία. Malibu. Λυδός.

Νέα Υόρκη. Κρατήρας του Λυδού

Μόναχο. Πινάκιο. Λούβρο. Κύλικα χειλεωτή. Λυδός.

Würzburg. Παρίσι, Cab.Méd. 222. Ζωγράφος του Άμαση.

Λούβρο. Λονδίνο. Ζωγράφος του Άμαση.

Νέα Υόρκη. Λήκυθοι.

Φλωρεντία. Λούβρο. Ομάδα Ε.

Βουλώνη. Μόναχο. Εξηκίας.

Βατικανό. Εξηκίας.

Λονδίνο. Εξηκίας .

Μόναχο 2044. Εξηκίας. Οφθαλμωτή κύλικα.

Λονδίνο. Αγγεία bucchero και αττικές απομιμήσεις. Αθήνα.

1. Ρώμη. 2. Ιδ. Συλλ. 3. Αθήνα.

Πυξίδες του Νικοσθένη. 1. Φλωρεντία. 2. Bochum.

Βοστώνη. Μόναχο. Επιτηδευμένος.

Tarquinia. Λονδίνο. Φλωρεντία. Ζ. του Αντιμένη.

Μόναχο. Ζ. του Αντιμένη. Βασιλεία. Πινάκιο του Ψίακα. Vulci.

Ρώμη. Ζ. του Λυσιππίδη

Οξφόρδη. Ζ. του Λυσιππίδη.

Βοστώνη. Μόναχο. Ομάδα Λεάγρου

Ρώμη. Χειλεωτή κύλικα του Τλήσωνα.

Μόναχο. Ταινιωτή κύλικα. Γλαυκύτης.

Μόναχο 2019. Οφθαλμωτή κύλικα

Οξφόρδη. Σαμοθράκη. Ζ. του Ευχαρίδου.

Αθήνα. Επίνητρον. Ζ. της Σαπφούς.

Λούβρο. Ζ. της Σαπφούς. Πίναξ

Νέα Υόρκη. Σκύφοι. Ζωγράφος του Θησέα.

Ιδ. Συλλ. Οξφόρδη .Ζ. του Εδιμβούργου.

Αθήνα. Λήκυθοι από τάφο.

Αγία Πετρούπολη. Sabucina. Ζ. του Αίμονος.

Παναθηναϊκοί αμφορείς. 1. Λονδίνο. 2. Φλωρεντία. 560 π.Χ. περίπου

Τάραντας. 520 π.Χ.

Bologna. 500-480 π.Χ.

Νάπολη 81290. Ρώμη 50680. Ψευδο-παναθηναϊκός αμφορέας.

Αθήνα. Ερέτρια. Λονδίνο. Αθήνα. 4ος αι. π.Χ.

Πειραματικές μέθοδοι στον Κεραμικό της Αθήνας: 540-500 π.Χ. Τεχνική του κοραλί βάθους Τεχνική λευκού εδάφους Τεχνική του περιγράμματος επί λευκού εδάφους Τεχνική του Six

Βασιλεία. Δίγλωσση κύλικα του Σκύθη. 510 π.Χ.

Λονδίνο Β 628. Οινοχόη. Αθήνα. Λήκυθος. Μόναχο 2608. Μαστός.

Τεχνική του Six. 1. Λούβρο. 2. Βασιλεία. 3. Βασιλεία.

Η εφεύρεση του ερυθρόμορφου Κυριότερη ανακάλυψη της περιόδου είναι ο ερυθρόμορφος ρυθμός. Δύο εργαστήρια χρεώνονται την ανακάλυψη του: το εργαστήριο του Νικοσθένη και αυτό του Ανδοκίδη. Τη δεύτερη λύση αποδέχονται οι περισσότεροι μελετητές, καθώς ο Ζωγράφος του Ανδοκίδη είναι μάλλον ο πρωϊμότερος αγγειογράφος του ερυθρόμορφου ρυθμού.

Η τεχνική συνίσταται στην αντιστροφή της εντύπωσης του μελανόμορφου Το περίγραμμα των μορφών σχεδιάζεται με βερνίκι. Οι ίδιες οι μορφές αφήνονται στο χρώμα του πηλού. Το περίγραμμα των μορφών, και ορισμένες σημαντικές λεπτομέρειες τονίζονται με την ανάγλυφη γραμμή, μια λεπτή εξέχουσα γραμμή από στιλπνή μαύρη βαφή. Αυτή ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία: έπρεπε, μ’ ένα πινέλο αποτελούμενο από μία μόνο τρίχα να σχεδιαστεί με μία μόνο κίνηση το περίγραμμα. Οι λεπτομέρειες της εσωτερικής μυολογίας αποδίδονταν με αραιωμένη βαφή. Γενειάδες και κομμώσεις τονίζονταν καμιά φορά με εγχάραξη, όπως και στον μελανόμορφο. Για την απόδοση του σγουρού τριχώματος, χρησιμοποιούσαν σβώλους βερνικιού. Τέλος κάποιες λεπτομέρειες, καθώς και οι επιγραφές, αποδίδονταν με επίθετο ερυθρό χρώμα. Το επίθετο λευκό είναι σπανιότερο, τουλάχιστον ως τον 4ο αι. Το φόντο καλύπτονταν εξολοκλήρου με μαύρο βερνίκι, έτσι ώστε οι μορφές και τα φυτικά κοσμήματα να προβάλλουν σαν σε αρνητικό

4. Νέα Υόρκη, ΜΜΑ. Πρώιμος ερυθρόμορφος αμφορέας του Ζωγράφου του Ανδοκίδη. 520 π.χ.

6. Αμφορέας του Ζωγράφου του Ανδοκίδη: Bologna. 7

5. Δίγλωσσος αμφορέας του Ζωγράφου του Ανδοκίδη. Βοστώνη 01. 8037 5. Δίγλωσσος αμφορέας του Ζωγράφου του Ανδοκίδη. Βοστώνη 01.8037. 520-515 π.Χ.

9. Οφθαλμωτή κύλικα του Ψίακα. Cleveland. 515 π.Χ.

16. Λονδίνο. ΒΜ. Αμφορέας τύπου C. Όλτος. 17. Λονδίνο, ΒΜ

19. Δίγλωσση κύλικα του Επικτήτου από την Ετρουρία. Λονδίνο Ε 3.

27. Πινάκιο του Επικτήτου. Παρίσι, Cab. Méd. 509. 28

29-30. Λούβρο. Κύλικες (ερυθρόμορφη και κοραλί εδάφους)

38. Άλλοτε στη Νέα Υόρκη. 39. Bερολίνο F 2180

41. Κύλικα του Ευφρονίου από το Vulci. Μόναχο.

41β. Το εσωτερικό της κύλικας της προηγούμενης εικόνας.

42-43. Στάμνος του Σμίκρου από την Ιταλία. Βρυξέλλες.

44. Πίνακας του Ευθυμίδη από την Ακρόπολη. 45 44. Πίνακας του Ευθυμίδη από την Ακρόπολη. 45. Αμφορέας του Ευθυμίδη από το Vulci. Μόναχο.

46. Πλαστικό αγγείο του Ευθυμίδη από τον Ακράγαντα. 47 46. Πλαστικό αγγείο του Ευθυμίδη από τον Ακράγαντα. 47. Αμφορέας του Ευθυμίδη από το Vulci. Μόναχο.

50. Κύλικα του Σωσία από το Vulci. Βερολίνο. 51. Βερολίνο

Πρώιμη κύλικα του Ζωγράφου της Ναύκρατης. Βασιλεία.

Κύλικα του Ζωγράφου της Ναύκρατης στο Βατικανό. Κύλικα του Ζωγράφου της Ναύκρατης στο Βατικανό.

Κύλικα του Ζωγράφου των Βορεάδων. Ρώμη, Villa Giulia.

Κύλικα του Ζωγράφου των Βορεάδων. Malibu, J.P. Getty Museum.

Κύλικα του Ζωγράφου του Αρκεσίλα από το Vulci. Παρίσι, Cab. Méd.

Κύλικα του Ζωγράφου του Κυνηγιού. Λούβρο Ε 670.

Κύλικα του Ζωγράφου του Κυνηγιού. Ρώμη, ιδιωτ. Συλλογή.

Κύλικα του Ζωγράφου των Ιππέων. Λονδίνο

Κύλικα του Ζωγράφου του Ιππέα. Παρίσι, Cabinet des Médailles.

1. Λακωνικος Αρύβαλλος σε αμερ. Ιδιωτ. Συλλογή. Ζωγράφος του Ιππέα

Λακωνική υδρία του Ζωγράφου του Ιππέα. από την Ιάλυσο. Μουσείο Ρόδου.

Kύλικα του Ζωγράφου του Τυφώνα. Cerveteri.

Κύλικα από τη Βοιωτία του Ζωγράφου της Χιμαίρας. Χαϊδελβέργη

Ζωγράφος του Allard Pierson. Ιδιωτ. Συλλ.

1. Λακωνική οινοχόη Σπάρτης. 2. Πώμα αγγείου από τη Σπάρτη.

Δύο λακωνικοί κρατήρες από το Cerveteri. Μιλάνο.

Τριποδικό αγγείο Θήβας: απομίμηση Ζωγράφου C, Ομάδα των Κωμαστών

Κάνθαρος της Αθήνας.

Βοιωτικός σκύφος με άθλους του Θησέα. Αθήνα, Αρχ. Μουσείο.

Βοιωτικός «γεωμετρικός» κάνθαρος. 550 π.Χ. Αθήνα, Αρχ. Μουσ.

Μάθημα 8ο: ευβοϊκός μελανόμορφος. 1. Αμφορέας Αθήνας Μάθημα 8ο: ευβοϊκός μελανόμορφος. 1. Αμφορέας Αθήνας. Γάμοι Πηλέα και Θέτιδος. 2. Αμφορέας Αθήνας. Ο Ηρακλής και η Λερναία Ύδρα.

Οινοχόη ρυθμού Φικελλούρων. Ζωγράφος του Altenburg. ΗΠΑ, ιδιωτ. Συλλογή.

1. Αμφορέας ρυθμού των Φικελλούρων. Λούβρο.

1. Αμφορείς του ρυθμού των Φικελλούρων. 1. Ζωγράφος του Δρομέα. Λονδίνο. 2. Οδησσός.

Αμφορίσκοι ρυθμού Φικελλούρων. 1-2.Ρόδος. 3. Αθήνα, από την Αίγινα.

Σαμιακή κύλικα από το Vulci. Λούβρο

Αμφιπρόσωπος σαμιακός κάνθαρος από το Vulci. Μόναχο

Θραύσμα κλαζομενιακού αγγείου. Αθήνα, Αρχ. Μουσ.

Κλαζομενιακός κρατήρας από το Kerch. Μουσείο Οδησσού.

Κλαζομενιακή σαρκοφάγος. Ομάδα Albertinum. Βερολίνο

Κλαζομενιακή σαρκοφάγος Λονδίνου. Ομάδα Albertinum. 480 π.Χ.

Χιακός μελανόμορφος κάλυκας. 6ος αι. Τόκρα.

Αγορά της Αθήνας. Γονατιστός αθλητής. Ιωνικό βαλσαμάριο

Ιωνικά βαλσαμάρια. 1. San Antonio. 2. Λούβρο. 3. Φλωρεντία

1. Αγγείο Northampton. Monte Carlo, συλλογή Νιάρχου.

Ύδρία Ricci. Ρώμη, Museo di Villa Giulia.

Δίνος της Ομάδας Campana. Ζωγράφος του Λούβρου Ε 737-739 Δίνος της Ομάδας Campana. Ζωγράφος του Λούβρου Ε 737-739. Ρώμη, Villa Giulia.

Καιρετανή υδρία συλλόγής Νιάρχου

Καιρετανή υδρία: ο Ηρακλής και ο Ευρυσθέας. …

1-2. Καιρετανές υδρίες. Ρώμη, Villa Giulia.

Καιρετανή υδρία Βιέννης. Ζωγράφος του Βούσιρι

Χαλκιδικά αγγεία του Ζωγράφου των Επιγραφών: 1. Κρατήρας. 2. Κρατήρας …

Ζωγράφος των Επιγραφών. Malibu.

Χαλκιδική οφθαλμωτή κύλικα του Ζωγράφου του Φινέα από το Vulci Χαλκιδική οφθαλμωτή κύλικα του Ζωγράφου του Φινέα από το Vulci. Würzburg.

Λεπτομέρεια του ιδίου αγγείου