Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το αγαπημένο μου μάθημα
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Στην τάξη μου.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
2ος ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συνέντευξη με νήπια.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά το Γυμνάσιό μας επισκέφθηκε το μοναδικό Ειδικό Σχολείο στο νομό Κορινθίας! Το Ειδικό Σχολείο Κορίνθου ασχολείται αποκλειστικά με παιδιά που έχουν κινητικά και κατ’ επέκταση, νοητικά προβλήματα. Στο σχολείο αυτό μπορούν και βρίσκουν απλόχερη αγάπη και φροντίδα παιδιά από δεκατριών (13) έως εικοσιπέντε (25) ετών.

Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι πολύ γενικές … Οι καθηγητές ή καλύτερα φίλοι των παιδιών, καθημερινά ‘‘καταθέτουν’’ όλη τους την αγάπη, την αφοσίωση και φυσικά την φροντίδα. Ίσως αυτοί οι άνθρωποι να νιώθουν μόνοι, διαφορετικοί, αλλόκοτοι από εμάς που έχουμε μια διαφορετική και φυσιολογική καθημερινότητα. Οι καθηγητές του σχολείου τους αντιμετωπίζουν ως ίσος προς ίσο… Δεν υπάρχει καμία διαφορά, καμία διαφορετικότητα… Κι αν με ρωτάτε, ναι, στην αρχή ίσως τρόμαξα, ίσως αναρωτήθηκα αλλά περνώντας η ώρα κατάλαβα πως αυτοί οι άνθρωποι το μόνο που χρειάζονται είναι αγάπη!

Οι καθηγητές μας πληροφόρησαν αρχικά για τις καθημερινές ενέργειες των παιδιών στο σχολείο. Καθημερινά μαγειρεύουν, ζωγραφίζουν, τραγουδούν και κάπως έτσι απασχολούνται μέχρι τις μμ. «… Προσπαθούμε να τους μάθουμε κάποια απλά καθημερινά βήματα». «Ξέρουμε ότι ποτέ δεν θα καταφέρουν να μαγειρέψουν ή να ζωγραφίσουν άλλα πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε σαν φυσιολογικούς ανθρώπους». «Για εσάς να σηκώσετε ένα ποτήρι, να σκουπίσετε τα χέρια σας είναι μια ανάξια σημασίας πράξη… γι’ αυτούς όμως είναι άθλος»

 Κι έτσι είναι… Πιστέψτε με είναι στ’ αλήθεια δύσκολο να αντικρίζεις τις αντιδράσεις των παιδιών που μερικές φορές είναι αδικαιολόγητες… για εμάς αδικαιολόγητες, εκείνοι απλώς παραπονιούνται για κάτι που δεν τους άρεσε, που τους στενοχώρησε.  Πέρα από όλα αυτά όμως η μαγεία εντοπίζεται στο πως αυτά τα παιδιά καταφέρνουν να δημιουργούν παρέες … Είναι στ’ αλήθεια υπέροχος ο τρόπος που συζητούν, τα αστεία που λένε και η άποψη που έχουν για την κοινωνία του 2012! Μεγαλύτερη εντύπωση όμως μου έκανε η αγάπη που δείχνει ο ένας στον άλλον! Θέλουν να πάρουν αγάπη αλλά πρώτα την έχουν δώσει… Πολλές ήταν οι φορές που τους είδα να αγκαλιάζονται μεταξύ τους και ακόμα περισσότερο με τους καθηγητές τους!

Πολλά παιδιά φοιτούν εκεί από μικρή ηλικία και έτσι είναι περισσότερο δεμένα με τους συνομηλίκους τους. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ‘‘ζευγαράκια’’… Είναι πολύ αισιόδοξο να εντοπίζεις τον ερωτισμό ανάμεσα σε παιδιά που μεν έχουν λιγότερες ικανότητες από εμάς σε πρακτικά ζητήματα αλλά πραγματικά αξιοθαύμαστοι που προσπαθούν να ομορφύνουν και να γεμίσουν την καθημερινότητά τους και όχι να αφήνονται έρμαια στην - ομολογουμένως - δύσκολη και κουραστική πορεία τους στον κόσμο αυτό…

 Κλείνοντας αυτή την παρουσίαση των ουσιαστικών, για εμένα, στιγμών θέλω να συγχαρώ τους καθηγητές του Ειδικού Σχολείου του νομού μας για το ζήλο και την αληθινή φροντίδα που δείχνουν σε αυτά τα παιδιά που θα τα χαρακτήριζα ως «υλικά» μέσα στα κουτιά τους που ανοίχτηκαν από τους ανθρώπους αυτούς όχι για να γίνουν μια τέλεια συνταγή, αλλά τουλάχιστον να έχουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα!