Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Όταν τα παιδια γραφουν …
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Υπήρχε κάτι στο χαμόγελό της, στα μάτια της, στην διαχρονική και φυσική της κομψότητα. ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΜΟΡΦΙΑ Τα παρακάτω λόγια είναι από την Audrey Hepburn όταν.
Τα τέσσερα κεριά….
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Δρόμος αρετής και δύναμης
Words of wisdom.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ 1974 εργασία στο μάθημα της Ιστορίας της μαθήτριας Αθηνάς Κοντοκώστα.
Έχεις δύο επιλογές! από το
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Η άνοιξη είναι μία από τις δύο μεσαίες εποχές. Την άνοιξη ανθίζουν πολλά και διάφορα είδη φυτών τα οποία ομορφαίνουν τον κόσμο γύρω μας. Μπορούμε να σας.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΚΥΠΡΟΣ.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
Αγαπημένο μου παιδί....
Ομάδα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Οι άνθρωποι στη Μεσόγειο Τοιχογραφία από τη Σαντορίνη 17 αιώνες π.Χ. Απεικονίζεται εμπορική νηοπομπή.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Αγαπημένο μου παιδί....
Προετοιμασία της Βιβλικής
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα τους. Κάποιοι, περιμένουν αυτή τη στιγμή για χρόνια πολλά… Οι μαθητές μας γράφουν και προσεύχονται για αυτούς.

…. Μόλις άνοιξα τα μάτια η γιαγιά μου ήταν ήδη στο δωμάτιό μου χαμογελαστή όπως πάντα σαν να ήξερε ότι ήθελα να της μιλήσω. Της τα είπα όλα. Της είπα πως θεωρώ άδικο για τους Έλληνες οι οποίοι κουράστηκαν κι έριξαν κόπο και ιδρώτα για να φτιάξουν αυτές τις όμορφες αδελφές, τώρα να μην μπορούν να τις καμαρώσουν όλες μαζί. Επίσης είναι θλιβερό για μια μάνα, όπως η Ελλάδα να χάνει το ένα της παιδί. Πάλι δεν κρατήθηκα και ξέσπασα σε κλάματα.Η γιαγιά, σκούπισε τα δάκρυά μου και με το νεύμα της κατάλαβα πως συμφώνησε μαζί μου.

Ήταν σαν να ένιωσε περήφανη για την εγγονή της. …Άραγε πως να αισθάνεται η Καρυάτιδα στο Βρετανικό μουσείο μόνη της μακριά από τις αδελφές της.Φαντάζομαι κάτι παρόμοιο με την αδερφή μου και με πιάνουν τα κλάματα.Η Καρυάτιδα πλάστηκε από ελληνικά χέρια και αγαθά και είναι παράξενο έως και άσχημο να βρίσκεται στην Αγγλία Πότε...πότε θα επιστρέψει. Γιατί δεν κάνουμε κάτι να τη πάρουμε εμείς; γιατί τόση αδικία...; ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ! > (απόσπασμα) ΒΙΚΥ ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΤΟΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΕΛΕΝΗ ΧΑΡΙΤΟΥ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

Στις 20 Ιουλίου 1974, σαράντα περίπου χιλιάδες Τούρκοι στρατιώτες, υπό την υποστήριξη της Τουρκικής Αεροπορίας και του ναυτικού εισέβαλαν παράνομα και κατά παράβαση του καταστατικού χάρτη του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών στις βόρειες ακτές της Κυπριακής Δημοκρατίας. Τώρα η Κυπριακή Δημοκρατία πρακτικά ελέγχει μόνο τα δύο τρίτα του νησιού, ενώ το βόρειο τρίτο κατέχεται παράνομα από την Τουρκία.20 Ιουλίου1974Τούρκοικαταστατικού χάρτηΣυμβουλίου ΑσφαλείαςΗνωμένων ΕθνώνΚυπριακής ΔημοκρατίαςΤουρκία ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ!

ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ ΚΥΠΡΟ μου δεν σε ξεχνώ… μονάκριβή μου… ήλιε μου! Είσαι το φως μέσα στο σκοτάδι της ψυχής μου.Είσαι μια λαμπρή ακτίνα που ξεπροβάλλει θαρρετά μέσα από τις σχισμές των παντζουριών.Πονώ βαθιά μέσα στην ψυχή… πονώ γιατί σε αγαπώ περισσότερο και από τον εαυτό μου.Βλέπεις, είμαι εγώ που δε σε ακούω, δε σε βλέπω, δε σ’ ορίζω,μα μπορώ να αισθανθώ κάθε στιγμή σου… η ζωή μου είν’ η ψυχή σου…. Ο πόνος και ο θάνατος νεκρώνουν την καρδιά μου…. Με τι μάτια να σε αναζητήσω;… ΚΥΠΡΟ μου, όλα γύρω είναι θαμπά και γκρίζα.Η αλήθεια ξεμακραίνει από τη δική μου τη σκοπιά… Η αλήθεια για την Κύπρο αργεί… κάποτε θα λάμψει. Την αλήθεια αυτή δεν την ξεχνάμε… τη διεκδικούμε… με βάση αυτήν δημιουργούμε! ΜΑΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

Η καρδιά μου αιμορραγεί σαν σκέφτομαι την ΚΥΠΡΟ… σαν σκέφτομαι το καλοκαίρι εκείνο που ο ήλιος έδυσε για αυτήν… ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΡΙΝΑ-ΠΕΤΡΑΚΗ ΧΑΡΑ. (ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

ΣΤΟΥΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ

ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΧΑΛΔΑΙΟΥ. (ΓΕΛ.ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

Oι μαθητές του Γ.Ε.Λ της Μυκόνου, > την αισιοδοξία, τη χαρά, τη δημιουργία, τη ζωή.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΤΙΑΝΑ ΡΑΚΟΒΙΤΣ ΠΡΟΥΣΙ ΡΕΤΖΙΝΑ(Γ.Ε.Λ. Μυκόνου)

Συνέντευξη του κ. Καλογιάννη για το Σύλλογο Αγάπης και Αλληλεγγύης που έχει δημιουργηθεί στην Αμάρυνθο. Ερωτήσεις: 1) Πώς εμπνευστήκατε την ιδέα γι’αυτόν το σύλλογο; Α : Πριν δέκα χρόνια βλέπαμε κόσμο που πεινούσε και που είχε ανάγκη από τη βοήθεια τη δική μας και αναγκάστηκα να ιδρύσω αυτόν το σύλλογο με πρωτοβουλία δική μου για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Σ’αυτά τα δέκα χρόνια δυσκολευτήκαμε πολύ, αλλά όταν έχεις θέληση και αγάπη όλα πηγαίνουν ρολόι. Είχαμε προβλέψει ότι όσο περνάει ο καιρός θα έχουμε πιο δύσκολες μέρες και ξαφνικά μας έπιασε η κρίση, άλλα είχαμε ετοιμάσει μαγειρεία και όλα τα απαραίτητα γενικά για την παρασκευή γευμάτων και τώρα μοιράζουμε καθημερινά περίπου πενήντα μερίδες σε κόσμο που πεινάει κάθε μεσημέρι.

2) Υπάρχει μεγάλη συμμετοχή από τον κόσμο; Α : Υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και μας βοηθάνε όχι όσο πρέπει βέβαια, αλλά βοηθάνε. 3) Πώς νιώθετε που δημιουργήσατε αυτόν το σύλλογο και βοηθάτε κόσμο; Α : Είμαι χαρούμενος και περήφανος, γιατί είναι μια θέση στην οποία μπορεί να βρεθεί ο καθένας γι’αυτό προχωρήσαμε, προχωράμε και θα προχωράμε. 4) Το σχολείο μας πώς θα μπορούσε να βοηθήσει σ’αυτό το έργο; Α : Χρειαζόμαστε περισσότερο στήριξη σε θέμα τροφίμων π.χ ρύζι, μακαρόνια κτλ. ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

Οι μαθητικές ομάδες που συμμετέχουν στη δημιουργία της εφημερίδας μας, ανήκουν στα σχολεία (με αλφαβητική σειρά): ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (υπεύθυνη καθηγήτρια: Φραγκομανώλη Σταυρούλα) ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ( υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατσαρού Βασιλική) ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ (υπεύθυνος καθηγητής: Μεταξάς Παναγιώτης)