© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αιτήσεις και Συνεντεύξεις για Απασχόληση
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens
Θέματα αναφορικά με τη χρήση και τον τρόπο αναφοράς των ψυχομετρικών τεστ Μάθημα: Ψυχομετρία II Διάλεξη Νο 4.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Secretarial Duties I.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
Βιογραφικό – Εύρεση Εργασίας Κ. Αλεξανδρής Επικ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Πρότυπα απόδοσης Είναι απαραίτητα για την αξιολόγηση. Για την αποτελεσματικότητα της αξιολόγησης πρέπει τα πρότυπα να συσχετισθούν με τα επιθυμητά αποτελέσματα.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Το Καλωσόρισμα και η λύση του μυστηρίου (Δύο Περίοδοι)
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Η Συνέντευξη(interview) Ευρωπαϊκή Πύλη για την επαγγελματική κινητικότητα Δίκτυο Eures ΕΥΑΓΓΕΛΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.
MID-TERMS OFFICE ORGANIZATION I.  Τί πρέπει να περιλαμβάνει μία αίτηση εργασίας και πώς πρέπει να είναι το ύφος της;  Πώς πρέπει να είναι η εμφάνιση.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Η πρώτη συνάντηση (Δύο Περίοδοι)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Έρση Καλαϊτζάκη 1 ο ΕΠΑ.Λ. Χανίων Χανιά 8/12/2014.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Προπονώντας Γυναίκες & Άντρες
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Φροντιστηριακό μάθημα Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας Μιχαλίτση Λίνα
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 3η- Μέρος Α
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
WEBINAR ALLILONNET δρ. Δημhτρης Κουζeλης Χαγη, Οκτωβριος '16
Ποιά η καλύτερη προσέγγιση για την επιβολή πειθαρχίας στα παιδιά;
Τρόποι συλλογής πληροφοριών
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας 30/03/2015

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Αντζέντα 1  Τα καθοριστικά στοιχεία του Βιογραφικού Σημειώματος  Τα καθοριστικά σημεία της διαδικασίας συνέντευξης

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Γιατί είναι σημαντικό το βιογραφικό? 2 Με απλά λόγια το βιογραφικό μας είναι η βιτρίνα μας!

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Τι πρέπει να προσέξω! 3  Καθαρό και ευανάγνωστο  2-3 σελίδες  Συνοπτικό  Στοχευμένο  Χωρίς χρονολογικά κενά  Φωτογραφία?

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Η συνέντευξη 4

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Η σημασία της πρώτης εντύπωσης 5 Η συνέντευξη

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Χρειάζεται μόλις 30 δευτερόλεπτα για να διαμορφωθεί 6 Η πρώτη εντύπωση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Πρώτη εντύπωση - Τι πρέπει να προσέξω! 7  Την εμφάνισή μου  Το χαμόγελό μου  Την χειραψία  Την στάση του σώματος

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary 8 Η πρώτη εντύπωση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary 9 Η πρώτη εντύπωση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary 10 Η πρώτη εντύπωση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary 11 Η πρώτη εντύπωση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Συνέντευξη – Προετοιμασία 12  Γιατί?  Πως?  Πότε?  Τι?  Έρευνα της εταιρείας!

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Συνέντευξη – Διεξαγωγή 13  Να είστε στην ώρα σας!  Καθαρός τόνος φωνής  Λεξιλόγιο (σύντομοι & σαφείς)  Ενεργητική ακοή  Ηρεμία / αυτοπεποίθηση  Προώθηση του ευατού σας / προϊόν

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Συνέντευξη – Διεξαγωγή 14  Ξεκάθαροι στόχοι  Αποτελέσματα  Σύνδεση καθηκόντων με την ανάπτυξη δεξιοτήτων  Αποφυγή υπερβολικών εκφράσεων  Αποφυγή δημιουργίας ψευδαισθήσεων  Ευελιξία

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Συνέντευξη – Συχνά λάθη 15  Τσίχλα  Διακοπή του συνομιλητή  Φλυαρία  Υπέρμετρη αισιοδοξία  Δυσμενή αναφορά στους προηγούμενους εργοδότες

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Θετική στάση / συμπεριφορά 16 Συχνά η επιτυχία ή η αποτυχία μας δεν εξαρτάται μόνο από την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε, αλλά από το πώς θα αντιδράσουμε σε αυτή η κατάσταση

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Θετική στάση / συμπεριφορά 17 Η επιτυχία αρχίζει και τελειώνει με εμάς, και έχοντας μία θετική στάση/συμπεριφορά θα μας βοηθήσει να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα

© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Ερωτήσεις? 18