Επικοινωνία στα σημεία πώλησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Μάθημα 2ο Τα τραπεζικά στοιχεία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
…πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00 …πηγαίνοντας την κλήρωση μία ώρα μετά από τις 21:00.. στις 22:00 στις 22:00.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Επισκόπηση.
Προώθηση / Επικοινωνία
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
Το Λαϊκό Λαχείο προσθέτει δεύτερο λήγοντα και διπλασιάζει τους κερδίζοντες λαχνούς και τους νικητές του ! 70% επιπλέον παίκτες του Λαϊκού απολαμβάνουν.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις.
Λογιστικά Βιβλία – Δικαιολογητικά Έγγραφα.  Κάθε επιτηδευματίας ανεξαρτήτως εάν είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί οποιαδήποτε μορφή επιχειρηματικής.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ».
Μάθημα 9 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Kiosk & Retail.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Εθνικό Λαχείο – Έκδοση 229 Καμπάνια για Συλλογή Στοιχείων Παικτών με Κίνητρο Έξτρα Κλήρωση με Χρηματικά Έπαθλα (Ταξίδια στη Ελλάδα) Μάιος 2015.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τίτλος εργασίας- «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το πρακτορείο μας ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ <<ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ>>
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνία στα σημεία πώλησης Retail Marketing Επικοινωνία στα σημεία πώλησης

Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Προσέγγιση’’ ΣΤΟΧΟΣ: Να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερο τον παραδοσιακό πελάτη των πρακτορείων ΟΠΑΠ.

Προσφέροντας του «χειροπιαστές» αποδείξεις… Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μαΐου: Η ‘’Γλώσσα’’ Προσφέροντας του «χειροπιαστές» αποδείξεις… σε μια γλώσσα που καταλαβαίνει καλύτερα.

Στόχος: Αύξηση πελατολογίου ΣΚΡΑΤΣ In Simpler Terms: Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Το Αποτέλεσμα Στόχος: Αύξηση πελατολογίου ΣΚΡΑΤΣ Σημείο Επαφής: Ταμείο Στοχευόμενο Κοινό: Όλοι οι παίκτες με έμφαση τους παίκτες του Joker 3. Μήνυμα: ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ! 4. Σημαντικά Υλικά: Προθήκες (Dispensers), ‘’Καταρράκτης’’

Στόχος: Αύξηση συχνότητας πώλησης στους υπάρχοντες παίκτες ΣΚΡΑΤΣ In Simpler Terms: Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Το Αποτέλεσμα Σημείο Επαφής: Περιοχή Τραπεζιών Στοχευόμενο Κοινό: Όλοι οι παίκτες με έμφαση τους παίκτες του ΚΙΝΟ 3. Μήνυμα: ΠΟΛΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ! 4. Σημαντικά Υλικά: Αφίσα Νικητών Με Kερδισμένα Δελτία & Προιοντική Αφίσα, Οθόνη Horizon (Carousel) Στόχος: Αύξηση συχνότητας πώλησης στους υπάρχοντες παίκτες ΣΚΡΑΤΣ

Προτεραιότητες Λανσαρίσματος Μάιου: Σύνοψη Μηνύματα Αφίσα Νικητών Προθήκη (Dispenser) ‘’Καταρράκτης’’ Όπλα Σημεία Επαφής Παίκτες

Διαφημιστικό Υλικό & Οδηγίες Τοποθέτησης

Γιατί Η Τοποθέτηση Των Διαφημιστικών Υλικών Είναι Σημαντική ΤΟ ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα προϊόν το οποίο οι πελάτες των πρακτορείων μας το γνώρισαν και το αγάπησαν – τώρα πρέπει να τους πούμε ότι έχουμε 12 συνολικά κωδικούς με 2 νέους, συναρπαστικούς κωδικούς που συμπληρώνουν την γκάμα! Το ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα προϊόν ΑΥΘΟΡΜΗΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ και η παρουσία του διαφημιστικού υλικού υπενθυμίζει την αγορά του προϊόντος. Τα διαφημιστικά υλικά σε ένα σημείο πώλησης «μη αυθόρμητης αγοράς» θεωρούνται απαραίτητα να στηρίξουν τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Τα κύρια σημεία επαφής με τον πελάτη είναι 3: H εξωτερική βιτρίνα, το εσωτερικό του πρακτορείου & τον πάγκο του πρακτορείου.

Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (1ο από 2) Δελτιοθήκη (Dispenser) Προιοντική Αφίσα Αφίσες Νικητών (Α4 & 70cmx100cm) Καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ (βάση από plexiglas) Άκυρα Δελτία ΣΚΡΑΤΣ Κορωνίδα Coronis

Συνοπτική Παρουσίαση Διαφημιστικών Υλικών (2ο από 2) Κορωνίδα Προβολής/Καταρράκτη Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) Οδηγός Στιγμιαίων Κρατικών Λαχείων Φυλλάδιο ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ Αυτοκόλλητο ‘’Πιστοποιημένο Σημείο Πώλησης Ελληνικά Λαχεία’’ ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’

Προβολή/Καταρράκτης Στιγμιαίων Λαχείων (Waterfall) & Κορωνίδα Περιγραφή/Οδηγίες Τοποθέτησης: Ο καταρράκτης ΣΚΡΑΤΣ είναι από ελαφρύ υλικό (plexiglas) και δημιουργείται με ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ τα οποία θα έχουν μαζί τους οι merchandisers ή με κανονικά δελτία ΣΚΡΑΤΣ (εφόσον το επιθυμεί ο πράκτορας). Μπορεί να τοποθετηθεί με 3 τρόπους (ταινία διπλής όψης, καρφί, βίδα). Ιδανικό σημείο τοποθέτησης: Οδηγίες Τοποθέτησης Καταρράκτη: Ιδανικά, πίσω από τον πάγκο (σε κεντρικό σημείο - εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή). Εναλλακτικά, κοντά στον χώρο του ταμείου (για καταστήματα μέχρι 40 τ.μ. και με περιορισμένο διαθέσιμο χώρο πίσω από το ταμείο) Η βάση της κορωνίδας τοποθετείται με ταινία διπλής όψης στην εσοχή που δημιουργείτα στην λαβή της προβολής Οδηγίες Τοποθέτησης Κορωνίδας:

Καλές Πρακτικές Δικτύου Πρακτορείων ΟΠΑΠ

ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ Περιγραφή/Χρηστικότητα: Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ είναι ΑΚΥΡΑ, πιστά αντίγραφα των κανονικών δελτίων ΣΚΡΑΤΣ και προορίζονται για προβολή του προιόντος. Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ είναι απαραίτητα γιατί προβάλουν το προϊόν και ολόκληρη την γκάμα, απλά και κατανοητά. Τα ΑΚΥΡΑ ΔΕΛΤΙΑ ΣΚΡΑΤΣ αναγνωρίζονται εύκολα από το γεγονός ότι και οι 2 πλευρές έχουν την ίδια εκτύπωση.

Αφίσες Νικητών Α4 & 70cmx100cm Περιγραφή Χρηστικότητα & Οδηγίες Τοποθέτησης: Οι αφίσες των νικητών, επιβεβαιώνουν την ύπαρξη νικητών στο συγκεκριμένο κατάστημα αποδεικνύοντας στους παίκτες ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του ΣΚΡΑΤΣ που είναι η ύπαρξη πολλών νικητών με υψηλή συχνότητα. Οδηγίες Τοποθέτησης Αφίσας Νικητών 70cmΧ100cm: Τοποθετείται στο εσωτερικό του καταστήματος στην περιοχή των τραπεζιών ή/και των οθονών. Οδηγίες Τοποθέτησης Αφίσας Νικητών Α4: Παραδίνεται στον Πράκτορα.

Αφίσα Νικητών: Που Βοηθά; / Γιατί Να Την Τοποθετήσω; ΓΕΓΟΝΟΣ: Το 85% των λαχνών που κερδίζουν περισσότερα από 100€, πωλούνται από πρακτορεία ΟΠΑΠ! Είναι ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσεις στους πελάτες σου τα κέρδη που μοιράζει το ΣΚΡΑΤΣ, σε όλες τις κατηγορίες των παιχνιδιών!! 1. Χρησιμοποίησε την αφίσα 2. Ενημέρωσε τους πελάτες σου 3. Αύξησε τα κέρδη σου στη στιγμή!

Τι κερδίζει ο Πράκτορας; Τα Οφέλη Με Απλά Λόγια: Τι κερδίζει ο πελάτης; Τι κερδίζει ο Πράκτορας; Αυξάνεται η κίνηση μέσα στο πρακτορείο σου! Πείθεται για τα ποσά που μοιράζει το παιχνίδι σε όλες τις κατηγορίες του! Περισσότεροι πελάτες εμπιστεύονται πρακτορεία που μοιράζουν κέρδη! Περισσότερα χρήματα μπαίνουν στο ταμείο σου κάθε μέρα! Καταλαβαίνει την αξιοπιστία του παιχνιδιού… Γεμάτα πρακτορεία προσελκύουν περισσότερους καινούργιους πελάτες!

Τι Πρέπει Να Γίνει - Σε 4 απλά βήματα! Βήμα 1ο: Φύλαξη των δελτίων που κερδίζουν Βήμα 2ο: Τοποθέτηση των δελτίων στην αφίσα ανά τιμή αγοράς Βήμα 3ο: Αναγραφή & κύκλωση των χρηματικών επάθλων Βήμα 4ο: Αναγραφή του συνολικού ποσού των κερδών που καταγράφονται κάθε λεπτό στο www.scratch.gr Ο merchandiser θα βοηθά κάθε μήνα να είναι αφίσα του πρακτορείου σου συνεχώς ενημερωμένη!

Καλές Πρακτικές Δικτύου Πρακτορείων ΟΠΑΠ

Προθήκη Στιγμιαίων Λαχείων (Dispenser) Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η Προθήκη στιγμιαίων λαχείων (dispenser) είναι -παγκοσμίως- ο πλέον κατάλληλος τρόπος τοποθέτησης, προβολής και φύλαξης των ΣΚΡΑΤΣ. Οδηγίες Τοποθέτησης: 2 Προθήκες (8 κωδικοί ΣΚΡΑΤΣ ) στον πάγκο του γκισέ του πράκτορα σε εμφανές σημείο (κεντρικό) Ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση ακριβώς μπροστά στο σημείο που στέκεται ο πράκτορας – εκεί που λαμβάνει χώρα η συναλλαγή. Οι προθήκες επιτρέπουν την ασφαλή προβολή των στιγμιαίων λαχείων Scratch και προσφέρουν στον πράκτορα την ευελιξία στην καταμέτρηση ή στην επιλογή συγκεκριμένου λαχείου κατά την επιθυμία του πελάτη

Προιοντική Αφίσα Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η προιοντική αφίσα, τραβάει την προσοχή του καταναλωτή λόγω του μεγάλου μεγέθους, ενημερώνει τους καταναλωτές για την συνολική γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ και προβάλλει όλα τα προϊόντα. Οδηγίες Τοποθέτησης: Στο εσωτερικό του πρακτορείου.

Το συγκεκριμένο υλικό υποστηρίζει την αυθόρμητη αγορά του προϊόντος. Coronis Crown Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η Οθόνη Coronis είναι η οθόνη η οποία επικοινωνεί όλες τις καταχωρήσεις δελτίων όλων των παιχνιδιών, συνεπώς είναι αυτό που βλέπει οποιοσδήποτε κάνει συναλλαγή στο ταμείο. Το Coronis Crown δεν αφήνει αυτό το σημείο να περάσει ανεκμετάλλευτο. Όποιος κοιτάξει την οθόνη θα δει και το ΣΚΡΑΤΣ! Το συγκεκριμένο υλικό υποστηρίζει την αυθόρμητη αγορά του προϊόντος. Οδηγίες Τοποθέτησης: Στην πάνω πλευρά της Coronis χρησιμοποιώντας την ειδική ταινία επικόλλησης κοιτώντας προς τα έξω.

Αυτοκόλλητα ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ & ‘’Πιστοποιημένο Σημείο Πώλησης’’ & Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η τοποθέτηση του αυτοκόλλητου ΄΄Παίξε Υπεύθυνα’’ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλα τα σημεία που πωλούν προϊόντα των Ελληνικών Λαχείων. Οδηγίες Τοποθέτησης: Το αυτοκόλλητο υποχρεωτικά να είναι κολλημένο πάνω στην πόρτα του πρακτορείου στο ύψος του ματιού ενός μέσου αναστήματος και συμπληρωματικά σε σημεία μέσα στο πρακτορείο. (πχ. γκισέ πράκτορα)

Φυλλάδιο ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ Περιγραφή/Χρηστικότητα: Η παρουσία του φυλλαδίου ‘’Παίξε Υπεύθυνα’’ είναι απαραίτητη καθώς βοηθά στην: ελαχιστοποίηση κάθε πιθανής αρνητικής επίπτωσης από τη συμμετοχή στα τυχερά παιχνίδια συνεχή ενημέρωση των παικτών και των συνεργατών μας, σχετικά με τους κανόνες διεξαγωγής των τυχερών παιχνιδιών Οδηγίες Τοποθέτησης: Στις αντίστοιχες θήκες ‘’ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ’’

Οδηγός Στιγμιαίων Κρατικών Λαχείων Περιγραφή/Χρηστικότητα: Οι οδηγοί είναι έντυπα που περιγράφουν αναλυτικά στοιχεία του παιγνίου όπως: Όροι συμμετοχής, Περιγραφή παιχνιδιού, Τρόπος κλήρωσης & Σύστημα Διανομής Κερδών, Περιγραφή του Τζακ Ποτ, Πίνακας Κερδών, Φορολογία, Παραγραφή και Καταβολή Κερδών, το Πλαίσιο Κληρώσεων κ.α. Κάθε πρακτορείο είναι υποχρεωμένο από τον νόμο να διατηρεί 1 αντίτυπο ανά παιχνίδι. (Ε.Ε.Ε.Π. – Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων) Οδηγίες Τοποθέτησης: Βρίσκονται στο γκισέ του πράκτορα.

Καλές Πωλήσεις!