Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
2 Τι είναι μια game engine; “A game engine is the core software component of a computer or video game or other interactive application with real-time graphics” (Wikipedia) Term “Game engine” was coined in the mid-1990’s due to the development of first person shooters such as Doom, Wolfenstein…
3 Τι είναι μια game engine; Βασικοί στόχοι μιας game engine: – Graphics Rendering – Physics engine – Sound – Scripting – Animation – Artificial Intelligence – Networking – … Να απλοποιεί την διαδικασία ανάπτυξης/ υλοποίησης Να τρέχει σε πολλές πλατφόρμες
4 Top 10 Commercial Engines (Devmaster.net) 1. Torque Game Engine 2. TV3D SDK DGameStudio 4. C4 Engine 5. Unity 6. NeoAxis Engine 7. DX Studio 8. 3Impact 9. Beyond Virtual 10.Deep Creator
5 Τι είναι μια game engine; Υπάρχουν και λύσεις ανοιχτού κώδικα: Ogre Delta3D Crystal Space Irrlicht
6 Τι είναι μια game engine; Πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα: Απαιτείται λιγότερος χρόνος ανάπτυξης Λιγότερος χρόνος για δοκιμές / debugging Πολλές λειτουργίες έτοιμες/ διαθέσιμες Δυνατότητα έμφασης στον σχεδιασμό του παιχνιδιού Κανένας (ή μικρός) έλεγχος πάνω στην υλοποίηση των λειτουργιών Δυσκολία στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών/ λειτουργιών Εξάρτηση από την πολιτική αδειοδότησης Εξάρτηση από συγκεκριμένα εργαλεία/ βιβλιοθήκες
7
8 TGE: Torque Game Engine Πλήρης Game Engine Περιλαμβάνει εργαλεία ανάπτυξης νέων παιχνιδιών Tribes, Tribes2, and Starsiege – Ενεργή κοινότητα από προγραμματιστές Διαθέσιμος/ ανοιχτός ο πλήρης κώδικας Cross Platform (Windows, MacOS, Linux) Προσιτή οικονομικά / ($150 indie license with full source)
9 Αρχιτεκτονική Torque
10 Καλή scripting engine To Torque Script και το σύστημα console επιτρέπει εύκολη τροποποίηση Καλή υποστήριξη Multiplayer Support Καλή δικτυακή υλοποίηση Δυνατότητα τροποποίησης του κώδικα της μηχανής
11 The game loop
12 scripts common control data game root
13 Console
14 Torque Script Script files *.cs Compiled files *.dso Πάντα τηρείται Client – Server δομή Common vs. Control folders Mission area maps Textures – interiors –data Player files – bot files
15 Torque Script
16 Torque Script
17 Αντικειμενοστραφής δομή Ορισμός συμπεριφορών για αντικείμενα Δυνατότητα ορισμού συμπεριφορών και χαρακτηριστικών bot Ορισμός paths/ trigger areas
18
19
20 Βιβλιογραφία The Game Programmer’s Guide to Torque (Edward F. Maurina III) Beginning 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney) Advanced 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney)
21 Serious Games