Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
4/3/2017 5:15 AM Επισκόπηση προσεγγίσεων ανάπτυξης εφαρμογών για έξυπνες κινητές συσκευές και ανάπτυξη πρότυπης εφαρμογής Ξανθόπουλος Σπύρος ΑΕΜ: 114 Διπλωματική.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
• Php • Joomla • Joomla Module • Παρουσίαση του συστήματος μας.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό Εξάμηνο
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Δρ Φώτης Λιαροκάπης Εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας τεχνολογία για παροχή βοήθειας στην Εκπαίδευση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Αντωνίου Δεσποιάνα Κωνστάμπεης Τιμόθεος Κυριάκου Παναγιώτης Χριστοφόρου Βάκης.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (PLANNING)..και εφαρμογές σε video games! Τεχνητή Νοημοσύνη ΙΙ Εαρινό εξάμηνο
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Εισαγωγή Γρηγοριάδης ΒασίλειοςΑΜ:753
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Open Source από την μεριά του ΙΤ provider Μάνος Μαργαρίτης CTO EXODUS AE.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Google's Google App Engine and Google's Datastore API Andreas Manoli.
Γλωσσική Τεχνολογία Εισαγωγικό Φροντιστήριο. Project του μαθήματος  Εργασία 2 ατόμων  Προφορική εξέταση για :  Project (80%)  Θεωρία (20%)  Στο φροντιστήριο.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Διαχείριση Περιεχομένου Παγκόσμιου Ιστού και Γλωσσικά Εργαλεία.
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 Εισαγωγή στην Μηχανή Εισαγωγή αντικειμένων Βασικές αρχές torque script Εγγραφή στο forum Επιλογές ασκήσεων.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.
Τεχνολογία της Πληροφορίας στην Επικοινωνία και τα ΜΜΕ Επικοινωνία και τα ΜΜΕ, Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Διάλεξη 9 η.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Κληρονομικότητα [inheritance]
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Βασικές Έννοιες.
Τεχνολογίες εικονικών μηχανών και χρήσεις αυτών
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ GNU FSF GNU/Linux Knoppel
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
Οικοδόμημα Είσαι το του Θεού Ο Στέφανος πεθαίνει για το Χριστό
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Διανομές Gnu Linux Workshop GNU/LINUX-Ubuntu Εγκατάσταση και Χρήση
που έχουν χάσει το δρόμο τους
Ψαλμός 86:11 Το δρόμο σου Κύριε δίδαξε με θα στην αλήθεια σου και πάνω
γιατί είναι Κύριος Κυρίων,
Video Game Programming
Είσαι το Οικοδόμημα του Θεού
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Enter the world of Silverlight
ζωντανός και δραστικός.
Αυτός είναι ο Αμνός του Θεού την αμαρτία που παίρνει πάνω του
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
Να τον ο ένας άλλο όπως εγώ σας Ιωάννης 15:12 αγάπησα
Ο Θεός Φροντίζει για Μας
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)

 2  Τι είναι μια game engine;  “A game engine is the core software component of a computer or video game or other interactive application with real-time graphics” (Wikipedia)  Term “Game engine” was coined in the mid-1990’s due to the development of first person shooters such as Doom, Wolfenstein…

 3  Τι είναι μια game engine; Βασικοί στόχοι μιας game engine: – Graphics Rendering – Physics engine – Sound – Scripting – Animation – Artificial Intelligence – Networking – … Να απλοποιεί την διαδικασία ανάπτυξης/ υλοποίησης Να τρέχει σε πολλές πλατφόρμες

 4  Top 10 Commercial Engines (Devmaster.net) 1. Torque Game Engine 2. TV3D SDK DGameStudio 4. C4 Engine 5. Unity 6. NeoAxis Engine 7. DX Studio 8. 3Impact 9. Beyond Virtual 10.Deep Creator

 5  Τι είναι μια game engine; Υπάρχουν και λύσεις ανοιχτού κώδικα: Ogre Delta3D Crystal Space Irrlicht

 6  Τι είναι μια game engine; Πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα:  Απαιτείται λιγότερος χρόνος ανάπτυξης  Λιγότερος χρόνος για δοκιμές / debugging  Πολλές λειτουργίες έτοιμες/ διαθέσιμες  Δυνατότητα έμφασης στον σχεδιασμό του παιχνιδιού  Κανένας (ή μικρός) έλεγχος πάνω στην υλοποίηση των λειτουργιών  Δυσκολία στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών/ λειτουργιών  Εξάρτηση από την πολιτική αδειοδότησης  Εξάρτηση από συγκεκριμένα εργαλεία/ βιβλιοθήκες

 7 

 8  TGE: Torque Game Engine  Πλήρης Game Engine  Περιλαμβάνει εργαλεία ανάπτυξης νέων παιχνιδιών  Tribes, Tribes2, and Starsiege –  Ενεργή κοινότητα από προγραμματιστές  Διαθέσιμος/ ανοιχτός ο πλήρης κώδικας  Cross Platform (Windows, MacOS, Linux)  Προσιτή οικονομικά / ($150 indie license with full source)

 9  Αρχιτεκτονική Torque

 10   Καλή scripting engine  To Torque Script και το σύστημα console επιτρέπει εύκολη τροποποίηση  Καλή υποστήριξη Multiplayer Support  Καλή δικτυακή υλοποίηση  Δυνατότητα τροποποίησης του κώδικα της μηχανής

 11  The game loop

 12  scripts common control data game root

 13  Console

 14  Torque Script  Script files *.cs  Compiled files *.dso  Πάντα τηρείται Client – Server δομή  Common vs. Control folders  Mission area maps  Textures – interiors –data  Player files – bot files

 15  Torque Script

 16  Torque Script

 17   Αντικειμενοστραφής δομή  Ορισμός συμπεριφορών για αντικείμενα  Δυνατότητα ορισμού συμπεριφορών και χαρακτηριστικών bot  Ορισμός paths/ trigger areas

 18 

 19 

 20  Βιβλιογραφία  The Game Programmer’s Guide to Torque (Edward F. Maurina III)  Beginning 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney)  Advanced 3D Game Programming All-in-One (Kenneth Finney)

 21  Serious Games