Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
7η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διάλεξη 2 η Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς και (Οικονομική) Ανάπτυξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
Τίτλος Παρουσίασης Logo
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών 2η Εβδομάδα

Γιατί η Πολιτιστική Επικοινωνία είναι Σημαντική; (α) Η συμβολική πραγματικότητα είναι «σημαντικότερη» από την «πραγματική». (β) Η συμβολική πραγματικότητα επηρεάζει την «πραγματικότητα.» (γ) Για την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς του, κάθε οργανισμός πρέπει να εξασφαλίσει και να συντηρήσει μια συνεχή και αμοιβαία αποδοτική σχέση μεταξύ του ιδίου και του κοινού του.

Ένα Μοντέλο Σελιδοδείκτης και όχι μόνο. ΠΟΙΟΣ – ΛΕΕΙ ΤΙ – ΣΕ ΠΟΙΟΝ – ΜΕ ΠΟΙΟ ΜΕΣΟ -- ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;

Το Μοντέλο του Lasswell «Ποιος» – αναφέρεται στον πολιτιστικό οργανισμό. Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης μας θα ασχοληθούμε καταρχήν με τις πολιτιστικές βιομηχανίες, τη δομή τους, τις λειτουργίες τους και τα ποικίλα προϊόντα που παράγουν και διακινούν. «Λέει τι» – αναφέρεται στα μηνύματα που εκπορεύονται από τις αντίστοιχες πολιτιστικές βιομηχανίες. Θα μιλήσουμε για τη σημασία των μηνυμάτων, το σχεδιασμό τους και την ανάλυσή τους. «Σε ποιον» – αναφέρεται στις διαφορετικές κατηγορίες κοινού και στις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ κοινού και οργανισμού. «Με ποιο μέσο» – εξηγεί κυρίως τις επιλογές των οργανισμών σχετικά με τις τεχνολογίες επικοινωνίας που χρησιμοποιούν για την προώθηση των δράσεών τους. «Με ποιο αποτέλεσμα» – περιγράφει τις βασικές επιρροές του οργανισμού στο κοινό του αλλά και το πώς το κοινό χρησιμοποιεί τον οργανισμό για τις ανάγκες του.

Δομές Πολιτιστικών Οργανισμών Πολιτιστικοί Οργανισμοί και Ελεύθερος Χρόνος. Ο ελεύθερος χρόνος ως αγαθό. Εμπορικά κέντρα και Μουσεία στο επίκεντρο της αστικής εμπειρίας. Πολλαπλές εμπειρίες και κοντινές αποστάσεις. Ο χρόνος μειώνεται ενώ οι απαιτήσεις του κοινού αυξάνονται.

Γιατί ασχολούμαστε; Οι πολιτιστικές βιομηχανίες βρίσκονται όλο και περισσότερο στο επίκεντρο της οικονομικής δραστηριότητας και ο κύκλος των εργασιών τους είναι σημαντικός για το ΑΕΠ των χωρών τους. Ο έλεγχος των συγκεκριμένων βιομηχανιών έχει αλλάξει δραστικά έχοντας εξελιχθεί σε ενδιαφέρον παράδειγμα μελέτης οργανωσιακής, διοικητικής και διαχειριστικής συμπεριφοράς. Τα πολιτιστικά αγαθά δεν περιορίζονται από εθνικά σύνορα αλλά ξεπερνούν τα όρια των εθνικών οικονομιών αποκτώντας διεθνή χαρακτήρα και καθιερώνοντας εκείνο που πολλοί περιγράφουν ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Η ψηφιακή τεχνολογία παίζει έναν καθοριστικό ρόλο σε όλες σχεδόν τις βιομηχανίες του πολιτισμού τόσο για τη δημιουργία όσο και για την προώθηση των προϊόντων τους.

Γιατί ασχολούμαστε; Οι σχέσεις μεταξύ οργανισμών και κοινού έχουν διαφοροποιηθεί δραστικά καθώς οι οργανισμοί/βιομηχανίες εμπλέκουν όλο και περισσότερο τους κλάδους των δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ για την καλλιέργεια χρήσιμων σχέσεων με τις διαφορετικές κατηγορίες του κοινού. Οι αισθητικές απαιτήσεις του κοινού έχουν αυξηθεί δραστικά, καθώς έχουν επηρεαστεί καταλυτικά από τις βιομηχανίες του θεάματος. Έτσι οι οργανισμοί που παρέχουν τις διάφορες εμπειρίες διεκδικώντας τον ελεύθερο χρόνο του κοινού πρέπει να λειτουργούν όπως οι βιομηχανίες του θεάματος. Τελικά όλες οι βιομηχανίες του πολιτισμού παράγουν προϊόντα τα οποία προσλαμβάνονται ως μορφές κειμένων που διατίθενται για ανάγνωση/κατανάλωση από διαφορετικές κατηγορίες κοινού, ενώ η αξία τους παραμένει ασαφής. (Hesmondhalgh, 2002, σελ. 2)

Η Ιδιαιτερότητες των Πολιτιστικών Οργανισμών Βιομηχανίες υψηλού ρίσκου Προϊόντα αμφίγνωμης και ασαφούς αξίας Προϊόντα «ημι-δημόσιου» χαρακτήρα Προϊόντα με σημαντικές διαφορές που προσελκύουν διαφορετικές κατηγορίες κοινού Προϊόντα που συγκλίνουν στον ψηφιακό πολιτισμό Ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ οργανισμών Συγχωνεύσεις μεταξύ εταιριών και δημιουργία παγκόσμιων εταιρικών συμμαχιών

Οργανισμοί και Βιομηχανίες Πολιτιστικοί Οργανισμοί Πολιτιστικές Βιομηχανίες Μουσεία Πολιτιστικά Ιδρύματα Αίθουσες Τέχνης Χώροι Μουσικών Εκδηλώσεων Θέατρα Δημοτικά Πολιτιστικά Κέντρα Φεστιβάλ Πολυχώροι Έντυπα Ραδιόφωνο Τηλεόραση Κινηματογράφος Ψηφιακά Πολυμέσα και Διαδίκτυο Μουσικές Παραγωγές Διαφήμιση

Χαρακτηριστικά των Πολιτιστικών Αγαθών/Εμπειριών (α) Αϋλότητα (β) Αδιαχώριστο παραγωγής και κατανάλωσης (γ) Ετερογένεια (δ) Αναλωσιμότητα

Διαφοροποιήσεις μεταξύ Οργανισμών Πολιτιστικοί Οργανισμοί που παρέχουν κυρίως Ορθολογική Ψυχαγωγία Πολιτιστικοί Οργανισμοί Δημοφιλούς Ψυχαγωγίας – Popular Entertainment Μουσεία Πολιτιστικά Ιδρύματα Αίθουσες Τέχνης Χώροι Μουσικών Εκδηλώσεων / Συναυλιών Θέατρα Βιβλία Ειδησεογραφία στο διαδίκτυο Εκπαιδευτικά Πολυμέσα Τηλεόραση Κινηματογράφος Ψηφιακά Παιχνίδια Μουσική βιομηχανία Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης Θεματικά Πάρκα, Arcades, Χώροι 0ιασκέδασης Ραδιόφωνο

Βασικές Αρχές Στρατηγικής Έρευνα Αγοράς Ορισμός Αποστολής και Στρατηγικής Ορισμός Κοινού και Ταυτότητα του Οργανισμού (Branding) Προσέλκυση Κοινού και διεύρυνσή του Προσέλκυση Κεφαλαίων και Οικονομικός Σχεδιασμός (Kotler, Kotler και Kotler, 2008)

Έρευνα Αγοράς Μέγεθος της Αγοράς Ανταγωνισμός Τιμολόγηση των Προϊόντων/Εμπειριών Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ Κοινωνικοί, Πολιτισμικοί και Πολιτικοί Παράγοντες Το Οικονομικό Περιβάλλον

Έρευνα Αγοράς (α) Έρευνα κοινού (β) Έρευνα ικανοποίησης κοινού (customer satisfaction research) (γ) Έρευνα κινήτρων (motivation research) (δ) Έρευνα για τους ανταγωνιστές (competitor research) (ε) Έρευνα προϊόντος (product research) (στ) Έρευνα για τον καθορισμό της τιμής (pricing research) (ζ) Έρευνα προβολής (promotional research) (η) Έρευνα χάραξης πολιτικής (policy research)

Σημαντικοί Παράμετροι στην Έρευνα Αγοράς Το Μέγεθος της Αγοράς Ανταγωνισμός Τιμολόγηση των Προϊόντων/Υπηρεσιών Ο Ρόλος του Μάρκετινγκ Κοινωνικοί, Πολιτισμικοί και Πολιτικοί Παράγοντες Το Οικονομικό Περιβάλλον

Οι Αξίες των Ανθρώπων (α) Η αγάπη σε αντιδιαστολή με το μίσος, τη μισαλλοδοξία και το ρατσισμό. (β) Η ειρήνη, το αντίθετο της βίας, της σύγκρουσης, της τρομοκρατίας, της συκοφαντίας και του πολέμου. (γ) Η γνώση, σε αντίθεση με την άγνοια, το φόβο, τη δεισιδαιμονία, την εκμετάλλευση, την τυραννία. (δ) Η πίστη, σε αντιπαράθεση με την απελπισία, την καχυποψία και τον ίδιο το θάνατο.

Η Αποστολή του Οργανισμού Να προασπίζει κάποια ταυτότητα Να προωθεί την έκφραση και τη δημιουργία Να εμπνέει και να ενθουσιάζει Να παρέχει ψυχαγωγία και δραπέτευση Να διδάσκει, να μορφώνει, να ενημερώνει

Προσέλκυση Κοινού Η Προσέλκυση νέων επισκεπτών Η μεταμόρφωση των επισκεπτών της μιας επίσκεψης σε ενθουσιώδες κοινό των πολλαπλών επισκέψεων Η μετεξέλιξη των επισκεπτών σε φίλους του μουσείου Η διατήρηση των φίλων του μουσείου Το χτίσιμο διαφορετικών κατηγοριών κοινού που συμπεριλαμβάνουν την νεολαία, τους νέους επαγγελματίες και διαφορετικές εθνικές ομάδες Η μετεξέλιξη των φίλων σε δωρητές Η δημιουργία σώματος εθελοντών Η προσέλκυση τουριστών (Kotler, Kotler & Kotler, 2008, σελ. 154)

Προσέλκυση Κεφαλαίων και Οικονομικός Σχεδιασμός Fundraising Επιχειρηματικές 0ραστηριότητες στον Πολιτισμό

Πηγές Εσόδων για τα Σύγχρονα Μουσεία Κρατικές Επιδοτήσεις Χορηγίες Ειδικές Εκθέσεις και παρουσιάσεις Καταστήματα δώρων Ηλεκτρονικό Εμπόριο Συνδρομή Μελών Εστιατόρια Πωλήσεις πνευματικών δικαιωμάτων Προσαρμοσμένο από τους Kotler, Kotler & Kotler, 2008, σελ. 198