340. Τάφοι a ziro από το Sarteano, που περιέχουν κανόπες. 7ος αι. π.Χ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μινωικός Πολιτισμός Κορίνα Τσιτσιρίκου Θεοδοσιάδη.
Advertisements

1ο Πρότυπο Πειραματικό Θεσσαλονίκης
Μυκηναϊκός Πολιτισμός Κορίνα Τσιτσιρίκου Θεοδοσιάδη.
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Γεωμετρική Αγγειογραφία Πρωτογεωμετρική
Μάντσιου Χρυσούλα Μπογιατζόγλου Θεανώ Σουλίδης Χρήστος
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ , δωρικός ρυθμός 1
Η πολιτισμική αναγέννηση
(Η Πηνελόπη μαρμάρινο άγαλμα) Λεωνίδας Δρόσης1873
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
Η Ρωμαϊκή Τέχνη.
ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΌ ΤΟ π.Χ
3ο Εικόνες από λίθο Ι Κ. Λοβέρδου-Τσιγαρίδα, Η Θεοτόκος στη γλυπτική, στο: Μ. Βασιλάκη, επιμ. Μήτηρ Θεού. Απεικονίσεις της Παναγίας στη βυζαντινή τέχνη,
Ανάγλυφες εικόνες: 2ο Υλικά και τεχνικές
Λευκανική κεραμική.
Απουλική κεραμική Πρώιμη: /360 Μέση:
Πρώτο Μάθημα: H Αρχαιολογία του Θανάτου
Σικελία.
3ο Το χέρι του καλλιτέχνη I : παλαιοχριστιανικά ελεφάντινα έργα
7o The Hand of the Master II : μεσοβυζαντινά ελεφάντινα έργα
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
Μάθημα 3ο : Γεωμετρική Κεραμική
Μαθήματα 5ο και 6ο : Ανατολίζουσα περίοδος
Λακωνικός μελανόμορφος ρυθμός
Αττικός μελανόμορφος ρυθμός: ως το 560 π.Χ.
599. Ρώμη, Villa Giulia. Ο Απόλλων από το Portonaccio.
Μάθημα 7ο: Η κορινθιακή κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
83. Ανασκαφές στα τέλη του 19ου αιώνα. Bologna.
255. A. Αργυρά ενώτια από τον τάφο στο Fonde Artiaco 104 της Κύμης. B
156. ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΪΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΛΑΤΙΟ Α. Ρώμη, Forum, τάφος C. Β
Ο Πρώιμος ερυθρόμορφος αττικός ρυθμός
761. Ταρκυνία, τάφος Bartoccini. 540 π.Χ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΤΡΟΥΣΚΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. F
Μάθημα 6ο. Οι Πρωτοπόροι Κρατήρας Ευφρονίου. Λούβρο
ΚΕΡΑΜΙΚΗ Η μελανόμορφη τεχνική διακόσμησης των αγγείων πρωτοξεκίνησε τον 7ο αι. από την Κόρινθο. Από την Κόρινθο τη δανείστηκαν οι Αθηναίοι, οι οποίοι.
Εικόνα και τελετουργία
Αρχαϊκή Τέχνη.
Τεχνολογία – Ανακύκλωση -Αειφορία Παύλος Λειβαδιώτης 11 Μαρτίου 2015.
Αρχές μελέτης της εικονογραφίας
Ενότητα 4η: Θεωρητικά ζητήματα
Η κεραμική της αρχαϊκής περιόδου
Χάλκινοι λέβητες από την Ανατολία, την Αρμενία και την Συρία
Πινάκιο Campana B με εξωνεύον χείλος Τεφρά αγγεία.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.)
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Λεπτομέρεια από το Θρίαμβο της Γαλάτειας, Raffaello, 1511, Villa Farnesina, Ρώμη ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ E’
Aνατολίζουσα κεραμική
Αρχαία Ελληνικά Ευρήματα στην Ισπανία. Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν γνωρίσει την Ιβηρική Χερσόνησο και είχαν προσεγγίσει ακόμα και σε λιμάνια της που βρέχονται.
Simon Vouet (Παρίσι ). Simon Vouet Βιογραφικά στοιχεία Ο Simon Vouet γεννήθηκε στο Παρίσι το 1590, γιος του ζωγράφου Lorrain Vouet. Το 1604.
Rosalba Carriera ( ), Antoine Watteau, 1721, παστέλ σε χαρτί, 55 × 43 εκ., Τρεβίζο, Museo Civico Luigi Bailo.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
ΠΑΛΑΙΟΑΝΑΚΤΟΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗ. Σχεδιάγραμμα ανακτόρου Φαιστού.
ΑΡΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΣΠΥΡΟΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - Α 1- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015.
Η ακτινοβολία του μυκηναϊκού πολιτισμού. Ναυάγιο Ulu Burun.
Η Κληρονομιά μας Οι καταστροφές των αγαλμάτων σπουδαίων αρχαίων πολιτισμών στις εμπόλεμες περιοχές με λύπησαν πάρα πολύ. Συγκέντρωσα τις φωτογραφίες.
ΑΓΓΕΙΟΓΡΑΦΟΙ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Η τέχνη στον Κυκλαδικό, Μινωικό, Μυκηναϊκό πολιτισμό
Γεωμετρικά χρόνια.
ΠΡΩΤΟΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΙ: 3300 – 2800 π.Χ. "Πολιτισμός Εύτρησης"
ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗ (YEIIIA-B)
Η αποδυνάμωση του μυκηναϊκού πολιτισμού.
Το ελεφαντοστό Barberini του Μουσείου του Λούβρου
Η ΑΡΧΑΙΑ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΝΟΥ.
Ο ταφικός κύκλος Α των Μυκηνών.
ΤΩΝ ΠΡΩΙΜΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

340. Τάφοι a ziro από το Sarteano, που περιέχουν κανόπες. 7ος αι. π.Χ.

341. Τάφος στο Tolle. 7ος αι.

342. Κανόπες. Επάνω σειρά: Α-Γ. Chiusi. Δ. Dolciano. Ε. Montebello. Στ 342. Κανόπες. Επάνω σειρά: Α-Γ. Chiusi. Δ. Dolciano. Ε. Montebello. Στ. Castiglione del Lago. Z. Chiusi. Κάτω Σειρά: Α-Β. Chianciano Terme. Γ. Cetona, Cancelline. Δ-E. Sarteano. ΣΤ. Chiusi.

343. A. Cetona, Cancelline. B. Fonte Allaia. Γ-Ε. Tolle.

344. Α-Β. Φλωρεντία. Τεφροδόχος από το Montescudaio. Γ-Δ. Chiusi 344. Α-Β. Φλωρεντία. Τεφροδόχος από το Montescudaio. Γ-Δ. Chiusi. Τεφροδόχος Paolozzi και ο τάφος όπου βρέθηκε.

345. Α. Chiusi, συλλ. Gualandi. B. Βερολίνο. Γ. Φιλαδέλφεια.

346. Α. Αγγεία impasto rosso. Cerveteri. Β. Όλμος. Ελβετία, ιδιωτ. Συλλ. Γ. Cerveteri, υποκρητήριο. Λούβρο. Δ. Φλωρεντία, από τους Falerii. Πρώιμος 7ος αι.

347. Αγγεία από την χώρα των Φαλίσκων σε ερυθρό impasto. A 347. Αγγεία από την χώρα των Φαλίσκων σε ερυθρό impasto. A. Olla από τους Falerii. B. Όλμος με υποκρητήριο από το Narce, Pizzo. Γ. Όλμος με υποκρητήριο. Falerii. Δ-Ε. Λέβης και πλαστικός κύαθος από το Narce.

348. Κάνθαροι από την Capena. Α. Ρώμη. Β. Princeton. Γ-Δ 348. Κάνθαροι από την Capena. Α. Ρώμη. Β. Princeton. Γ-Δ. Ελβετία, ιδιωτ. Συλλ. Ε. Ρώμη, από το Narce.

349. Ερυθρό και αμαυρό impasto από το Cerveteri. A. Πίθος. Β-Γ. Olla

350. Μπραζερό από το Cerveteri. Α. Παρίσι, Λούβρο. Β. Φλωρεντία.

351. Α. Λούβρο. Β. Φλωρεντία. Πίθοι από το Cerveteri.

352. Α. Cerveteri, νεκρόπολη Buffolareccia, τ. 2. Β 352. Α. Cerveteri, νεκρόπολη Buffolareccia, τ. 2. Β. Riserva del Ferrone, τ. 19, πρώτος θάλαμος.

353. Chieti, Campolavano. Τεφροδόχος του 7ου αι.

354. A. Ρώμη. Β. Ταρκυνία. Γ. Proceno. Δ. Casaletti di Ceri. E 354. A. Ρώμη. Β. Ταρκυνία. Γ. Proceno. Δ. Casaletti di Ceri. E. Ελβετία, ιδιωτ. Συλλ. Αμφορείς με σπειροειδή διακόσμηση. Στ, Ζ.; H. Κάνθαροι και σκύφος από τον τάφο του Χάλκινου Άρματος (Vulci): 680 π.Χ.

355. Ελβετία, ιδιωτική συλλογή. Διάφορα σχήματα κεραμικής Bucchero

356. Κεραμική bucchero από την Κόρινθο

357. Αγγεία bucchero στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.

358. Νικοσθενικοί αμφορείς του 7ου αι. Α. -Β 358. Νικοσθενικοί αμφορείς του 7ου αι. Α.-Β. Amsterdam, από τους Βήιους με προέλευση το Cerveteri. Γ. Casaletti di Ceri. Δ. Βήιοι, Monte Michele. E. Φλωρεντία, από την Ταρκυνία. Kάτω σειρά. Α. Chiusi: B-Δ. Φλωρεντία, από το Chiusi. Ε-Στ. Chiusi.

359. Οινοχόες Α. Ταρκυνία, οινοχόη της Ομάδας του Γυμνού Αγοριού. Β 359. Οινοχόες Α. Ταρκυνία, οινοχόη της Ομάδας του Γυμνού Αγοριού. Β. Chiusi. Γ. Τάραντας, από την Ginosa. Δ. Satricum, αποθέτης του ιερού. Ε. Populonia. Στ. Βήιοι, Portonaccio. Όλπες: Α-Γ. Amsterdam, από τους Βήιους με προέλευση το Cerveteri. Δ. Bucchero pesante από το Chiusi. Φλωρεντία. Ε. Ελβετία, ιδιωτ. Συλλογή. Στ. Φλωρεντία, από το Orvieto.

360. Οινοχόες βαρειάς τεφρής κεραμεικής (bucchero pesante) του εργαστηρίου του Chiusi. Α-Β.Από το Orvieto. Γ.-Δ. Chiusi.

361. Α-Γ. Οινοχίες με πλαστικά πρόσωπα. Φλωρεντία, από το Chiusi 361. Α-Γ. Οινοχίες με πλαστικά πρόσωπα. Φλωρεντία, από το Chiusi. Κοτύλες του 7ου αι. Α. Amsterdam, από τους Βήιους. Β. Cerveteri. Γ. Cerveteri, Montetosto, t. 2.

362. Κάλυκες του 7ου αιώνα. Α-Β 362. Κάλυκες του 7ου αιώνα. Α-Β. Amsterdam, από τους Βήιους, προερχόμενοι από το Cerveteri. Γ. Satricum, από τον ιερό αποθέτη. Δ. Φλωρεντία, από το Chiusi. E-ΣΤ. Chiusi. Ζ. Ταρκυνία, κάλυκας με καρυάτιδες.

363. Α. Μασσαλία, από το Cerveteri. Β 363. Α. Μασσαλία, από το Cerveteri. Β. Βατικανό, κάλυκας με καρυάτιδες από το Cerveteri. Κάλυκες του 7ου αιώνα.

364. Κάνθαροι bucchero του 7ου αι. Α. -Β 364. Κάνθαροι bucchero του 7ου αι. Α.-Β. Amsterdam, από τους Βήιους, προερχόμενοι από το Cerveteri. Γ. Vulci, Osteria. 7ος αι. Δ . Κέρκυρα.Ε. Chiusi. ΣΤ. Ιδιωτ. Συλλογή. Κάνθαρος από το Cerveteri.

365. Κάνθαροι 7ου αι. Α. Λονδίνο. Κάνθαρος του Avile Repesuna. B. Vulci. Γ. Γέλα Σικελίας (από τάφο). Δ. Φλωρεντία, από το Cerveteri.

366. Κύαθοι με ψηλό πόδι του 7ου αιώνα. Α. Ταρκυνία. Πρώιμος 7ος. Β 366. Κύαθοι με ψηλό πόδι του 7ου αιώνα. Α. Ταρκυνία. Πρώιμος 7ος. Β. Vulci, tomba panatenaica. Αρχές του 6ου αι. Γ, Chiusi. Διακόσμηση με cilindretto. Αρχές 6ου αι. Δ. Murlo. Ε. Εδιμβούργο, από το Chiusi. Στ. Chiusi. Κύαθοι χωρίς πόδι. Α. Amsterdam, από τους Βήιους με προέλευση το Cerveteri. Β-Γ. Φλωρεντία, από το Orvieto.

367. A. Κύλικα του 7ου αιώνα. Amsterdam, από τους Βήιους με προέλευση το Cerveteri. Β. Σφαιρικό κύπελλο. Chiusi. Γ. Κύπελλο. Φλωρεντία, από το Chiusi. Δ. Cerveteri, τάφος των Ζωγραφιστών Λεόντων. Φιάλη με διακόσμηση από πλαστικές κεφαλές. Πινάκιο. Φλωρεντία, από το Orvieto.

368. Υδρίες του 6ου αι. σε bucchero pesante. A. Chiusi. B 368. Υδρίες του 6ου αι. σε bucchero pesante. A. Chiusi. B. Chianciano Terme. Γ. Chiusi.

369. Α. Cerveteri. Ασκός. Β. Βατικανό. Πυξίδα. Γ 369. Α. Cerveteri. Ασκός. Β. Βατικανό. Πυξίδα. Γ. Cerveteri, Banditaccia. Πλαστικός αρύβαλλος. Δ, Νέα Υόρκη, πλαστικός αρύβαλλος με επιγαφή. E. Prato. Κανδηλέριον. Στ.-Ζ. Ρυτά σε σχήμα ποδιού. Η. Στήριγμα. Η. Ασκός. 7ος αι.

370. Α. Ρώμη. Κάδος από το Orvieto. Β. Chiusi. Olla. Γ. Vulci. Λέβης. Δ. Πώμα πυξίδας. Φλωρεντία, από το Chiusi. Ε-Στ. Πυξίδες από το Chiusi. Φλωρεντία.

371. Foculi. Α. Chiusi. B-Γ-Δ. Φλωρεντία. Ε-ΣΤ. Chiusi.

372. Α. Orvieto. Olla με σκηνή κυνηγιού. Β. Isola Farnese (Βήιοι). Olla. Γ. Cerveteri. Κύαθος. Δ. Νέα Υόρκη Cerveteri. Κάνθαρος με εγχάρακτες παραστάσεις.

373. A. Olletta. Ζωγράφος των Ερωδιών. Pontecagnano. Β-Γ. Würzburg

374. Cerveteri. Αμφικωνικό αγγείο του Ζωγράφου του Επταχόρδου

375. Α-Β. Επώνυμο αγγείο του Ζωγράφου του Amsterdam. Γ 375. Α-Β. Επώνυμο αγγείο του Ζωγράφου του Amsterdam. Γ. Πινάκιο από την Acqua Acetosa. Ρώμη

376. Ρώμη, Conservatori. Ο κρατήρας του Αριστόνοθου. 650 π.Χ.

377. Α. Βρυξέλλες. Olla του Ζωγράφου της Civitavecchia. Β-Δ. Λονδίνο 377. Α. Βρυξέλλες. Olla του Ζωγράφου της Civitavecchia.Β-Δ. Λονδίνο. Αμφορέας του Ζωγράφου της Civitavecchia. Ύστερος 7ος αι.

378. Α. Cerveteri. Β. Ελβετία, ιδιωτ. Συλλ. Ζωγράφος των Γερανών

379. Α-Β. Αμφορείς της Πολύχρωμης Ομάδας. Λονδίνο και Orvieto.

380. Λούβρο. Κρατήρας με τη γέννηση της Αθηνάς.

381. Κρατήρας του Λούβρου. Η σκηνή της ναυμαχίας είναι πιθανόν πλαστή.

382. Α. Γενεύη, συλλογή Ortiz. Κρατήρας. Β. Ρώμη

383. Malibu. Πίθος με την τύφλωση του Πολυφήμου. Πιθανόν πλαστό έργο.

384. Α. Ερμιτάζ. Β. Γενεύη, συλλογή Ortiz. Πίθοι.

385. Α. Ρώμη, Villa Giulia. Τεφροδόχος από τους Falerii. B. Βατικανό 385. Α. Ρώμη, Villa Giulia. Τεφροδόχος από τους Falerii. B. Βατικανό. Η τεφροδόχος Calabresi από το Cerveteri.

386. Τεφροδόχος από το Cerveteri.

387. A. Christchurch. B. Vulci. Οινοχόες. Γ. Ταρκυνία. Αλάβαστρο

388. Ρώμη. Κρατήρας του Ζωγράφου των Χελιδονιών. Vulci.

389. Ομάδα του Monte Abatone. Α. Φλωρεντία, όλπη. Β-Γ

390. Ζωγράφος της Pescia Romana. Α 390. Ζωγράφος της Pescia Romana. Α. Φλωρεντία, Β, Sotheby’s πολύχρωμες όλπες. Γ. Λονδίνο, αρύβαλλος.

391. Α. Ρώμη. Β. Λονδίνο. Γ-Ε. Ρώμη, Όλπες και αρύβαλλοι του Ζωγράφου του Castellani.

392. Η οινοχόη της Tragliatella. 640-630 π.Χ. Ρώμη.

393. Η οινοχόη της Tragliatella.

394. Αγγεία του Ζωγράφου της Ανδρόσφιγγος. Α 394. Αγγεία του Ζωγράφου της Ανδρόσφιγγος. Α. Κύλικα από την Pescia Romana. Β. ΗΠΑ, ιδιωτ. Συλλ. Αλάβαστρο. Γ. Όλπη Φλωρεντίας. Δ Ε. Αμφορέας από το Vulci, Osteria.

395. Παρίσι, Cabinet des Médailles

396. Α. Vulci. B. Ρώμη, San Omobono.