ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Κοινωνικός Ρατσισμός ΓΕΛ Αμυνταίου Ερευνητική εργασία Ά τετραμήνου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Γονείς Εκπαιδευτικοί Μηχανισμοί ομάδας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ρατσιστές δεν είναι μόνο οι άλλοι
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Σχολική επίδοση και μειονότητες
4Ο ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «ΣΧΕΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ»
ΜΥΛΟΙ.
Πού χρησιμοποιείται ο συντελεστής συσχέτισης (r) pearson
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Ερευνα για την σχολικη βια
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2015

ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕ ΑΝ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ;

ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΟΣΑΣΤΑΝ ΑΣΧΗΜΑ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΦΙΛΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΜΕΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ;

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΣΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙO ΘΡΑΝΙΟ;

ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΣΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ Η ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;

ΕΣΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ; (ΧΡΩΜΑ,ΕΜΦΑΝΙΣΗ,ΤΡΟΠΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ)

ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΝΤΟΝΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ;

ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ ;

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ;

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ;

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ;

ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ;

ΠΟΣΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ;

ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ POWERPOINT ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: 1.Τσιρώνης Αλκης 2.Παπαγεωργίου Παναγιώτης 3.Μάνος Αχιλλέας 4.Πατερέλης Λεωνίδας 5.Σύνδος Νικόλαος 6.Κόκκορης Θεόδωρος Τους ευχαριστούμε πολύ