ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
Advertisements

SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
Σταυρακάκης Μ. Γεώργιος Υποπυραγός
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.
Σεισμοί.
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
Μ ΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ. Σ ΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Απόκτηση γνώσεων για τη σημασία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κατανόηση της συμβολής.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Στην τάξη μου.
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
D I g I t a l C o m p e t e n c e Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Βασίλης Μπουραλέξης Δάσκαλος 1 ου 6/θέσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
Επαγγελματικο Λυκειο σαμου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ
Εργασία των : Άντρεα Ιωάννου Μαρία Στυλιανού Μιχαέλα Παυλίδου Αναστασία Δεσπότ Αναστασία Δεσπότη.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
 Το 1964 το κτήριο στέγασε τα πρώτα τμήματα του Πανεπιστημίου Πατρών μέχρι το 1984.Αργοτερα το κτήριο έμεινε γνωστό ως > και έγινε τόπος συγκέντρωσης.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
«Σεισμός : Η γνώση είναι … ασπίδα προστασίας» Σχολ. Έτος
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Εγκαταστάσεων.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Σχολική Δραστηριότητα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: Συστήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με 2 κατευθύνσεις:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: Συστήματα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με 2 κατευθύνσεις:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Σεισμικού Κινδύνου Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Γυμνάσιο Αγίου Κηρύκου
Ερευνητική εργασία τμήμα (Α1) 2ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
«Μαθαίνω για τους Σεισμούς»
Αυτοπροστασία από το σεισμό..
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
Απαραίτητες ενέργειες των επιχειρήσεων για τη συμμόρφωση με τον GDPR
Ερευνητική εργασία στη τεχνολογία Εργασία 2 Μελέτη προαύλιου χώρου μεταξύ 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου.
Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας. Υ Π Ο Γ Ε Ι Αίθ. Η/Υ Αίθ. Τεχνολογίας.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Δεκέμβρης 2002

ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οι μαθητές Νίκος Μορφακίδης Σόνια Τεφτσόγλου Μαρία Ματάκου Γιάννης Φιδάνης Επίβλεψη – Συντονισμός : Αναστασία Πραπιάδου, Νομικός Αλέξανδρος Κλέτσας , υποστήριξη Η/Υ

Ο Σεισμός έχει γίνει αντιληπτός. 1η Φάση Ο Σεισμός έχει γίνει αντιληπτός. Ακούγεται το κουδούνι (ή σφυρίχτρα) να χτυπά παρατεταμένα (υπεύθυνος ο Διευθυντής του Σχολείου και σε περίπτωση απουσίας του ο καθηγητής που τον αναπληρώνει). Ο καθηγητής της τάξης ενημερώνει τους μαθητές: ’’Παιδιά, προσοχή, γίνεται σεισμός. Παρακαλώ όλοι κάτω από τα θρανία σας’’ και μπαίνει και αυτός κάτω από το γραφείο.

Ο Σεισμός δεν είναι πια αισθητός. 2η Φάση Ο Σεισμός δεν είναι πια αισθητός. Ακούγεται ο ήχος της σφυρίχτρας παρατεταμένα (υπεύθυνος ο Διευθυντής του Σχολείου και σε περίπτωση απουσίας του ο καθηγητής που τον αναπληρώνει). Ο καθηγητής κάθε τάξης παίρνει ήρεμος θέση στην πόρτα της αίθουσας και καθοδηγεί τους μαθητές προς την έξοδο. Οι μαθητές οδεύουν προς την έξοδο με γοργά και σταθερά βήματα, όχι τρέχοντας και ακολουθεί τελευταίος ο καθηγητής αφού βεβαιωθεί ότι η αίθουσα είναι άδεια, σύμφωνα με το σχέδιο εκκένωσης.

Σχέδιο εκκένωσης σχολικού κτιρίου 3η Φάση Σχέδιο εκκένωσης σχολικού κτιρίου

1o Βήμα Ο Σεισμός έχει σταματήσει και ακούγεται η σφυρίχτρα. Οι μαθητές από τις αίθουσες  και  του Ισογείου κατευθύνονται προς την ΄Εξοδο  και οι μαθητές της αίθουσας  κατευθύνονται προς την Έξοδο .

ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΟΨΗ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΟΨΗ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ

2ο Βήμα Ταυτόχρονα με την έξοδο των μαθητών από τις αίθουσες,   και  του Ισογείου, οι καθηγητές των αιθουσών του πρώτου ορόφου κατευθύνουν τους μαθητές προς τις σκάλες με την παρακάτω σειρά : οι μαθητές που βρίσκονται στις αίθουσες    και  κατευθύνονται με τη σειρά προς την έξοδο  και οι μαθητές των αιθουσών    προς την έξοδο.

ΚΑΤΟΨΗ 1ου ΟΡΟΦΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ

3ο Βήμα Το κτίριο ελέγχεται στο σύνολό του (αίθουσες, γραφεία, εργαστήρια, τουαλέτες κ.λ.π.) από τον Διευθυντή του Σχολείου ή τον αντικαταστάτη αυτού. Πρέπει να είναι άδειο.

4η Φάση Σχέδιο συγκέντρωσης στο χώρο καταφυγής

1o Βήμα Οι μαθητές συγκεντρώνονται κατά τμήμα στο προκαθορισμένο σημείο του αύλειου χώρου του Σχολείου, σε απόσταση τουλάχιστο πέντε μέτρων από τις όψεις του σχολικού κτιρίου και τις περιφράξεις και οπωσδήποτε μακρυά από πεσμένα ηλεκτροφόρα καλώδια.

2ο Βήμα Ο υπεύθυνος καθηγητής κάθε τμήματος, ή, αν αυτός δεν βρίσκεται στο Σχολείο, ο καθηγητής που βρισκόταν στην αίθουσα κατά τη διάρκεια του σεισμού, ελέγχει αν βρίσκονται στον αύλειο χώρο όλοι οι μαθητές που ήταν παρόντες στο μάθημα.

Κανένας μαθητής δεν μπαίνει στο κτίριο. Υπάρχει κίνδυνος μετασεισμών. 3ο Βήμα Ακολουθεί έλεγχος των καθηγητών και λοιπών προσώπων που τυχόν βρισκόταν στο Σχολείο κατά τη διάρκεια του σεισμού.Το κτίριο του Σχολείου επιβάλλεται να είναι άδειο. Κανένας μαθητής δεν μπαίνει στο κτίριο. Υπάρχει κίνδυνος μετασεισμών.

Η δραστηριοποίηση ολοκληρώνεται κατόπιν ανακοίνωσης του Διευθυντή του Σχολείου ή των αρμόδιων Αρχών, ανάλογα με την ένταση και το μέγεθος του Σεισμού.