Μέτρηση του ρυθμού αποικοδόμησης του χαρτιού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΚΑΙΡΟΣ.
Advertisements

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Άνθρωπος και Περιβάλλον
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
H βλάστηση της Ευρώπης.
Και πώς να τις κατασκευάσετε
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Παρατήρηση άνθους ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ…ΟΙΚΟΣ + ΛΟΓΟΣ…Αναφέρεται σε έναν οίκο… …το σπίτι μας δηλαδή και σπίτι όλων των έμβιων όντων…..τον πλανήτη γη. Ας κοιτάξουμε λίγο αυτό το σπίτι.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
Καιρικές συνθήκες (Μετεωρολογικές) Καύσιμη ύλη Τοπογραφία (Μορφολογία εδάφους) Το “περιβάλλον” μιας Δασικής Πυρκαγιάς Εξαρτάται από Αποτελείται από Μόνιμοι.
4. Αλληλεπιδράσεις και προσαρμογές
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Σύνδεση αντιστατών σε σειρά
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης.  Σωλήνας με νερό και φυσαλίδα  Μετροταινία  Χρονόμετρο  Στήριγμα για πλάγια θέση του σωλήνα ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009.
Καταγραφή ενός πληθυσμού σε ένα οικοσύστημα
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
Πειραματικός έλεγχος των νόμων του απλού εκκρεμούς Εργαστηριακή Άσκηση 7 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών.
ΚΑΖΜΙΡΑ ΤΡΕΤΣΙΑΚ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΕΡΗΣ Σχολικό έτος Γ / ΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Καθηγητής : Κατσοπρινάκης Σταύρος.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Κεφ. 11 Ζώνες βλάστησης..
Μετεωρολογικά όργανα. Θερμοκρασία Άνεμος Υγρασία Ακτινοβολία Υετός (βροχή) Ατμοσφαιρική πίεση Θερμόμετρα Ανεμόμετρα Υγρόμετρα Ψυχρόμετρα Πυρηλιόμετρα/Πυρανό-
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΑΠΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ
Βιολογία Γυμνασίου.
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Άνθρωπος και Περιβάλλον
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Απομόνωση DNA από φυτικούς οργανισμούς!.
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ε. Φανουράκη
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΙΑ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
2. Άνθρωπος και περιβάλλον (2.1)
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Άρδευση είναι η παροχή πρόσθετου νερού στις καλλιέργειες, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες τους σε νερό και να πραγματοποιηθεί κανονική ανάπτυξή τους με στόχο.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ATMOΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Το πρόβλημα του νέφους.
Β΄ Τάξη Βιολογία.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κεφάλαιο 20 Η ζωή στην έρημο.
Α’ & B’ τετράμηνου Πειράματα Βιολογίας
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση του ρυθμού αποικοδόμησης του χαρτιού Βιολογία Γυμνασίου 2014-2015 Μέτρηση του ρυθμού αποικοδόμησης του χαρτιού 1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη

Μέτρηση του ρυθμού αποικοδόμησης του χαρτιού 4/10/2014 Θερμοκρασία περιβάλλοντος: 20οC Σχετική υγρασία: 70% 2 μεγέθη διηθητικό χαρτί τοποθετημένο σε θήκη από τούλι (μπομπονιέρα) και συρραμμένο με πετονιά Μάζες περιοχής Α: 1,17 g και 0,62 g Μάζες περιοχής Β: 1,28 g και 0,56 g 10 cm 5 cm 8 cm

2 περιοχές Περιοχή Α: Σκιά, φυτά, πεσμένα φύλλα Περιοχή Β: Ηλιοφάνεια, απουσία βλάστησης και φύλλων

Θερμοκρασία περιβάλλοντος: 25οC και Σχετική υγρασία: 75% 15/10/2014 (11 ημέρες) Θερμοκρασία περιβάλλοντος: 25οC και Σχετική υγρασία: 75% Αρχικά οι μάζες είχαν αυξηθεί λόγω υγρασίας και κομμάτια χώματος αλλά μετά από 1-2 μέρες και λίγο τίναγμα προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα: Μάζες περιοχής Α: Τεμάχιο 10Χ10 cm2: 1,07 από 1,17 g (αποικοδόμηση: 0,1 g) και Τεμάχιο 8Χ5 cm2: 0,56 από 0,62 g (αποικοδόμηση: 0,06 g) Μάζες περιοχής Β: 1,28 g (από 1,28 g) και 0,56 g (από 0,56 g) (αποικοδόμηση: 0 g) Περιοχή Α Περιοχή Β Σκιά, φυτά, πεσμένα φύλλα Ηλιοφάνεια, απουσία βλάστησης και φύλλων

Καλή επιτυχία!