Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
Advertisements

Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Παγκόσμια Ημέρα Κατά του AIDS
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΕΠΙΚΤΗΤΗΣ ΑΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
Εργασία των: Δανοχρήστου Φωτεινή Δημητρίου Ναταλία Θεοφίλου Αλέξιος
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
HIV / AIDS. Το χρονικό διάστημα από τη στιγμή της μόλυνσης (HIV) ως τη διάγνωση του AIDS εκτείνεται συνήθως μεταξύ 8 και 10 ετών. Όμως, το 40% των ασθενών.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
1η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤA ΤΟΥ AIDS
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
A I D S.
ANABOΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΡΑΧΗΛΟΥ ΜΗΤΡΑΣ (HPV)
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
….για πολλές ώρες…..
Υπευθυνη καηθηγητρια:κ.χατζηγεωργιου
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 5 ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Εργασία Βιολογίας του μαθητή Κ. Ηλία.
1. Άνθρωπος & υγεία (1.3.4) Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας.
Ομάδα: Τζαγκαράκη Ειρήνη
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ MEDITERRANEAN COLLEGE ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ HIV ΛΟΙΜΩΞΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Διονύσιος.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΟμΑδα 1 - Ενδοοικογενειακη Βια
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
«ΕΡΩΤΗΣΗ 1» Κατά τη διάρκεια της περιόδου οι ετήσιοι αριθμοί θανάτων από καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες από ανήλθαν στις , δηλαδή.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
1η Δεκεμβρίου.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Τεστ γνώσεων σχετικά με [το θέμα σας]
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσολογικής Ανεπάρκειας (ΑΙDS)
«Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή» Κατερίνα Σεριάτου
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Κατάσταση του φαινομένου των εξαρτησιογόνων ουσιών στην Κύπρο
AIDS.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για την άγνοια που γεννά το φόβο και την προκατάληψη για το AIDS.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ… Το AIDS … είναι μια νόσος του ανθρώπινου ανοσοποιητικού συστήματος που προκαλείται από τον ιό της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας (HIV). Η νόσος παρεμβαίνει στο ανοσοποιητικό σύστημα και παρεμποδίζει τη λειτουργία του, κάνοντας τα άτομα με AIDS περισσότερο πιθανά να αποκτήσουν λοιμώξεις, όπως ευκαιριακές λοιμώξεις και όγκους. Ο HIV μεταδίδεται πρωταρχικά με τη σεξουαλική επαφή(σπέρμα, κολπικά υγρά, προσπερματικά υγρά ), τις μολυσμένες υποδερμικές βελόνες, και από τη μητέρα στο παιδί κατά την εγκυμοσύνη, τον τοκετό και τον θηλασμό.Ορισμένα σωματικά υγρά όπως το σάλιο, τα δάκρυα, τα ούρα και ο ιδρώτας δεν μεταδίδουν τον HIV εκτός εάν περιέχουν μικροποσότητες αίματος.

 Η νόσος είναι τεράστιο πρόβλημα υγείας σε πολλά μέρη του κόσμου, και θεωρείται πανδημία. Το 2010 περίπου 34 εκατομμύρια άνθρωποι είχαν HIV λοίμωξη παγκοσμίως.  Από αυτούς περίπου 16,8 εκατομμύρια είναι γυναίκες και 3,4 εκατομμύρια είναι κάτω από 15 ετών. Το αποτέλεσμα είναι περίπου 1,8 εκατομμύρια θάνατοι από AIDS το 2010, χαμηλότερα σε σχέση με τα 3,1 εκατομμύρια θανάτους του 2001. Από το 1981, που το AIDS αναγνωρίστηκε για πρώτη φορά, έως το 2009 προκάλεσε σχεδόν 30 εκατομμύρια θανάτους

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ… Στην Ελλάδα η πρώτη περίπτωση AIDS εμφανίστηκε το 1981, ο πρώτος θάνατος από AIDS καταγράφηκε το 1983 και τα πρώτα δηλωθέντα περιστατικά μόλυνσης HIV το 1984.Η επιδημία ακολούθησε αυξητική τάση μέχρι και το 1997-8, οπότε ακολούθησε πτώση των νέων μολύνσεων HIV ανά χρόνο. Αυτή η εξέλιξη σήμανε και μια σημαντική αλλαγή σχετικά με τον τρόπο μετάδοσης του ιού, καθώς το σύνολο σχεδόν των επιπλέον νέων κρουσμάτων αφορά χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών, οι περιπτώσεις των οποίων το 2012 ήταν στο 3.500% σε σχέση με αυτές του 2010.Πλέον τα νέα κρούσματα σε χρήστες ενδοφλέβιων ναρκωτικών αποτελούν την πλειοψηφία των νεοδηλωθέντων κρουσμάτων (ενώ μέχρι και το 2011 τα νέα κρούσματα εμφανίζονταν κατά κύριο λόγο σε ομοφυλόφιλους). Μέχρι και το τέλος του 2011, οι συνολικοί θάνατοι λόγω AIDS ήταν 1.714.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

Η πλειοψηφία των νέων ανήκαν σε μικρές ηλικίες γεγονός που μας γεννά την περιέργεια για το πόσο ενημερωμένοι είναι οι μαθητές τόσο από την οικογένεια όσο και από το σχολικό περιβάλλον από τα νεαρά τους χρόνια , κάτι που θα οδηγούσε στην καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του AIDS, την πρόληψη ….

1η Ερώτηση: Γνωρίζεις κάποιον που είναι φορέας του AIDS;

2η Ερώτηση: Ποιoς πιστεύεις ότι είναι ο κύριος σκοπός του προφυλακτικού ;

3η Ερώτηση: Πώς θα αντιμετώπιζες κάποιο κοντινό σου πρόσωπο αν σου ανακοίνωνε ότι έχει ΑΙDS ;

4η Ερώτηση: Πιστεύεις ότι η κοινωνία έχει αποδεχθεί τους φορείς του ΑΙDS ;

Αν όχι , τι συμβάλλει σε αυτό;

5η Ερώτηση: έχεις σκεφτεί τη ζωή σου με αυτόν τον ιό; 5η Ερώτηση: έχεις σκεφτεί τη ζωή σου με αυτόν τον ιό;

6η Ερώτηση: AIDS… Ποια είναι η πρώτη σκέψη που σου έρχεται στο μυαλό;

ΓΙΑΤΙ ΌΤΑΝ Η ΓΝΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΌΛΑ ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…. ΈΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ… « ΠΟΣΟ ΦΙΛΟΣ Ή ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ AIDS;» ΓΙΑΤΙ ΌΤΑΝ Η ΓΝΩΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΌΛΑ ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…. Η ομάδα μας προτίμησε να ενημερώσει και να κερδίσει το ενδιαφέρoν των συμμαθητών μας μέσα από μία σειρά ερωτήσεων παρμένων από την καθημερινότητα που αφορούν τους κινδύνους που συντρέχουν το AIDS… Αναμενόμενο ήταν η ανταπόκριση των νέων να είναι θετική!

ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΌΤΙ… ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΌΤΙ… Τα ποσοστά των νέων που μπορούν να κολλήσουν ή όχι AIDS στο σχολείο μας, ισομοιράστηκαν (50% - 50% ). Αυτό γεννά αμέσως την απορία αν η άγνοια και η έλλειψη παιδείας είναι η μοναδική αιτία που αυξάνει τις πιθανότητες κάποιος να αποτελέσει φορέας ή εχθρός του AIDS…

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΙΛΑΝΕ… ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΙΛΑΝΕ… Στην ερώτηση: θα έδινες τσιγάρο σε έναν οροθετικό που στο ζητούσε απεγνωσμένα; Η πλειοψηφία απάντησε ναι…κάτι που δείχνει την έλλειψη παιδείας για την προστασία των οροθετικών. Στην ερώτηση: αν θα έκανες τατουάζ στην παραλία; Η πλειοψηφία δήλωσε ότι το σκέφτεται ή έχει ήδη δοκιμάσει, κάτι που αναπαριστά την ελλιπή ενημέρωση για τις σήριγγες ή τις βελόνες ως μέσο μόλυνσης. Στην ερώτηση που αφορούσε τα προφυλακτικά και το σάλιο, η πλειοψηφία αγνοεί ότι το σάλιο ΔΕΝ αποτελεί μέσο διάδοσης του AIDS και έδειξε ανευθυνότητα για τη σημασία της χρήσης των «σωστών» προφυλακτικών.

ΤΟ AIDS ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ…

ΘΥΜΑΤΑ AIDS Ή ΡΑΤΣΙΣΜΟΎ ;; Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι όλοι οι μαθητές ενώ έως ένα βαθμό είναι ενημερωμένοι, ο φόβος και η προκατάληψη τους κάνουν θύτες κοινωνικού ρατσισμού. Στην ερώτηση αν θα δεχόντουσαν να γίνουν άνθρωποι- πειράματα για την ανακάλυψη του φαρμάκου για το AIDS , η ευαισθησία στάθηκε άσκοπη γιατί στην πραγματικότητα αγνοούν ότι ενώ υπάρχει ήδη το αντίδοτο, οι πολιτικές σκοπιμότητες και η έλλειψη χρημάτων ( που προορίζονται για πολεμικό εξοπλισμό ) εμποδίζουν τη διάδοσή του!!!

Αν κάτι είναι που κάνει το AIDS ιό του ανθρώπου αλλά και της κοινωνίας , αυτό δεν είναι μόνο η άγνοια , είναι η κοινή πορεία της προκατάληψης και του φόβου στη σκιά των δύο φύλων… ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΟΓΛΟΥ ΠΆΡΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΡΑΝΔΖΗ ΒΑΣΩ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΥ ΑΝΝΑ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΚΑΝΤΕΡΕ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ PROJECT 3