ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ 340 - 330 π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Ο κίονας με της χορεύτριες
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Απόλλωνα
Γιώργος Τζήκας Στ’2 Τάξη Είναι ένα χάλκινο άγαλμα που βρέθηκε στην θαλασσιά του Μαραθώνα το Το άγαλμα, μεγέθους μικρότερο από το φυσιολογικού,
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
To διάστημα.
Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΔΩΡΙΕΩΝ (11ος αι πΧ) οι
Ο αυτοστεφανούμενος νέος
Επιτύμβιο άγαλμα, που θεωρείται ορόσημο στην εξέλιξη της αρχαίας ελληνικής πλαστικής και το τελευταίο της σειράς των αρχαϊκών κούρων. Σώζεται σχεδόν ακέραιο,
Γλυπτική της κλασικής περιόδου του 5ου αι. π.Χ.
ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ –ΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Εισηγητής:ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ.
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
ΒΙΡΜΑΝΙΑ: Ο Στρατοσ στην εξουσια Η δικτατορία της Βιρμανίας: Πώς και γιατί παραμένουν οι στρατιωτικοί στην εξουσία επί δεκαετίες;
Οι μέρες της εβδομάδας Πάμε!. Δευτέρ α Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκ ευή Σάββατ ο Κυριακ ή.
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
Η αιγυπτιακή εξέγερση يناير25ثورة. Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline.
Στηθείτε μπροστά από ένα καθρέπτη με τα χέρια στη μέση χαλαρά, χωρίς να τα σφίγγετε στον κορμό σας.
ΔΙΑΒΗΤΗΣ.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Κάποια μέρα το Πεντάγωνο αποφάσισε να θέσει σε εθελουσία έξοδο τρεις στρατηγούς που ήδη είχαν τα χρονάκια τους προτείνοντάς τους, ως αντιστάθμισμα,
«Αραβική Άνοιξη».
Η Ελληνική τέχνη αναπτύσσεται
Δυνάμεις: ασκήσεις στατικής
 Ο έφηβος των Αντικυθήρων είναι ένα χάλκινο άγαλμαχάλκινοάγαλμα της ελληνιστικής περιόδου, το οποίο ανελκύθηκε από ένα ναυάγιο του 1ου αιώνα π.Χ., το.
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ.
Παραμετρική αναπαράσταση συνθέτων καμπυλών
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Τρίτο Εργαστήριο Αραιά Μητρεία 22 Δεκεμβρίου 2010.
ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Αρχαϊκή Τέχνη.
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
 Βιβλιογραφία (ελληνόγλωσση, ξενόγλωσση, λίγες ηλεκτρονικές σελίδες) δύσκολη η πρόσβαση για μαθητές, λίγοι υπερσύνδεσμοι  Αρχαίες ελληνικές διάλεκτοι.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
Η ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ (800π.Χ.- 479π.Χ.).
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Καθ. Μαρία Λοϊζίδου website: &
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Οι πλανήτες ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ o Π.Δ.Σ.Ρ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΑΞΗ Δ΄
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Άγαλμα Δία - Ποσειδώνα Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ ΣΤ’
Η Νίκη της Σαμοθράκης Δημιουργήθηκε στα τέλη του 3ου - αρχές 2ου αιώνα π.Χ. (περ. στα 220 με 190 π.Χ.). Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τον καλλιτέχνη.
Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία ΙΙ (5ος - 4ος αι. π.Χ.) Ιφιγένεια Λεβέντη Τμήμα: Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Η Κληρονομιά μας Οι καταστροφές των αγαλμάτων σπουδαίων αρχαίων πολιτισμών στις εμπόλεμες περιοχές με λύπησαν πάρα πολύ. Συγκέντρωσα τις φωτογραφίες.
Η τέχνη στην κλασική εποχή ( π.Χ.)
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
Ηλιακο συστημα.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ακόντιο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Μυρτώ Παπαδοπούλου Φανή Παπαχρήστου
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.
Υπότιτλος Διάταξη τίτλου.
Υπότιτλος ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία

Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Το παιδί του Μαραθώνα, όπως ονομάστηκε, είναι εύρημα της θαλάσσιας περιοχής του Μαραθώνα. Βρίσκεται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στην Αθήνα.

Αποτελεί την πρώτη "γλυπτική" ερμηνευτική ανάρτηση. Από τα ομορφότερα χάλκινα χυτά αγάλματα των κλασικών χρόνων, που σώζεται σχεδόν ακέραιο! Αποτελεί με βεβαιότητα πρωτότυπο έργο της σχολής του Πραξιτέλη, που δείχνει όλη τη χάρη, την απαλότητα στην κίνηση και την ευλυγισία, που χαρακτηρίζουν τα έργα του μεγάλου γλύπτη

Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Η μορφή του έχει ταυτιστεί με νεαρό αθλητή, ωστόσο υπάρχει και η άλλη θεώρησή του ως Ερμή.

Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Ο έφηβος αποδίδεται όρθιος και γυμνός, ρίχνοντας το βάρος του σώματος στο αριστερό σκέλος έτσι ώστε ο κορμός να σχηματίζει μια σιγμοειδή καμπύλη. Στο υπερυψωμένο δεξί χέρι προφανώς κρατούσε αντικείμενο αδύνατο να προσδιοριστεί, ενώ το αριστερό χέρι προτάσσεται με την παράλληλη κλίση της κεφαλής σε εκείνο το σημείο.

Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος Στην πλούσια κόμη έχει στερεωθεί ταινία με κερατοειδή προεξοχή στην κορυφή του κεφαλιού.

Η ιδιάζουσα στάση και η συνολική κίνηση των άκρων και του κορμού χαρακτηρίζουν το προσωπικό ύφος του μεγάλου γλύπτη, ο οποίος επιλέγει ένα σαγηνευτικό εξωραϊσμό και μια επιμονή στη λεπτομέρεια

Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline LevelKλικ για επεξεργασία των στυλ του υποδείγματος – Δεύτερου επιπέδου – Τρίτου επιπέδου Τέταρτου επιπέδου – Πέμπτου επιπέδου Τα μάτια, ένθετα από ασβεστόλιθο και γυαλί, αποδίδουν ένα υγρό βλέμμα, έχουν εκφραστικότητα και ένταση! Οι θηλές, αν και από χαλκό, είναι κι αυτές ένθετες.

Ο Πραξιτέλης ίσως ήταν ο μοναδικός γλύπτης του 4ου αιώνα που διατήρησε το κλασικό κάλλος συνδυάζοντάς το με τον αισθησιακό παλμό μιας ασταθούς ισορροπίας και καλλίγραμμης αρχιτεκτονικής ενός κορμιού αρμονικά σχηματισμένου και επιτηδευμένα εκλεπτυσμένου!