ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ- ΠΤΕΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσηλευτών Νεφρολογίας
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑ
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
Οργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων. Ποιοι αναλαμβάνουν τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων Η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων (ΟΕΟΑ), πραγματοποιείται.
Η Πετρούπολη μέσα από τα μάτια των κατοίκων της
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Τοξοβολία με αμαξίδιο ΠΗΓΗ
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
ΖΩΓΡΑΦΟΥ Η περιοχή του Ζωγράφου έχει ανατολικά το όρος Υμηττός , το αγαπημένο βουνό των κατοίκων της Αθήνας και νοτιοδυτικά τα ποτάμια Ηριδανό και Ιλισό.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Παραολυμπιακοί αγώνες Βασιλική Μουσιώνη Ευδοκία Ντέμκα.
Εργασία για τον όμιλο Γυμναστικής Επιμελητής καθηγητής: Αθανασόπουλος Λάμπρος Θέμα εργασίας: Θετικά αθλητισμού.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Η ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΜΕ ΑΜΑΞΙΔΙΟ Εμμανουήλ Ζαχαράκης Επίκ. Καθηγητής
Κοινωφελής Απασχόληση
Η ΚΑΤΗΓΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΡΩΝ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
Το Ελληνικό συνταγματικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των παιδιών με ΕΕΑ
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Διδακτική Παραολυμπιακών Αθλημάτων
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ολυμπιακοί Αγώνες Μερόπη Χ. Δέσποινα Ζ..
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Παραολυμπιακοί Αγώνες
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Special Olympics Hellas.
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ- ΠΤΕΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΛΑΟΥΝΗ ΑΝΘΗ ΜΑΚΡΙΝΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; Ο όρος αναπηρία αναφέρεται στον περιορισμό της κοινής δραστηριότητας λόγου, έργου ή άμεσης αντίληψης λόγω σωματικής ή πνευματικής βλάβης ενός ανθρώπου. Διακρίνουμε τους σωματικά ανάπηρους και τους διανοητικά ανάπηρους. Η αναπηρία γενικά διακρίνεται σε ολική και μερική καθώς και σε σωματική και διανοητική.

ΑμεΑ ( Άτομα με Αναπηρία) Aπό έρευνες προκύπτει ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο αριθμός των ατόμων με αναπηρίες ανέρχεται σε 37 εκατομμύρια άτομα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 10% του πληθυσμού. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων με αναπηρίες, υπολογίζεται περίπου στο 1 εκατομμύριο. Επίσημη απογραφή δεν υπάρχει, τα στοιχεία στηρίζονται σε ποσοστά της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας και των επίσημων φορέων του κράτους. Στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, με βάση τα δεδομένα, κατοικούν στις μεγάλες αστικές πόλεις, δεδομένου ότι εκεί λειτουργούν Ειδικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά), Κέντρα προκατάρτισης, εργαστήρια, Υπηρεσίες Κοινωνικών Παροχών, Φορείς Πρόνοιας , Ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες , Νοσοκομεία κ.λπ..

Η οργάνωση εκπροσώπησης των Ατόμων με Αναπηρία στην ελληνική πολιτεία και κοινωνία. Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) είναι ο τριτοβάθμιος κοινωνικοσυνδικαλιστικός φορέας του αναπηρικού κινήματος στην Ελλάδα. Από την ίδρυσή της, το 1989, έως σήμερα, αγωνίζεται για την προώθηση πολιτικών που συμβάλλουν στην πλήρη συμμετοχή όλων των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνική, οικονομική, πολιτική και πολιτιστική ζωή της χώρας.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ με ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες ιδρύθηκε το 2002 και λειτουργεί σύμφωνα με τον Αθλητικό νόμο όπως και οι υπόλοιπες Αθλητικές Ομοσπονδίες στην Ελλάδα. Εκπροσωπεί όλες τις κατηγορίες αθλητών με κινητικές αναπηρίες (ακρωτηριασμός, κάκωση νωτιαίου μυελού, εγκεφαλική παράλυση κλπ), νοητική αναπηρία και αναπηρίες όρασης. Τα αθλήματα που καλλιεργεί η Ομοσπονδία είναι τα εξής: (Παραολυμπιακά) Στίβος, Κολύμβηση, Άρση βαρών σε πάγκο, Μπότσια, Ποδηλασία (δρόμου & πίστας), Γκόλμπολ, Αντισφαίριση σε αμαξίδιο, Πετοσφαίριση καθιστών, Ξιφασκία σε αμαξίδιο, Επιτραπέζια Αντισφαίριση, Ποδόσφαιρο 5Χ5, Σκοποβολή, Τζούντο, Τοξοβολία. (μη Παραολυμπιακά) Καλαθοσφαίριση για άτομα με Νοητική Αναπηρία, Χορός σε αμαξίδιο, Σκάκι τυφλών.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ

Στην προκειμένη περίπτωση διαταράχθηκε ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Στην προκειμένη περίπτωση διαταράχθηκε η ψυχική υγεία της οικογένειας. Αλλάζει άρδην η καθημερινότητα της οικογένειας. Στη συγκεκριμένη οικογένεια οι σχέσεις δεν είχαν αλλάξει κατά πολύ, αφού είχαν δεθεί ακόμη περισσότερο μετά την γέννηση του παιδιού με αναπηρία. Το οικογενειακό περιβάλλον δέχτηκε χωρίς κανένα πρόβλημα το παιδί. Αντιθέτως προσπαθούσαν να κοινωνικοποιήσουν το παιδί.

ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Αρχικά οι γονείς είχαν πάθει ένα ισχυρό σοκ. Ένιωσαν απογοήτευση και θυμό. Οι γονείς είχαν αποδεχθεί πλήρως το πρόβλημα του παιδιού τους και προσάρμοσαν τη ζωή τους στις νέες απαιτούμενες ανάγκες. Μέτα την διάγνωση της αναπηρίας, οι γονείς πάλεψαν και παλεύουν να αποκαταστήσουν την αναπηρία του παιδιού τους.

ΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ; Μετά την γέννηση του παιδιού οι σχέσεις του ζευγαριού ενδυναμώθηκαν και οι δεσμοί μεταξύ τους έγιναν πιο ισχυροί. Έως και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια γάμου, στηρίζουν ο ένας τον άλλον και αγωνίζονται για το καλύτερο του παιδιού τους.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΟ/Η ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ; Ο/Η αδελφός/η ως μεγαλύτερος/η στην αρχή ζήλευε για το λόγο ότι οι γονείς έδιναν περισσότερη σημασία στο παιδί με αναπηρία. Μετέπειτα, όμως , καθώς μεγάλωναν ο/η αδελφός/η κατανοούσε την ιδιαιτερότητα του παιδιού και προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα. Τα δύο αδέλφια, πια είναι πολύ δεμένα μεταξύ τους και ο/η μεγαλύτερος/η αδελφός/η προστατεύει και φροντίζει τον/την άλλο/η αδελφό/η.

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΟ/Η ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ; Επίσης ο/η αδελφός/η προσπαθούσε να προσαρμόζει τα παιχνίδια και τις δραστηριότητες του/της έτσι ώστε να μπορεί να συμμετέχει σε αυτά και το παιδί με αναπηρία , π.χ. επιτραπέζια και πάζλ. Όταν οι γονείς απουσίαζαν τη ευθύνη για τη φροντίδα του παιδιού με αναπηρία τη είχε ο/η μεγαλύτερος/η αδελφός/η.

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν αντιμετώπισε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα το παιδί. Αντιθέτως μάλιστα λόγω του ότι υπήρχαν στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλον και άλλα παιδιά με αναπηρία η προσαρμογή ήταν πιο εύκολη Είναι αξιόλογο να αναφερθεί ότι από την πρώτη μέρα φοίτησης στο σχολείο όλοι ήταν ενήμεροι για την ιδιαιτερότητα του παιδιού και δεν υπήρχε περιθωριοποίηση από τα άλλα παιδία, αλλά και από τους δασκάλους – καθηγητές.

Τα αυτούσια λόγια από τον γονέα και το παιδί . . . "Πάντα αντιμετωπίζω τις δυσκολίες της ζωής με θάρρος και θράσος" (παιδί) Όνειρο του γονέα : "Να αυτονομηθεί και να πάρει την ζωή στα χέρια του, πραγματοποιώντας τα όνειρα του."

ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!! Σε όλη την διάρκεια της συνέντευξης ο γονέας αλλά και το παιδί ήταν άνετοι, δεχόντουσαν κάθε ερώτηση και κάθε απορία μας. Μας εξέπληξε η θετική ματιά που έχουν για την ζωή γιατί μέσα από τα προβλήματα την απολαμβάνουν στο έπακρον. ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ