ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

Αξέχαστα... Ποιος δεν θα ήθελε να επιστρέψει στα χρόνια που:
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Σύλβια Καραιωσηφιδου Μάγδα Κουκότσικα Νικολέτα Μελισσαρίδου Ιωάννα Μηλιώτη.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα παράδοξα των καιρών μας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Η συνταγή της νεότητας!.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Μια γυναίκα φρόντιζε τον κήπο του σπιτιού της,
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αξέχαστα....
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ! Τα παιδιά από μικρή ηλικία έρχονται σε επαφή με τα βάσανα της ΖΩΗΣ και τον αγώνα της επιβίωσης. Ας δούμε πως τα βιώνουν! ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣ Ο αγώνας και η προσπάθεια έχουν σημασία, Πρέπει να ξεπερνάμε κάθε μας φοβία, Δεν είναι σωστό να εμμένουμε μόνο στις δυνατότητές μας, Αλλά να επιχειρούμε να εκμεταλλευόμαστε όλες τις αντοχές μας. Να υπερβαίνουμε κάποιες στιγμές τον εαυτό μας Και ίσως αυτό βγει προς όφελός μας. Άλλωστε το ταξίδι αξίζει και όλη του η διαδρομή Και η επίτευξη του στόχου δεν είναι μοναδική επιλογή. Αγωνιστείτε, λοιπόν, όπως μπορείτε Και να είστε σίγουροι πως κερδισμένοι εσείς θα βγείτε!!! ΕΒΙΤΑ ΧΑΛΙΟΥΛΙΑ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΗΤΑ Κάθε πρωί τα προαύλια γεμίζουν με παιδιά και τα φροντιστήρια έχουν πάρει φωτιά. Όλο αυτό το σκηνικό μάς φαίνεται πολύ φυσικό σε μια εποχή που απαιτεί γρήγορους ρυθμούς και μεγάλη γκάμα γνώσεων. Οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις στη κοινωνία γίνονται πολύ γρήγορα. Το σχολείο λοιπόν καλείται να καλύψει απαιτήσεις για όλο και περισσότερες γνώσεις, με αποτέλεσμα οι μαθητές να αναγκάζονται να ακολουθούν εξαντλητικούς ρυθμούς εντατικής μελέτης, χωρίς να διαθέτουν ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό τους. Η προσπάθειά τους έχει αρχίσει … άγχος , πίεση, διάβασμα… το μέλλον τους, τούς φαίνεται σκοτεινό ,αβέβαιο, τρομακτικό… φόβοι και συγκρούσεις… διεκδικήσεις και οράματα… ΑΓΩΝΑΣ! ΜΕΛΙΣΙΑΝΑ ΜΠΑΛΟΖΙ(ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

Γιατί Θεέ μου διάλεξες εμένα για αγγελούδι ΠΟΙΗΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΡΚΙΝΟ Γιατί Θεέ μου διάλεξες εμένα για αγγελούδι γιατί δεν έπαιρνες ένα μικρό λουλούδι… Αυτό δεν θα δεχότανε θαρρώ Αυτόν τον βίαιο ρατσισμό. Όλοι με κοιτάνε Και με νοήματα μιλάνε Δεν ξέρουν ν’ αγαπάνε…;

Εγώ είμαι μικρό Κι άρρωστο ως το εκατό Δεν μπορώ να κρατήσω τα δάκρυα μου Όταν βλέπω πως όλοι είναι μακριά μου Κάποια μέρα θα γίνω καλά Μου λέει η μαμά μου που μ’ αγαπά Εκείνη είναι η ηρωίδα της ζωής μου Που στέκεται σαν γίγαντας Στα βάθη της ψυχής μου Όλοι οι γιατροί είναι καλοί και βρίσκονται κοντά μου Μα οι φίλοι που έχω ανάγκη είναι μακριά μου

Όταν ήμουν υγιής και τρέχαμε στη σκάλα Ποτέ δεν φανταζόμουνα πως θα’ ναι η ‘’κρεμάλα’’ Κρεμάλα όχι αυτή που παίζουν οι μικροί Με μολύβι και χαρτί Μα σε αυτή που αγωνίζονται όσοι είναι δυνατοί Κάποτε ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς Και όλοι λέγανε << αυτόν να τον ακούς>>

Τώρα έχω γίνει ένα αδύναμο πλασματάκι Που του έχει καρφωθεί στην ψυχή ένα μικρό αγκαθάκι Κι έχει πάντα στο πρόσωπο του ένα απορημένο βλεμματάκι Δεν είμαι εγώ παιδί Δεν έχω εγώ φωνή …; Δεν ξέρω αν θα κερδίσω αυτή την μάχη Δεν ξέρω αν θα είμαι ο νικητής Μα μόνο ένα ξέρω Πως στο δύσκολο μονοπάτι της ζωής Υπήρξα ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ… ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ ΒΙΚΥ (ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΛΙΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ(ΓΕΛ.ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΡΗ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ) ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ Η καθημερινή ζωή είναι πολύ σκληρή, και σίγουρα χρειάζεται κουράγιο και επιμονή. Οι αγώνες που κάνεις είναι, λένε, για καλό, μα εσύ περιμένεις να δεις το λυτρωμό …δεν έρχεται! ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΤΡΗ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

Oι μαθητές του Γ.Ε.Λ της Μυκόνου, <<φωτογραφίζουν>> τις διακυμάνσεις της αγωνιζόμενης ανθρώπινης ψυχής.

ΠΡΟΥΣΙ ΡΕΤΖΙΝΑ(Γ.Ε.Λ. Μυκόνου) ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΤΙΑΝΑ ΡΑΚΟΒΙΤΣ ΠΡΟΥΣΙ ΡΕΤΖΙΝΑ(Γ.Ε.Λ. Μυκόνου)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Αγαπητή κυρία Κρόκου, Με αφορμή το βιβλίο σας "Εξάρες", το οποίο πρότεινε ο κ. Κακαβάς, διευθυντής του ΓΕΛ Βασιλικού, στην καθηγήτρια μας κ. Φραγκομανώλη την προηγούμενη χρονιά, αποφασίσαμε να σας θέσουμε κάποια ερωτήματα σχετικά με το βιβλίο σας και την εργασία σας:

Ερ: Πως αποφασίσατε να γράψετε  βιβλίο; Ήταν μια εύκολη υπόθεση; Απ: Η γραφή ήταν πάντα μέρος της ζωής μου. Από μικρό παιδί απολάμβανα τις στιγμές που έγραφα. Αρχικά ποιήματα, στίχους, σκέψεις και στη συνέχεια ιστορίες μικρές ή μεγάλες.  Ποτέ, όμως, δεν είχα τολμήσει να στείλω κάποιο πόνημά μου σε εκδοτικό οίκο. Αποκτώντας τα παιδιά μου ένοιωσα πως όφειλα να κάνω μια προσπάθεια για να μπορώ και εγώ αύριο να τα προτρέψω  να τολμήσουν για τα όνειρά τους χωρίς να φοβούνται την απόρριψη.    Η συγγραφή του εν λόγω βιβλίου ήταν αρκετά δύσκολη- ωστόσο ταυτόχρονα και αναζωογονητική- από άποψη χρόνου, καθώς γινόταν κυρίως τη νύχτα, ανάμεσα στα διαλείμματα ύπνου  που έκαναν τα μικρά μου!  

Ερ: Από τι εμπνευστήκατε την υπόθεση του βιβλίου σας; Απ: Από τις πιο δύσκολες ερωτήσεις που είχα δεχτεί αρχικά ήταν ακριβώς αυτή! Η αλήθεια είναι πως δεν είχα μπει στη διαδικασία να εστιάσω στην πηγή έμπνευσής μου. Στην πορεία κατάλαβα πως αφενός η ιδιότητά μου ως Κοινωνική Λειτουργός και οι προβληματισμοί που απορρέουν από τις καθημερινές δυσκολίες των ανθρώπων και αφετέρου η ανησυχία μου για όσα απεύχομαι να συμβούν στα παιδιά μου αποτέλεσαν τον πυρήνα της έμπνευσής μου. Ωστόσο, η πίστη μου σε ένα καλύτερο μέλλον με οδήγησε στο μήνυμα που ήθελα να περάσω μέσα από το βιβλίο μου: όσες δυσκολίες και να περάσουμε, όσα προβλήματα και αν αντιμετωπίσουμε, κάποια στιγμή θα έρθει η δικαίωση! Θα φέρουμε τις πολυπόθητες Εξάρες! Ερ: Θα σκεφτόσασταν να εκδώσετε και ένα δεύτερο  βιβλίο; Απ: Έχω ήδη γράψει το δεύτερο βιβλίο αλλά δεν γνωρίζω πότε θα εκδοθεί.

Ερ: Πως είναι μια τυπική μέρα στη δουλειά σας και τι αντίκτυπο έχει στη ζωή σας η εργασία σας; Απ: Αυτό το διάστημα έχω γονική άδεια λόγω ανατροφής των παιδιών μου. Η εργασία μου περιλαμβάνει ελέγχους σε επιχειρήσεις σχετικά με την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων έτσι ώστε το περιβάλλον και οι συνθήκες εργασίας των εργαζομένων να είναι ασφαλείς. Όταν κανείς ασχολείται με τον άνθρωπο δεν μπορεί παρά να επηρεάζεται από τα προβλήματα που βιώνει (ειδικά στην εποχή  μας που η κρίση έχει διογκώσει τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα ή έχει δημιουργήσει και καινούρια) και σίγουρα πολλά από αυτά τα ¨κουβαλάς¨ μαζί σου, στο σπίτι σου, στη ζωή σου… Παρόλα αυτά χρειάζεται να θέτονται όρια σε αυτό το ‘’κουβάλημα’’ διότι αν χάνεσαι μέσα στο πρόβλημα δεν μπορείς να βοηθήσεις ουσιαστικά.    Σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία και εύχομαι ολόψυχα η εν λόγω δραστηριότητά σας να αναδείξει στο μέλλον άξιους δημοσιογράφους! Καλή επιτυχία!! Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. (Δημοσιογραφική ομάδα ΓΕΛ Αμαρύνθου).

Οι μαθητικές ομάδες που συμμετέχουν στη δημιουργία της εφημερίδας μας, ανήκουν στα σχολεία (με αλφαβητική σειρά) : ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (υπεύθυνη καθηγήτρια: Φραγκομανώλη Σταυρούλα) ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ( υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατσαρού Βασιλική) ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ (υπεύθυνος καθηγητής: Μεταξάς Παναγιώτης)