Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
ΦΙΛΙΑ Στέλιος Μητρογιαννόπουλος, τμήμα Β1.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
2ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας Α1
Ένας μήνας… μία ζωγραφιά!
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Η Φ ι λ ί α.
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Λογοτεχνία Μέσα στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας οι μαθητές και μαθήτριες της Β1 και Β2 έγραψαν τα δικά τους χαϊκού. (ιαπωνική ποιητική φόρμα.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
Μία φανταστική βροχή… Εμπνευσμένη από το παραμύθι «Πινεζοβροχή» του μαγευτικού Παραμυθά, Ευγένιου Τριβιζά Γράφουν και δημιουργούν τα παιδιά της Α΄1 τάξης.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΕΕΕΚ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ουράνιο τόξο.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ»
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Αγαπημένο μου παιδί....
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Στίχοι: Σπύρου Λάμπρου.
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Η έμπνευση των ονομάτων τους
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Μαρία-Νικολέτα θανάσης Δ’1.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Το παραμύθι της Περσεφόνης
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″ Οι μαργαρίτες δεν ήθελαν στο λιβάδι τους την κόκκινη παπαρούνα επειδή ήταν διαφορετική. Βλέπετε ήταν κόκκινη κι όχι κατάλευκη όπως οι μαργαρίτες. Με την παρέμβαση όμως των σοφών γερο-μαργαρίτων η γλυκιά παπαρούνα έγινε αποδεχτή κι έμεινε στο λιβάδι.

Τι να είπε η παπαρούνα στις μαργαρίτες… Οι μαργαρίτες τελικά άφησαν την παπαρούνα να μείνει μαζί τους στο λιβάδι. Η παπαρούνα χάρηκε πολύ και είπε : Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και θα σας ευγνωμονώ. Θα κάνουμε μαζί παρέα και θα ακούω αυτά που θα μου λέτε. Άλλωστε κι εγώ είμαι λουλούδι σαν κι εσάς. Μ’ αρέσει ο ήλιος και η όμορφη φύση. Μ΄αρέσει να με θαυμάζουν οι άνθρωποι. Τότε οι μαργαρίτες όλες αγκάλιασαν την παπαρούνα με πολλή αγάπη και χόρεψαν χαρούμενες κάτω από τον ήλιο.

Εργάστηκαν οι μαθητές : Αγγελίνα Βρυωνίδου Μαρία Φουρλά Μαρία Ξενιτίδου Ευφημία Πρωτοπάπά Κωνσταντίνος Γεωργίου

Φίλος είναι… αυτός που δεν μας προδώνει εκείνος που μας βοηθά στις δύσκολες στιγμές Φίλος είναι… εκείνος που δεν μας πληγώνει

Φίλοι είναι αυτοί που λυπούνται όταν λυπάσαι αυτοί που σε αγαπούν με τα ελαττώματά σου Φίλοι είναι αυτοί που σε συγχωρούν όταν κάνεις λάθος

Εργάστηκαν οι μαθήτριες : Νίκολα Κωνσταντίνου Μιχαέλλα Μαυρομμάτη Αναστασία Γκράπα Κωνσταντίνα Σαββίδου

Φιλία είναι … σαν ένα άσπρο περιστέρι σαν ένα πουλί που κελαηδά σαν ένα λουλούδι που φυτρώνει σαν μια κόκκινη καρδιά

σαν μια γαλάζια θάλασσα σαν μια ροζ πεταλούδα σαν μια γαλάζια θάλασσα Φιλία είναι… σαν ένα ουράνιο τόξο σαν ένα πράσινο δέντρο

Εργάστηκαν οι μαθητές : Βαγιανός Κλεοβούλου Βασίλης Μωυσίδης Αλέξανδρος Γεωργιάδης Ευαγόρας Μάρκου

Μηνύματα που στέλνει το κείμενο Πρέπει όλους να τους αγαπάμε όπως και να είναι. Δεν έχει σημασία αν κάποιος είναι διαφορετικός. Όταν κάποιος είναι διαφορετικός, πρέπει να είμαστε φίλοι του.

Δεν πρέπει να τσακωνόμαστε και να μιλάμε άσχημα στους άλλους Είναι καλά να είμαστε όλοι αγαπημένοι Όταν έχουμε πολλούς φίλους είναι καλύτερα

Εργάστηκαν οι μαθητές : Αγγελική Λουκά Ραφαήλ Ευθυβούλου Γιώργος Βασιλείου Νικόλας- Αντρέας Κοστή Κυριακή Παπαδοπούλου Παναγιώτης Χρήστου