1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Τεχνολογιεσ εκπαιδευσησ
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Ερώτηση - 1 Ένα πρόγραμμα αποτελείται από: πλήκτρα λογισμικόδεδομένα εντολές Αρχή.
Ομάδα Φ : Τολίκας Γεώργιος Κεσόγλου Μαρίνα Καλαϊτζίδης Κλεόβουλος
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Γνωριμία με το Scratch.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Κωνσταντίνος Χαρατσής Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Εισαγωγη στο scratch.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
Γνωριμία με το λογισμικό
Scratch Α. Μπάρδης, Σ. Ξενάκη, Γ. Τρικαλιώτη “Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού” Διδακτική ενότητα: Εξισώσεις κίνησης στη Φυσική.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Εργαστήριο 9 : Scratch (Μέρος 9_Β) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Κίνηση στο Scratch.
1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. - Α.Π.Θ
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (GUI)
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
PRO BOT.
Ασφάλεια ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ δημοτικο σχολειο αγιου γεωργιου βοιωτιασ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1

Η Scratch είναι μια νέα γλώσσα προγραμματισμού οποία επιτρέπει τη δημιουργία κινούμενων σχεδίων, διαδραστικών ιστοριών και παιχνιδιών μέσα από ένα πολύ φιλικό περιβάλλον.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι το εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, η εμφάνιση των εντολών με γραφικό τρόπο ( τουβλάκια ), ο εύκολος τρόπος δημιουργίας κώδικα με την τεχνική ‘ σύρε και άφησε ’ (drag and drop) και η ταυτόχρονη εκτέλεση πολλών εντολών.

Έπειτα από έναν καταιγισμό ιδεών για την επιλογή του θέματος καταλήξαμε στην Ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες όπου η κάθε μια θα συνέθετε και από μια σκηνή της εφαρμογής 2 η ομάδα Σκηνή Δεύτερη 3 η ομάδα Σκηνή Τρίτη 4 η ομάδα Σκηνή Τέταρτη 1 η ομάδα Σκηνή Πρώτη Σύνθεση τελικής εφαρμογής

Η πρώτη ομάδα δημιούργησε το τμήμα εκείνο που αφορούσε την μόλυνση του υπολογιστή από ιό κατά τη διάρκεια κατεβάσματος ενός παιχνιδιού από το internet. Η έναρξή της γίνεται με το πάτημα του πλήκτρου 1

Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με την ανάπτυξη προγράμματος αναφορικά με τα chat rooms και τα e - mails

Η τρίτη ομάδα κατασκεύασε ένα πρόγραμμα που αφορούσε τους καλούς τρόπους συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια συνομιλιών στο διαδίκτυο

Η τέταρτη ομάδα υλοποίησε το τμήμα εκείνο της εφαρμογής σχετικά με την δημοσιοποίηση των προσωπικών δεδομένων, τους τρόπους καταγγελίας ή κλήσης προς βοήθεια στην περίπτωση εκφοβισμού καθώς και την επέμβαση των γονέων

Ασφάλεια στο διαδίκτυο ή