Υ.Π.Π. ΚΥΠΡΟΥ, 2008-09 ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Advertisements

ΝΕΡΟ Ο πλανήτης που ζούμε, η Γη, αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες θεός του νερού ήταν ο Ποσειδώνας,. ΜΑΚΡΗΣ.
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Η συγκρότηση της αθηναϊκής κοινωνίας
Γύρω στα 1100 π.Χ., οι Δωριείς ήλθαν και κατέλαβαν την περιοχή.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Πολιτευματα στην αρχαια ελλαδα
Σεισάχθεια.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Το πολίτευμα και η κοινωνία της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ
4ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: EΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ» ΤΑΞΗ Α΄ ΟΜΑΔΑ Β΄
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Από την ιστορική Ομιλία προς τους μαθητές στην Πνύκα του Γέρου του Μοριά 7/10/1838.
Αρχαία Σπάρτη.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ
Η μεγάλη κυρία της Παιδαγωγικής Μαρία Μοντεσσόρι βάσισε το εκπαιδευτικό της σύστημα στη βούληση των παιδιών να επιλέγουν ελεύθερα τη δραστηριότητα που.
Γρήγορη επανάληψη.
Υπηρεσίες Διερμηνείας Η αγορά εργασίας. Μη κατοχυρωμένο επάγγελμα Ο καθένας μπορεί να δηλώσει ότι είναι διερμηνέας Η διερμηνεία είναι ελεύθερο επάγγελμα.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΕΝΗ.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Ομιλία του Θ.Κολοκοτρώνη
Η Αθήνα γίνεται η πιο ισχυρή πόλη
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑ 1 – ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med, PhD ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Φροντιστηριακό μάθημα Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας Μιχαλίτση Λίνα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 3.1: Μορφή Γραπτού Κειμένου Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Διδάσκοντας ελκυστικά τον αρχαιοελληνικό λόγο
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Παραθέματα για επανάληψη
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
O «ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (5ος π.Χ. αιώνας)
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Η ζωή στην Αρχαία Σπάρτη
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 5ου ΑΙ. π.Χ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΤΟΙΚΟΙ ( ΕΜΠΟΡΟΙ) ΔΟΥΛΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΟΙ ΔΙΑΝΟΗΣΗ.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υ.Π.Π. ΚΥΠΡΟΥ, ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Υ.Π.Π. ΚΥΠΡΟΥ, Ασκήσεις:  Παρατηρώντας τις εικόνες που ακολουθούν, να δημιουργήσετε λεζάντα για την καθεμιά από αυτές στα Αρχαία Ελληνικά. ΝΑ χρησιμοποιήσετε φράσεις από το κείμενό σας.  Μελετώντας το κείμενο του βιβλίου σας, τις εικόνες και τις πηγές που ακολουθούν να κάνετε μια σύγκριση του εκπαιδευτικού συστήματος στην αρχαία Αθήνα με αυτό της Σπάρτης (Ποιος ήταν ο στόχος του κάθε συστήματος; Τι πολίτες ήθελε να διαμορφώσει το κάθε ένα;)

Υ.Π.Π. ΚΥΠΡΟΥ,

Η ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ « τα κούρευαν σύρριζα και τα συνήθιζαν να περπατούν ξυπόλυτα και να παίζουν, συνήθως, γυμνά. Όταν γίνονταν δώδεκα χρονών, δε φορούσαν χιτώνα, αλλά τους έδιναν ένα ιμάτιο το χρόνο· τα σώματα τους ήταν ακάθαρτα και δε χρησιμοποιούσαν ούτε λουτρά ούτε αλοιφές· κοιμούνταν όλα μαζί, χωρισμένα σε αγέλες, πάνω σε καλαμένια στρώματα που τα έφτιαχναν τα ίδια κόβοντας μόνα τους με τα χέρια, χωρίς μαχαίρι, τις κορφές από τα καλάμια που φύτρωναν στις όχθες του Ευρώτα». (Πλουτάρχου, Λυκούργος 16.. Μετάφραση Α. Πουρνάρου)

Υ.Π.Π. ΚΥΠΡΟΥ, « Ενώ ο Λυκούργος, αντί να ορίζει ο καθένας ιδιωτικά δούλους ως παιδαγωγούς, ανέθεσε σε έναν ελεύθερο άντρα να τα επιβλέπει... Του έδωσε επίσης από τους εφήβους τους μαστιγοφόρους, για να επιβάλλουν τιμωρίες όποτε χρειάζεται, ώστε να υπάρχει εκεί ταυτόχρονα μεγάλη αιδώς και πειθαρχία ». (Ξενοφώντος, Λακεδαιμονίων Πολιτεία, 2 )