Φραστικά Δεκανίκια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
Εισαγωγή στους Αλγορίθμους
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Το βιβλίο της μαύρης αλήθειας Bradley Trevor Greive (ISBN: )
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Σχεδίαση αλγορίθμων (2ο μέρος)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Γίναι ρήτορας, με δύο κλικ!...και Εσύ μπορείς να είσαι εδώ.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η περιληψη.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΣΥΝΟΛΑ.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Η Συνέντευξη(interview) Ευρωπαϊκή Πύλη για την επαγγελματική κινητικότητα Δίκτυο Eures ΕΥΑΓΓΕΛΗ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
MAΘΗΜΑ 4 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
Β’τετράμηνο, Γ’ Λυκείου, Έκφραση – Έκθεση ΕΠΑΛ Ζακύνθου.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε;
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Ορίζει και να υπολογίζει
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Τα παράδοξα των καιρών μας
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
TA ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΤΗΣ ΚΝΕ Χαρακτηριστικά φωνηέντων:
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.62-63
στοWord 5 νέοι τρόποι εργασίας Συνεργασία με οποιονδήποτε, οπουδήποτε
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φραστικά Δεκανίκια

Φραστικά Δεκανίκια - Τα Αααααα και τα Εεεεεεεε, αλλά και λέξεις χωρίς νόημα, που χρησιμοποιούμε ανάμεσα στις λέξεις μιάς ομιλίας. Χρησιμοποιούνται όταν προσπαθεί κάποιος να συγχρονίσει τη σκέψη του με την ομιλία του και όταν προσπαθεί να μετατρέψει τη σκέψη σε ομιλία.

Μπορεί, ακόμη, να είναι και οποιαδήποτε άλλη λέξη που χρησιμοποιείται επανειλημμένα και που δεν μεταφέρει κάποιο πραγματικό νόημα. Παραδείγματα: Να πούμε, Ας πούμε, Ας το πούμε έτσι, παραδείγματος χάρη, ‘Ετσι, Λοιπόν, Δηλαδή, Που λέμε, κ.α.

Η χρήση «δεκανικιών» όταν μιλούμε δεν κάνει καθόλου καλή εντύπωση στους άλλους!

Μπορεί να δείχνει: - Ασυνέχεια στη σκέψη - ‘Ελλειψη αυτοπεποίθησης - Ασυνέχεια στη σκέψη - Άγνοια του θέματος για το οποίο μιλούμε - Ακόμη και ότι δεν λέμε την αλήθεια

Λοιπόν, τι λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε εσείς ως φραστικά δεκανίκια;

Πώς μπορούμε να απαλλαγούμε απ’ αυτά;

Βήμα #1 Μιλάτε πιο αργά. * Αν μιλάτε πιο αργά, έτσι ώστε να προσαρμόσετε την ταχύτητα της ομιλίας σας στην ταχύτητα της σκέψης σας, μπορείτε να κάνετε το πρώτο βήμα για να απαλλαγείτε από τα φραστικά δεκανίκια

Μην ντροπιάζεστε! Απλώς, σταματήστε να μιλάτε

Βήμα #2 Κλείστε το στόμα σας και μην μιλάτε όταν δεν έχετε κάτι να πείτε Μάθετε να μην μιλάτε όταν η σκέψη σας έχει κενά. Διαμορφώστε τα επόμενα λόγια σας στον νου σας και μόνο τότε μιλήστε. Μιλήστε μόνο όταν χρειάζεται.

Βήμα #3 Δώστε έμφαση με τις παύσεις. * Μάθετε να διαμορφώνετε την ομιλία σας με το να ομαδοποιείτε τις λέξεις που σχηματίζουν μια ιδέα και να κάνετε μικρή παύση μετά την έκφραση της κάθε ιδέας.

Κάντε μια προσπάθεια! Θα κάνει καλό στην εικόνα σας.