Εκατομμυριούχος της Γνώσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
Πρόγραμμα μαθημάτων της Β! Τάξης
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Γυμνάσιο Παραλίας Καλαμάτας
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
“ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ” Βάτσης Γιώργος Καραπάνος Χρήστος Κόλτσης Νίκος Κωστινάς Δημήτρης.
Συνεργασιακή δράση «Γλώσσα και Μαθηματικά μέσα από τη λογοτεχνία»
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ3.
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Ε π ιθεώρηση Μαθηματικών Σεμινάρια Σε π τεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
Νέο Λύκειο & Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση νόμος 4186 & 4327 ΚΕ.ΣΥ.Π. ΧΑΝΙΩΝ 2015 Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Το ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο – Νέο Ολοήμερο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ Μια σύντομη περιήγηση! ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΤΑΣΣΗ ΤΜΗΜΑ Γ3
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκατομμυριούχος της Γνώσης Δημιουργία: Μαθητές Β’ Γυμνασίου 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ (2010-11) Χημεία Φυσική Τεχνολογία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ Πολιτισμός ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΛΩΣΣΕΣ Κουλτούρα ΓΑΛΛΙΚΑ Πριν μπορέσουμε να καταλάβουμε την αρχιτεκτονική DNA, είναι ίσως σκόπιμο να καταλάβουμε τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε. Ας κάνουμε λοιπόν μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν του Διαδικτύου, του Internet, πηγαίνοντας πίσω στις εποχές που ο Gopher ήταν μια δικτυακή επανάσταση. Η πρώτη περίοδος του Διαδικτύου χαρακτηρίστηκε από τις νέες δυνατότητες διασύνδεσης. Για τους επαγγελματίες της πληροφορικής, τους τεχνικούς που προσδοκούσαν κάθε τι το νέο, ή εποχή αυτή ήταν η χρυσή εποχή της ανακάλυψης. Για τον μέσο χρήστη όμως, το Internet εξακολουθούσε να είναι κάτι το αδιάφορο. Και πως να μην είναι? Πως να πείσεις κάποιον επιχειρηματία να χρησιμοποιήσει αυτό το νέο πράγμα, το ‘email’, όταν για να στείλει ένα μήνυμα έπρεπε να παλέψει με τις εντολές του αφιλόξενου UNIX, να γράψει τις γραμμές του μηνύματός του μία μία ή να χρησιμοποιήσει κάποιον editor όπως ο vi? Ακόμα θυμάμαι την επανάσταση που έγινε όταν ήρθε ο elm στο δίκτυο της Αριάδνης, μέσω του οποίου πρωτογνώρισα το Internet. Από χρήστες του mail αλλαξοπιστήσαμε αυθημερόν. Αλλά το γεγονός είναι πως ακόμα, ο _απλός χρήστης_ δεν ενδιαφερόταν για το Ίντερνετ. Ήταν ένα μέρος για τους τρελλαμένους δικτυόπληκτους με μεγάλα προβλήματα και τίποτα παραπάνω από ακαταλαβίστικα κατεβατά από κείμενο. Και μετά εγένετο Web, όπως λένε. Η δεύτερη μεγάλη περίοδος του Internet, και θα συμφωνήσετε μάλλον αν πούμε πως αυτή ξεκίνησε πέντε, έξι χρόνια πριν, έφερε την επανάσταση του Web και των γραφικών. Χαρακτηριζόμενη από μια αλλαγή στον τρόπο της παρουσίασης, αυτή η εποχή είναι ουσιαστικά υπεύθυνη για τον προσυλητισμό εκατομμυρίων χρηστών στο Internet. Με την χρήση των web browsers και με εκατοντάδες χιλιάδες νέες ιστοσελίδες να κάνουν την εμφάνισή τους καθημερινά, οι απλοί χρήστες άρχισαν πλέον να ενδιαφέρονται. Εδώ υπήρχε μια τεράστια, εύκολα προσβάσιμη αποθήκη πληροφοριών. Και η πλοήγηση ανάμεσα στους όγκους της πληροφορίας; Απλή. Point’n’click όπως λένε οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι. Γρήγορα, το Διαδίκτυο έγινε ‘της μόδας’. Οι διάφορες εταιρείες άρχισαν να καταλαβαίνουν την αξία που θα μπορούσε να έχει εμπορικά. Δημιούργησαν σελίδες μέσω των οποίων άρχισαν να πουλάνε τα προιόντα τους στις λίγες γενναίες ψυχές που εμπιστευόντουσαν τις πιστωτικές τους κάρτες στο –ακόμα- ανασφαλές μέσο. Όλοι ξέρουμε την ιστορία από κει και πέρα. Το Internet διείσδυσε τόσο πολύ στις ζωές μας, που είναι πλέον φυσιολογικό να δίνει κανείς το email του στην κάρτα του, είναι συνηθισμένο οι διαφημίσεις προιόντων να περιλαμβάνουν την διεύθυνση του δικτυακού τόπου της εταιρείας η οποία παράγει το προιόν. Παρ’όλη την πρόοδο όμως, το περιεχόμενο παρέμεινε στατικό, κατά κάποιον τρόπο. Ίσως με γραφικά, ίσως με εικονίτσες, αλλά εν τέλει στατικό, μονολιθικό. Οι διάφορες ιστοσελίδες, αν και περιείχαν κώδικα, ο κώδικας αυτός ήταν απλός και σχεδόν πάντα έκανε συγκεκριμένες δουλειές. Στο τέλος απλά παρήγαγε HTML. Από την οπτική γωνία του χρήστη, εκείνος απλά έκανε ‘browse’ το Web. Οι χρήστες δεν έιχαν την δυνατότητα να αλλάξουν αυτά που βλέπανε για να βολέψουν τις ανάγκες τους. Nα τα κάνουν customize, όπως ίσως να κάνανε κάποια εφαρμογή, όπως το Office, με τα δικά τους macros, τον δικό τους κώδικα, τα δικά τους φίλτρα. Πράγμα που μας φέρνει στο σήμερα, στην Τρίτη εποχή του Internet, στην οποία πιστεύω πως μπαίνουμε τώρα. Μια εποχή η οποία υποθέτω θα κρατήσει τουλάχιστον πέντε χρόνια και κατά την διάρκεια της οποίας θα αλλάξει η ίδια η έννοια του λογισμικού. Ο κόσμος θα μπορεί πλέον να ‘προγραμματίζει’ το web, να το προσαρμόζει στις προσωπικές του ανάγκες. Οι προγραμματιστές θα μπορούν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες τις οποίες διαθέτουν websites άλλων προγραμματιστών. Υπολογισμός φόρου, authentication, οτιδήποτε χρειαστεί. Είναι μια εποχή όπου η τεχνολογία πρέπει να αλλάξει έτσι ώστε το λογισμικό (software) να μπορεί να παρέχεται ως υπηρεσία (service). Η ίδια η έννοια ‘λογισμικό’ θα μεταμορφωθεί, και σίγουρα αυτό δεν μπορεί να συμβεί στο σημερινό δικτυακό περιβάλλον, που έχουμε εφαρμογές που απαρτίζονται από μονολιθικό κώδικα. Ο τρόπος με τον οποίο σκεφτόμαστε τις ιστοσελίδες θα πρέπει να αλλάξει. Και τα επόμενα τρία, τέσσερα χρόνια θα είναι πολύ σημαντικά για τους προγραμματιστές ή τους developers κάθε μορφής. Ο προσωπικός έλεγχος του κάθε χρήστη πάνω στο τι είναι για εκείνον το Internet θα αλλάξει και θα εξελιχθεί δραματικά.   Όπως βλέπετε και από την μικρή αυτή ρήση που έχω συμπεριλάβει σε αυτή τη διαφάνεια, η πολυπλοκότητα των πληροφοριακών συστημάτων συνεχώς αυξάνεται. Οι αρχιτεκτονικές τριών επιπέδων, όπως η αρχιτεκτονική Windows DNA, δημιουργήθηκαν μέσα από την ανάγκη του χώρου να περάσει σε κάτι πιο σταθερό, πιο ευέλικτο, πιο ισχυρό και πιο modular από αυτό που υπάρχει σήμερα. ΤΕΧΝΗ Εκατομμυριούχος της Γνώσης

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Βοήθεια της Τάξης 50-50 Βοήθεια του Συμμαθητή 10 Ερωτήσεις από 2 βαθμούς η καθεμία. (Για κάθε βοήθεια χάνεις 1 βαθμό) Βοήθεια της Τάξης (Ψηφίζει το ακροατήριο της τάξης.) 50-50 (Διαγράφονται δύο λάθος επιλογές.) Βοήθεια του Συμμαθητή (Ρωτάμε έναν συγκεκριμένο συμμαθητή/ια.)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ EUROVISION ΜΟΥΣΙΚΗ

ΤΕΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Ομάδα Εργασίας ΓΚΡΕΚΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΓΕΩΡΓΑΚΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΙΑΝΝΟΥΔΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΤΣΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ , ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΛΙΑΝΑ ΧΡΥΣΟΥ ΖΕΡΒΑ ΒΑΓΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΣΑΝΤΑΚΙΔΟΥ ΑΛΒΙΝΑ ΤΑΣΣΙΟΣ ΑΙΜΙΛΙΟΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ