ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ
ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ Οι μαθητές γνωρίζουν ότι σχεδόν καθημερινά θα εξετάζονται γραπτώς.
ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ Κάθε μαθητής έχει το δικό του τετράδιο στο οποίο γράφει.
ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ Η γραπτή εξέταση διαρκεί περίπου ένα τέταρτο.
ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ Η εξέταση περιλαμβάνει μία ή δύο ερωτήσεις.Η εξέταση περιλαμβάνει μία ή δύο ερωτήσεις.
ΒΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ Στη συνέχεια γίνεται η παράδοση του παρακάτω μαθήματος.
ΒΗΜΑ ΕΚΤΟ Ακολουθούν ερωτήσεις – απορίες μαθητών.
ΒΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ Στο επόμενο μάθημα παραδίδεται το γραπτό διορθωμένο και βαθμολογημένο και οι μαθητές βλέπουν τα λάθη και τις παραλείψεις τους.
ΒΗΜΑ ΟΓΔΟΟ Πολλές φορές με τη συναίνεση των μαθητών προηγείται η παράδοση του επόμενου μαθήματος. Τότε διαθέτω τον υπόλοιπο χρόνο στο γράψιμο.
ΒΗΜΑ ΕΝΑΤΟ Στο τέλος κάθε ενότητας γίνεται επανάληψη και δίνω ερωτήσεις διαφόρων ειδών (σωστού- λάθους, αντιστοίχισης κ.λ.π.).
ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ Η όλη διαδικασία συμπληρώνεται με σχεδιαγράμματα όλων των παραγράφων της διδακτέας ύλης τα οποία έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα του σχολείου μας (6 ου ΓΕΛ) μαζί με τον Δ/ντή και συνάδελφο οικονομολόγο κ. Αργυρόπουλο Ευάγγελο.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥ
ΠΡΩΤΟ Συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εξέταση σε καθημερινή βάση.
ΔΕΥΤΕΡΟ Γνωρίζοντας ότι θα γράψουν, φροντίζουν να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι.
ΤΡΙΤΟ Βλέποντας το γραπτό τους, με τις διορθώσεις, συνειδητοποιούν τυχόν προβλήματα έκφρασης και προσπαθούν να τα διορθώσουν.
ΤΕΤΑΡΤΟ Κατανοούν ότι οι παραλείψεις αφαιρούν μόρια κατά τη βαθμολόγησή τους.
ΠΕΜΠΤΟ Βλέποντας τα λάθη τους θυμούνται πιο εύκολα τη σωστή απάντηση κι έτσι αποφεύγουν τα ίδια λάθη στο μέλλον.
ΕΚΤΟ Πιστεύω ότι η μέθοδος αυτή βοηθά όλους τους τύπους μαθητών: α. τους ακουστικούς (ακούν το μάθημα κατά την παράδοση) β. τους οπτικούς (το γράφουν και το αποτυπώνουν οπτικά) γ. τους κινητικούς (με την κίνηση κατά τη γραφή.).
ΕΒΔΟΜΟ Ο καθηγητής μπορεί να έχει καλύτερη εικόνα της προόδου του μαθητή μέσα από το τετράδιο.