ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ QUIZ: Σας θυμίζουν τίποτα αυτές οι φάτσες;
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
To διάστημα.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
1 Πρώτος ήχος α΄ 2Δεύτερος ήχος β΄ 3Τρίτος ήχος γ΄ 4Τέταρτος ήχος δ΄ 5Πλάγιος του πρώτου πλ. α΄ 6Πλάγιος του δευτέρου πλ. β΄ 7 Βαρύς 8Πλάγιος του τετάρτου.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Εαρινό Εξάμηνο
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
Ευθύς και πλάγιος λόγος
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 ο : ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ Παράγραφος 4 η : ΑΝΕΡΓΙΑ Υπεύθυνοι Καθηγητές: Γαλανάκης Γιάννης & Μαλαγκονιάρη Μαρία, Οικονομολόγοι.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ενισχυτική διδασκαλία
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Ηλιακο συστημα.
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ιεραρχική σχεδίαση Καθορίζονται οι βασικές λειτουργίες σε ανώτερο επίπεδο και στη συνέχεια γίνεται διάσπαση σε όλο και μικρότερες λειτουργίες μέχρι το.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Σχήμα βαθμολόγησης Εβδομαδιαία Τεστ 2 μονάδες
ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΓΚΥΠΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΛΕΥΚΑΡΩΝ.
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Μία διδακτική π ρόταση για το μάθημα : « Αρχές οργάνωσης και διοίκησης των ε π ιχειρήσεων » ΤΣΙΟΥΚΑ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ Οι μαθητές γνωρίζουν ότι σχεδόν καθημερινά θα εξετάζονται γραπτώς.

ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ Κάθε μαθητής έχει το δικό του τετράδιο στο οποίο γράφει.

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ Η γραπτή εξέταση διαρκεί περίπου ένα τέταρτο.

ΒΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ Η εξέταση περιλαμβάνει μία ή δύο ερωτήσεις.Η εξέταση περιλαμβάνει μία ή δύο ερωτήσεις.

ΒΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ Στη συνέχεια γίνεται η παράδοση του παρακάτω μαθήματος.

ΒΗΜΑ ΕΚΤΟ Ακολουθούν ερωτήσεις – απορίες μαθητών.

ΒΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ Στο επόμενο μάθημα παραδίδεται το γραπτό διορθωμένο και βαθμολογημένο και οι μαθητές βλέπουν τα λάθη και τις παραλείψεις τους.

ΒΗΜΑ ΟΓΔΟΟ Πολλές φορές με τη συναίνεση των μαθητών προηγείται η παράδοση του επόμενου μαθήματος. Τότε διαθέτω τον υπόλοιπο χρόνο στο γράψιμο.

ΒΗΜΑ ΕΝΑΤΟ Στο τέλος κάθε ενότητας γίνεται επανάληψη και δίνω ερωτήσεις διαφόρων ειδών (σωστού- λάθους, αντιστοίχισης κ.λ.π.).

ΒΗΜΑ ΔΕΚΑΤΟ Η όλη διαδικασία συμπληρώνεται με σχεδιαγράμματα όλων των παραγράφων της διδακτέας ύλης τα οποία έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα του σχολείου μας (6 ου ΓΕΛ) μαζί με τον Δ/ντή και συνάδελφο οικονομολόγο κ. Αργυρόπουλο Ευάγγελο.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΘΟΔΟΥ

ΠΡΩΤΟ Συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εξέταση σε καθημερινή βάση.

ΔΕΥΤΕΡΟ Γνωρίζοντας ότι θα γράψουν, φροντίζουν να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι.

ΤΡΙΤΟ Βλέποντας το γραπτό τους, με τις διορθώσεις, συνειδητοποιούν τυχόν προβλήματα έκφρασης και προσπαθούν να τα διορθώσουν.

ΤΕΤΑΡΤΟ Κατανοούν ότι οι παραλείψεις αφαιρούν μόρια κατά τη βαθμολόγησή τους.

ΠΕΜΠΤΟ Βλέποντας τα λάθη τους θυμούνται πιο εύκολα τη σωστή απάντηση κι έτσι αποφεύγουν τα ίδια λάθη στο μέλλον.

ΕΚΤΟ Πιστεύω ότι η μέθοδος αυτή βοηθά όλους τους τύπους μαθητών: α. τους ακουστικούς (ακούν το μάθημα κατά την παράδοση) β. τους οπτικούς (το γράφουν και το αποτυπώνουν οπτικά) γ. τους κινητικούς (με την κίνηση κατά τη γραφή.).

ΕΒΔΟΜΟ Ο καθηγητής μπορεί να έχει καλύτερη εικόνα της προόδου του μαθητή μέσα από το τετράδιο.