ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΠΙΛΟΤΟΥ Σε μικρή απόσταση από την Πάτρα βρίσκεται η αεροπορική πτέρυγα 007 στην περιοχή της Ανδραβίδας. Την περίοδο που χτιζόταν η γέφυρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Advertisements

Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΚΟΥΙΖ 2010 ΕΥΚΟΛΟ. ΕΡΩΤΗΣΗ Ε1 Σε ποια αεροπορική «μετεμψυχώθηκαν» αυτές τις δύο?
ΠΑΡΓΑ Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε, τα μέρη που πρέπει να επισκεφθείτε,
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Από το λιμάνι της Πάτρας αποπλέουν κάθε μέρα πολλά καράβια με προορισμό την Ιταλία και κάποια για τα νησιά του Ιονίου. Όλα σχεδόν είναι τεράστια σε μέγεθος.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης
Μαθαίνω τα οχήματα Πάμε!.
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
ΜΙΡΑΝΤΑ ΝΕΣΤΟΡΑ Α3 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45)
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Λύση προβλημάτων Στην επίλυση προβλημάτων ασχολούμαστε με δύο κυρίως θέματα: 1.Ποιες είναι οι στρατηγικές υποδιαίρεσης ενός προβλήματος σε μικρότερους.
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου είναι καλωδιωτή γέφυρα που ολοκληρώθηκε το 2004 μεταξύ του Ρίου (κοντά στην Πάτρα) και του Αντιρρίου, που συνδέει την Πελοπόννησο.
ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;
 Είναι ένας βραχώδης λόφος ύψους 70 μ. από το επίπεδο της πόλης της Αθήνας.  Από τον 6 ο αι. π.Χ. άρχισαν να χτίζονται πάνω σ΄ αυτόν τα ιερά των.
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΥ???
Κινήσεις στερεών σωμάτων
Προσπάθησε να εκφράσεις με κατάλληλους αριθμούς τις θέσεις του αεροπλάνου, του ψαριού και του τζετ σκι σε σχέση με την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα αεροπλάνο.
Β 2.1 Η σύνθεση της ατμόσφαιρας, η θερμοκρασία, οι άνεμοι
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ ΑΝΤΙΡΙΟΥ 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗΣ Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου Έλενα Τασίου Ε ’ ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
ΓΕΦΥΡΕΣ … ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! Ενότητα: Κατασκευαστικά συστήματα (Δομές) ΣΤ΄ ΤΑΞΗ Eιρήνη Πετράκη Ειρήνη Μάντολε.
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Θετικοί & αρνητικοί αριθμοί
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ (ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ)
Μη γραμμικός τερματισμός γραμμής μεταφοράς
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
9.1 ΤΟ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡ ΩΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ
Άσκηση 1: Ιδιότητες των νεύρων
Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : κ.Μαυροματάκη
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
Οι μονοψήφιοι αριθμοί μονοί ζυγοί Κλικ για επόμενο.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Εργασία της μαθήτριας Άννας Μαρίας της τάξης ΣΤ
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
00
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
1Εντολή Δείξε
Τίτλος εκπαιδευτικής παρουσίασης
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
ΑΝΔΡΙΑΝΗ ΦΑΡΑΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΤΑΜΑΡΕΣΗ ΟΛΤΙΑΝΑ ΜΠΑΙΡΑΜΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΑΡΙΝΟΥ
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΠΙΛΟΤΟΥ Σε μικρή απόσταση από την Πάτρα βρίσκεται η αεροπορική πτέρυγα 007 στην περιοχή της Ανδραβίδας. Την περίοδο που χτιζόταν η γέφυρα Ρίου – Αντιρίου συχνά οι πιλότοι πετούσαν από πάνω της για να παρακολουθούν την πρόοδο που υπήρχε. Έτσι ανάλογα με το ύψος που πετούσαν την έβλεπαν και από διαφορετική απόσταση. Άλλοτε φαινόταν μεγαλύτερη και άλλοτε μικρότερη.

Ποια εντολή θα χρησιμοποιήστε στο δικό σας αεροπλάνο για να καταφέρετε να δείτε τη γέφυρα άλλοτε μεγαλύτερη και άλλοτε μικρότερη; Πολύ σωστά η εντολή είναι: για τη μορφή της γέφυρας.

Καταγράψτε τι παρατηρείτε όταν κάνετε κλικ στην εντολή. Το αεροπλάνο ανεβαίνοντας ψηλότερα η γέφυρα φαίνεται …………… άρα από το 100% του μεγέθους θα αρχίζει να μειώνεται και να φαίνεται ……………… χρησιμοποιώντας την εντολή:

Δοκιμάστε να ελέγξετε τις εντολές: Για τη μορφή της γέφυρας χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα:

Για τη μορφή του αεροπλάνου χρησιμοποιήστε τον παρακάτω κώδικα: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ… ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΛΟΤΟΣ!!!