Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
1 τεχνολογία= μηχανήματα ;;; χρειάζεται και κάτι άλλο ;;;
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Ο Πέτρος ήταν ένα πολύ καλό παιδί. Ήταν γυμνασμένος και σοβαρός. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν σε άφηνε να καταλάβεις πόσο ευαίσθητος και συναισθηματικός.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
BULLYING Σταμάτα τώρα πριν δημιουργήσεις ψυχολογικό τραύμα.Yπάρχουν πολλές μορφές BULLYING.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ειδικής Αγωγής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Τα ΑμεΑ ΚΑΠΠΑ ΙΩΑΝΝΑ ΤΜΗΜΑ:2Π1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ! Τα ΑμεΑ στο σχολείο! Τα ΑμεΑ στις συγκοινωνίες! Τα ΑμεΑ στις τράπεζες! Τα ΑμεΑ στα ξενοδοχεία!
ΑμεΑ ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΝΟΥ 2Π
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Το βίντεο ξεκινάει με ένα διαστημόπλοιο το οποίο κατευθύνεται προς την γη! Όταν καταφθάνει αφήνει στην γη μερικά γατάκια! Οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί,
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Εγκαταστάσεων.
Κυκλοφορία & Πάρκινγκ Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου Διδάσκοντες:Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Εφηβεία: Περίοδος κρίσης και εμπειριών..
Παρκαρισμα αντικανονικό πάνω σε ράμπα που δυσχεραίνει άτομα με αμαξίδιο ή ορθοστατη να περάσουν.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΚαμΑρα ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΙΑ ΝΙΚΗ ΝΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ε’1
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Ποιός κάνει λάθος;.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος Εμείς και τα ΑμεΑ Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑμεΑ στο σχολείο ΑμεΑ στο δρόμο ΑμεΑ στα Μ.Μ.Μ ΑμεΑ στον αθλητισμό

ΑμεΑ στο σχολείο Ειδικές ράμπες για την διευκόλυνση τον ΑμεΑ για την μετακίνηση τους στο προαύλιο και στους χώρους του σχολείου. Ακόμα υπάρχει ειδική τουαλέτα για να διευκολύνονται στις ανάγκες τους.

ΑμεΑ στο δρόμο Για την διευκόλυνση τον ΑμεΑ : στον δρόμο υπάρχουν ειδικές πινακίδες όπως θέσεις πάρκινγκ. βλέπουμε μπάρες για να μπορούν να ανεβαίνουν τα πεζοδρόμια. ηχητικά φανάρια για την διευκόλυνση τον ΑμεΑ να περάσουν τον δρόμο με ασφάλεια.

ΑμεΑ στα Μ.Μ.Μ ειδικές θέσεις σε όλα τα Μ.Μ.Μ ειδικές μπάρες για την είσοδο στα λεωφορεία κ ακόμα για την διευκόλυνση τον ΑμεΑ και τον ηλικιωμένων το λεωφορείο πλαγιάζει. στο μέτρο υπάρχει ανελκυστήρας ειδικά για τα ΑμεΑ. στις στάσεις του μέτρο κ του τραμ υπάρχουν κάτω στο πεζοδρόμιο ένα διαφορετικό έδαφος με εξογκώματα για να καταλαβαίνουν να μην περάσουν κ τεθούν σε κίνδυνο και ακόμα υπάρχουν ηχητικές προειδοποιήσεις για να καταλαβαίνουν ότι έρχονται οι συρμοί κ μέσα σε αυτά υπάρχει προειδοποιήσει για την επόμενη στάση.

ΑμεΑ στον αθλητισμό Όπως ξέρουμε όλοι υπάρχουν παραολυμπιακοι αγώνες για τα ΑμεΑ. Βλέπουμε τη χρησιμοποιήση ειδικών αμαξιδιων. Και ακόμα βλέπουμε το πάθος και τη θέληση που έχουνε για την ζωή και τον αθλητισμό.