Solon, qui Atheniensibus leges scripsit, dicebat neminem, dum viveret, beatum haberi posse, quod omnes ad ultimum usque diem ancipiti fortunae obnoxii.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Advertisements

Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
Δευτερεύουσες προτάσεις.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Από το βιβλίο των Ψαλμῶν: άσκηση λεξιλογίου & αντιστοίχισης desiderat et defecit anima mea in atria Domini cor meum et caro mea laudabunt Deum viventem.
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal) ----κενή γραμμή---- Όνομα Καθηγητή Τμήμα.
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α Π Ε Ρ Ι Ε Χ Ο Μ Ε Ν Α 1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 2.Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 3.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ.
Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.
1. Πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές μεταβολές (11ος-15ος αιώνας)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΕΥΑ Λάρισα 7 & 8 Απριλίου 2016 Δέσποινα Μπώκου, Αναπληρώτρια Δ/ντρια ΔΕΥΑ Λέσβου Κωνσταντίνος.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΜΙΛΗ ΚΑΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Ε2. Ποια είναι τα σκουπίδια που πετάμε πιο συχνά και από τι υλικό είναι φτιαγμένα; ΧΑΡΤΙ ΜΕΤΑΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΓΥΑΛΙ ΠΛΑΣΤΙΚΟ.
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 3826 ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ POWER POINT Διδάσκων: Παλαιγεωργίου Χρόνος1 Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ «Αρχές και Θεσμοί Δικαίου» Aναπλ. Καθηγητής Νικόλαος-Κομνηνός.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
ΠΡΟΤΑΣΗ ισορροπησ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ εργων υποδομησ
Στρατηγική Επιχειρήσεων
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
ΚΙΚΕΡΩΝ (M. Tullius Cicero)
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Αρχαϊκη ελλαδα (8-6ος αι. π.Χ.)
Το να γίνεις ευτυχισμένος
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
«Νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ» «Ευ αγωνίζεσθαι» «Ευ ζην»
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ποδηλατο και περιβαλλον
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Βασικές αρχές και διακρίσεις του ρωμαϊκού δικαίου
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
«Μια Διδακτική Πρόταση για τα Λατινικά της Β΄ Λυκείου»
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ» ΤΑΞΗ Α΄ ΤΜΗΜΑ 2ο ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Οι νόμοι τού Νεύτωνα.
Course Title | This is the slide title. Section 3 Section 4 Section 1 Section 5 Course Title | This is the slide title Heading Lorem ipsum dolor sit amet,
Αγαπημένο μου παιδί....
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Imperator –oris= αυτοκράτορας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Συμφωνία επί της ασφαλιστικής αξίας
Zweizeilige Überschrift in Arial Black 96 und Pantone 2955 C
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Solon, qui Atheniensibus leges scripsit, dicebat neminem, dum viveret, beatum haberi posse, quod omnes ad ultimum usque diem ancipiti fortunae obnoxii essent. Anaxagoras, philosophus, morte filii audita, vultu nihil immutato dixit: Sciebam me mortalem genuisse. Thales, interrogatus an facta hominum deos laterent, respondit, ne cogitata quidem. Democritus, cui pater ingentes divitias reliquerat, omne fere patrimonium suum civibus donavit, ne domesticarum rerum cura philosophiae studio avocaretur. Atheniensis –is= αθηναίος Lex –gis= νόμος Scribo, scripsi, scriptum 3= γράφω Nemo –minis= κανείς Dum= ενώ Habeor, habitus sum, haberi= θεωρούμαι Possum, potui, -, posse= μπορώ Ultimus –mi= τελευταίος Usque= συνεχώς Anceps –cipitis= αόριστος, αμφίβολος Fortuna –ae= τύχη Obnoxius –ii= εκτεθειμένος Mors –rtis= θάνατος Vultus –us= πρόσωπο Immutatus –ti= αναλλοίωτος Scio, scivi, scitum 4= ξέρω, γνωρίζω Mortalis –lis= θνητός Gigno, genui, genitum 3= γεννώ Interrogatus –ti= ερωτηθείς, όταν ρωτήθηκε Factum –ti= πράξη Lateo, latui, 2= λανθάνω την προσοχή κάποιου Respondeo, respondi, responsum 2= απαντώ Quidem= και μάλιστα Cogitatum –ti= σκέψη Ingens –ntis= τεράστιος Divitiae –arum= πλούτη Relinquo, reliqui, relictum 3= εγκαταλείπω Fere= σχεδόν Patrimonium –ii= περιουσία Civis –vis= πολίτης Dono 1= δωρίζω Domestica –ae= οικιακή (επίθετο θηλυκού γένους) Cura –ae= φροντίδα Studium –dii= προσοχή Avoco 1= αποτρέπω

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ (ΕΠΙΛΟΓΗ) Cum vita sine amicis mala sit, ratio monet amicitias comparare. Cum quae dixisset, canem vidit. Dum spiro, spero. Expecta, dum veniam. Edere oportet, ut vivas, non vivere, ut edas. Timeo ne sero pater veniat. Socrates accusatus est, quod corrumperet juventutem. Fecisti bene, quod librum misisti. Si velis, possis. Hoc primum videamus, si placet. Cum (χρονικός και αιτιολογικός σύνδεσμος)= όταν, επειδή Dum (χρονικός σύνδεσμος)= ενώ, μέχρι Ut (τελικός σύνδεσμος)= για να Ne (σύνδεσμος που δηλώνει ενδοιασμό)= μην Quod (αιτιολογικός σύνδεσμος)= επειδή Si (υποθετικός σύνδεσμος)= αν

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ : ΑΣΚΗΣΗ Hic vir maximus est, --- primum aequus est. Divide, --- regnes. --- bello vicisset, domum revertit. --- vis pacem, para bellum. Expectabant, --- omen audiretur. Ego taceo, --- non vidi nec scio. Timet, --- imperator eum puniat. --- studiosus es, tibi succedit.