Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία
Advertisements

Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Ήχος.
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
Εικόνα, Ήχος Δημήτρης Κόκκας Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής Γ.Π.Α.
Υπολογιστής και Μουσική
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΗΜΑΤΩΝ
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αναλογικά και Ψηφιακά Σήματα και Αρχές Τηλεπικοινωνιών
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια
Συμπίεση Ήχου με βάση την Αντίληψη:
ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ήχος σε δεύτερο πλάνο σε εφαρμογές πολυμέσων (εστίαση σε βίντεο) Επικέντρωση σε ψυχαγωγικές ή εκπαιδευτικές εφαρμογές (π.χ. Information.
ΗΥ430 ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημήτρης Γεωργαλίδης.
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ
Ψηφιακή Αναπαράσταση Σήματος:
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Συμπίεση Ηχου.
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΗΜΥ 007 – Τεχνολογία Πληροφορίας Διάλεξη 8
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Επικοινωνίες δεδομένων
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Βασικές Έννοιες Ψηφιοποίηση Συνεχών Σημάτων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
3ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ψηφιακές Συσκευές Επεξεργασίας Ήχου.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ Ήχος Η περιγραφή με αφήγηση χαρακτηρίζεται από τόνο και χρώμα στη φωνή Eνώ γίνεται η φωνητική.
Μονάδες μέτρησης πληροφορίας και χώρου στους Η/Υ
Ανεξάρτητα από το θέμα που διαπραγματεύεται μια εφαρμογή πολυμέσων, συνήθως χρειάζεται λεκτική ανάπτυξη, ηχητική επένδυση και οπτική υποστήριξη. Τα κείμενα.
ΨηφιοποίησηΨηφιοποίηση Οι περισσότερες μεταβολές επηρεάζονται από τον Η/Υ. Τα συστήματα μετατρέπονται ώστε να μπορούν να συνδέονται με Υπολογιστές.
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
12/01/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ Μάθημα 2: Αναπαράσταση και Αποθήκευση Ψηφιακής Πληροφορίας Διδάσκουσα:
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
ΗΜΥ 007 – Τεχνολογία Πληροφορίας Διάλεξη 8 Ηχητική Πληροφορία 19 Φεβρουαρίου, 2004 Χρυσάνθη Πρέζα, D.Sc. Επισκέπτρια Επίκουρη Καθηγήτρια TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ.
Επιβλέπων: Δρ. Γεωργιάδης Απόστολος ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ ΜΠΟΪΔΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΕΜ:955.
Ψηφιακά Δεδομένα Χαρακτηριστικό του Η/Υ αλλά και άλλων ψηφιακών συσκευών, όπως το κινητό τηλέφωνο, είναι η επεξεργασία διακριτών στοιχείων πληροφορίας,
Σύγχρονη Συγκεκριμένη & Ηλεκτρονική μουσική. Ηλεκτρονική μουσική Συγκεκριμένη μουσική Μουσική μαγνητοταινίας Ζωντανή ηλεκτρονική μουσική Βασίζονται σε.
Ήχος Ως Δομικό στοιχείο των Πολυμέσων. Ήχος  Διευκολύνει την παρακολούθηση μιας εφαρμογής Ακουστικής απόλαυσης Εντυπωσιασμός μέσω των ηχητικών εφέ 
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία Στυλιανή Πετρούδη ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
29/11/061 Ήχος Φυσικά χαρακτηριστικά του ήχου Αντίληψη του ήχου Ψηφιοποίηση ήχου MIDI Συμπίεση αρχείων ήχου Επεξεργασία ήχου Streaming Audio.
Φυσική για Μηχανικούς Ηχητικά Κύματα Εικόνα: Τα αυτιά του ανθρώπου έχουν εξελιχθεί να ακούν και να ερμηνεύουν ηχητικά κύματα ως φωνή ή ως ήχους. Κάποια.
Α. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής Οπτικοί δίσκοι (CD-ROM, DVD-ROM) Περίπτερα πληροφοριών(Kiosks) Πραγματικού χρόνου (Online) Διαδίκτυο (Internet) Κατηγορίες.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Διάλεξη 4 «Ο ήχος»
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
Τεχνική ανάλυση του οπτικοακουστικού μέσου
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ K06 Σήματα και Γραμμικά Συστήματα Οκτώβρης 2005
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Ιστότοπος προγράμματος
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΜΟΝΕΣ (DELAYS), ΗΧΟΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή

Τι είναι ο ήχος Ο ήχος είναι μηχανικά κύματα (διαταραχές στην πυκνότητά του αέρα) που αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο αυτί

βασικά χαρακτηριστικά του ήχου: Το ύψος του κύματος Η συχνότητα

Το ύψος του κύματος (amplitude) Από το ύψος του κύματος εξαρτάται η ένταση του ήχου

Η συχνότητα (frequency) Η συχνότητα του ήχου καθορίζει πόσο ψηλός ή βαθύς είναι ο ήχος Η συχνότητα του ήχου μετράται σε Hz (Hertz = φορές / δευτερόλεπτο) Το ανθρώπινο αυτί αντιλαμβάνεται ήχους από 20 – 20.000 Hz

Η δειγματοληψία (sampling) Δειγματοληψία ονομάζουμε τη διαδικασία με την οποία μετατρέπουμε ένα αναλογικό σήμα σε ψηφιακό

Χαρακτηριστικά της δειγματοληψίας Ο ρυθμός (sampling rate) δηλ. ο αριθμός των δειγμάτων / δευτερόλεπτο. (Hz) Το μέγεθος του δείγματος, δηλ. πόσα bit χρησιμοποιούμε για κάθε δείγμα Κάντε μια δοκιμή με διαφορετικές συχνότητες δειγματοληψίας εδώ

Τρόποι αποθήκευσης της μουσικής Αποθήκευση της κυματομορφής (.wav) Με τη μέθοδο αυτή κρατάμε όλους τους αριθμούς που απαιτούνται για να αναπαράγουμε το αρχικό σήμα. Για να έχουμε ποιότητα ήχου CD απαιτείται: 44.000 δείγματα / sec x 2 για στερεοφωνικό ήχο 16 bit για κάθε δείγμα Για 1 ώρα μουσικής απαιτείται: 44.000 x 2 x 60 x 60 = 316.800.000 (δείγματα) 16 bit για κάθε δείγμα = 2 byte 316.800.000 x 2 (byte) = 633.600.000 bytes ή 633,6 MByte

Τρόποι αποθήκευσης της μουσικής Musical Instrument Digital Interface (.mid) http://www.midi.org/ Αντί να αποθηκεύσουμε τον ήχο, αποθηκεύουμε τις νότες (τη χρονική διάρκεια και το ποιο όργανο τις αναπαράγει). Η μουσική αποθηκεύεται σε ελάχιστο χώρο Η ποιότητα εξαρτάται από την ποιότητα του μέσου αναπαραγωγής (synthesizer) Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε ανθρώπινη φωνή

Τρόποι αποθήκευσης της μουσικής Συμπίεση με τη μέθοδο mp3 (.mp3) Ο μεγάλος χώρος που απαιτείται για την αποθήκευση της μουσικής σε μορφή wav αποτελεί εμπόδιο στη διακίνηση της μουσικής, κάτι που η μουσική βιομηχανία (παραγωγή CD) εκμεταλλεύεται στο έπακρο. Η συμπιεσμένη μουσική μπορεί να μεταφερθεί εύκολα με φορητές συσκευές ή μέσω δικτύων. Οι μουσικοί και οι συνθέτες μπορούν να διανείμουν τη μουσική τους παρακάμπτοντας τη μουσική βιομηχανία.

Καλή ακρόαση