Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Αξιοποιώντας το ιστολόγιο (blog) στο Γυμνάσιο.
Τόποι, περιβάλλον και διαδίκτυο Η πρόταση ΤόΠΟΙ για το labs.opengov.gr Ημερίδα Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Αθήνα,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Πρακτικής και Μάθησης Το web 2.0 Σχετικά με τις έννοιες: ► Ορισμένοι ερευνητές (Wenger 1999) θεωρούν ότι η συμμετοχή σε.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ημερίδα επιμόρφωσης Φιλολόγων στις Νέες Τεχνολογίες Σχολικός Σύμβουλος Μηχανολόγων ΠΕ12 Λ. Ψαρράς Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών: Εκπόνηση ιστοσελίδας.
«Μάθε, παιδί μου, blogging:
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Γενικό Μέρος ΠΑΚΕ-Ε.Μ.Π. Ενότητα 4η Π.Χαμοσφακίδη Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2008.
Google docs Google docs forms
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Εργαλεία WEB 2.0 Blogs και WIKIS.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Σχολικό Έτος ο ΕΚ Καρδίτσας Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης “H ενδοσχολική επιμόρφωση της καρδιάς μας. Ο ένας για τον άλλο” Η χρήση του.
Ζάκυνθος 10/9/ ο Δημοτικό Σχολείο Ρίζας Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην πράξη: Δημιουργία Ιστολογίου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Η επιστήμη του Web.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Google docs Google docs forms
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Ιστολόγια (Blogs) και οι εκπαιδευτικές τους χρήσεις
A Virtual Tour of London
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο? Γιατί είναι: από τους πιο διαδεδομένους τρόπους έκφρασης στο διαδίκτυο από τους πιο διαδεδομένους τρόπους έκφρασης στο διαδίκτυο κάτι το οποίο μπορώ να εκμεταλλευτώ είτε σαν μέσο έκφρασης είτε σαν χώρο από όπου παίρνω σημαντικές πληροφορίες για πράγματα που με ενδιαφέρουν. κάτι το οποίο μπορώ να εκμεταλλευτώ είτε σαν μέσο έκφρασης είτε σαν χώρο από όπου παίρνω σημαντικές πληροφορίες για πράγματα που με ενδιαφέρουν.

Τα γενικά χαρακτηριστικά των blogs  Η αμφίδρομη επικοινωνία  Η ευκολία δημιουργίας του και η δωρεάν παροχή λογισμικού (blogging software)  Η δημιουργία μιας νέας διαδυκτιακής κοινότητας της «Μπλογκόσφαιρας» (blogosphere)  Τα blogs έχουν μεγάλη ποικιλία θεμάτων.

Εκπαιδευτικά blogs (edublogs) Τα εκπαιδευτικά blogs ή edublogs, είναι blogs ατόμων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της παραδοσιακής εκπαίδευσης, και πάρα πολλές φορές και της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης Τα εκπαιδευτικά blogs ή edublogs, είναι blogs ατόμων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της παραδοσιακής εκπαίδευσης, και πάρα πολλές φορές και της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης Aναφέρονται στη διδασκαλία στην τάξη, ή στην εκπαιδευτική πολιτική. Η συλλογή αυτών των blogs ονομάζεται edublogosphere και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ασχολούνται με αυτά καλούνται μερικές φορές edubloggers. Aναφέρονται στη διδασκαλία στην τάξη, ή στην εκπαιδευτική πολιτική. Η συλλογή αυτών των blogs ονομάζεται edublogosphere και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ασχολούνται με αυτά καλούνται μερικές φορές edubloggers.  Μερικά αξιόλογα ελληνικά blogs είναι κατά τη γνώμη μου τα παρακάτω:  Περιέχει πληθώρα θεμάτων σχετικών με σχολικά μαθήματα  Ένα blog για τη βιολογία στην εκπαίδευση  Blog με τίτλο ‘ Ας μπούμε σε μια Τάξη’  Με ενδιαφέροντα άρθρα σχετικά με την πληροφορική, την εκπαίδευση και όχι μόνο …

Πώς θα φτιάξω ένα Blog? Ιστότοποι που παρέχουν δωρεάν δημιουργία blogs Η υπηρεσία Blogger της Google:  Ο Blogger είναι ένα δωρεάν εργαλείο της Google για τη δημιουργία blogs.  Το βρίσκουμε στη διεύθυνση Καταρχήν δίνονται λεπτομερείς οδηγίες για την κατασκευή του blog και μετά ο blogger αναλαμβάνει να φιλοξενήσει δωρεάν το blog στο χώρο  Το WordPress είναι ένα σύγχρονο σύστημα διαδικτυακών δημοσιεύσεων και διαχείρισης περιεχομένου· μ’ άλλα λόγια, ένα μέσο για να φτιάξουμε έναν ιστότοπο (site) ή ιστολόγιο (blog).  Το WordPress διατίθεται δωρεάν στη σελίδα και είναι ελεύθερο λογισμικό ανοιχτού κώδικα.  Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο παρέχει την υπηρεσία αυτή από το 2008 για τη δημιουργία εκπαιδευτικών ιστολογίων.  Τα εκπαιδευτικά ιστολόγια μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην παιδαγωγική διαδικασία και να ενισχύσουν τη διδασκαλία, λόγω της διαδραστικότητας και της δυνατότητας για ομαδική εργασία που προσφέρουν.