Πεπόνι, πεπόνι! σ. 26-27 ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ
Άσκηση 1 Άσκηση 2 *Επιλογή
Άσκηση 1 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ πάνω στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα που λείπει μεσα από μερικά προτεινόμενα γράμματα.(drag and drop)(like thalassa)
Παπαγάλος Θυμίσου τι απάντησα στην Ιωάννα και τον παππού της και συμπλήρωσε με «Π, π» τα κενά. Στη συνέχεια διάβασε δυνατά τις λέξεις.
_ε_όνι, _ε_όνι. _αγωτό, _αγωτό.
Άσκηση 2 Ένας παπαγάλος εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι σωστή, ένα «μπράβο» εμφανίζεται στην οθόνη. Αν όμως η απάντηση είναι λανθασμένη, τότε ένας χαρακτηριστικός ήχος προειδοποιεί τα παιδιά. Τα παιδιά κάνουν κλικ πάνω στο κενό και γράφουν το γράμμα που λείπει ή επιλέγουν το γράμμα που λείπει μεσα από μερικά προτεινόμενα γράμματα.
Παιδιά, καθώς μιλούσε ο φίλος μου ο παπαγάλος με το γατάκι παρέλειπαν να πουν το γράμμα «π», έτσι δεν κατάλαβα τίποτα απ’ όσα είπαν. Συμπλήρωσε το γράμμα «π» για να καταλάβω τι είπαν.
Είδα ένα σ_ίτι στην _αραλία. Γατάκι Παπαγάλος _α_αγάλε μου τι είδες; Είδα ένα σ_ίτι στην _αραλία.
Γατάκι Παπαγάλος Τι άλλο είδες; Ένα _αλάτι. Ένα _αλάτι α_ό αλάτι.