Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
ΕΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
γράφτηκε από τη Νάου Χριστοδούλη
Η ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΙΤΑ ΤΗΣ ΤΑΕΙΣΟ
Το δοντάκι μου χάλασε.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Ακατάλληλο και επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Τι έπαιξα στο Λαύριο Διονύσης Σαββόπουλος.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Σ΄ ένα λεπτό θα εισέλθεις σε ένα μαγικό κόσμο … …θα γίνεις μάρτυρας ενός θαύματος.
Χριστουγεννιάτικο Κόμικ
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
 Γεια σας είμαι η Σελίνα και είμαι 12 χρονών. Πάω έκτη τάξη.Το αγαπημένα μου μάθημα είναι η Ιστορία και η Γλώσσα.Πηγαίνω στο 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης.
Ασφαλή χρήση διαδικτίου ΓεωργίακαιΈλενα. Δεν αποκαλύπτω ποτέ προσωπικές λεπτομέρειες στο διαδίκτυο Δεν αποκαλύπτω σε κανέναν, ούτε και στους καλύτερους.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ.
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 8η.
Αγαπημένο μου παιδί....
Η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται. Σύμμαχος της υγείας μου το πρωινό Το πρωινό υπάρχει από την αρχαιότητα. Στην προκλασική περίοδο ονομάζονταν και αργότερα.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ……
Βιβλιοπαρουιαση Δανάη Λάμπρου Στ’3.
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Κωνσταντίνος μπούτας Σεπτέμβριος 2015 Ε,2. Μονσεράτ Τεμπέλια Το λιοντάρι και το ποντίκι.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό Κείμενο. 1 Τι είναι σχολικός εκφοβισμός; Σχολικός εκφοβισμός είναι όταν ένα παιδί, ανεξαρτήτως ηλικίας, εκβιάζει ένα άλλο.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Αγαπημένο μου παιδί....
ΔΙΑΔIΚΤYΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Πες μου πού να πάω!! Είμαι ένα σκουπιδάκι που έχασα το δρόμο μου!
Το αγαπημένο μου μέρος Άννα-Νίκος Δ
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Το Αγαπημένο Μου Μέρος Άγγελος-Πέτρος Δ
Το Σχολειό μου.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?

 Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.  Δεν είδα το αγαπημένο μου παιδικό στην τηλεόραση.  Δεν έφαγα πρωινό !!!

 Αν δεν φάω πρωινό τότε δεν θα μπορώ να παρακολουθήσω το μάθημα γιατί δεν θα έχω ενέργεια !

 Αν δεν φάω πρωινό, τότε δεν θα καταλαβαίνω τα μαθηματικά ! Δεν θα μπορώ να βρω λύση, ούτε σε ένα πρόβλημα !

 Με ένα καλό πρωινό και ένα καλό δεκατιανο θα είμαστε πάντα πρώτοι στα μαθήματα και θα έχουμε έναν γερό οργανισμό. Και το απόγευμα θα είμαστε και πρώτοι στο παιχνίδι.