Εργασία από τους μαθητές της Γ΄1 στα πλαίσια του μαθήματος Αγωγή Ζωής με αφορμή το βιβλίοτου Μάρτιν Αγκάσι: «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
'Aριστοι σε επίδοση μαθητές και μαθήτριες κατά το Α' τετράμηνο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Δ.Δ.Ε. Β΄
Ο κόσμος στα όνειρά μας.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Δον Κιχώτης Από την Ε΄2.
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου
27 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α// ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ζωγραφική-ανάμικτα υλικά Γυμνασίου
Θέμα : « Μεταμορφώνοντας τους εαυτούς μας » Φεβρουάριος 2013 ΤΕΧΝΗ Δ΄ 1- Δ΄ 2- Δ΄ 3.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης Στ2 Τάξη
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Δ.Δ.Ε. Β΄
Click to edit Master subtitle style 6/3/2015 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
“ Εμπλουτίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με τις ΤΠΕ”
Λογοτεχνία Μέσα στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας οι μαθητές και μαθήτριες της Β1 και Β2 έγραψαν τα δικά τους χαϊκού. (ιαπωνική ποιητική φόρμα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Π.Ε.ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Αριστεύσαντες Α’ Τάξης
Μελετώ το ηλιακό σύστημα και ομορφαίνω την τάξη μου
1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης.
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
«Αισθητικές παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο του σχολείου»
Δυνατότητες του Προγράμματος HyperSnap (1/2) Το HyperSnap είναι ένα ευέλικτο και εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο σύλληψης οθόνης με ποικίλες δυνατότητες,
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Treasure island Επανεξετάζοντας τις έννοιες της σύγκρουσης και του αστικού περιβάλλοντος Έκθεση Treasure Island | Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας.
ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΚΚΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Β2(1).
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Η Γ2 τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέων Μουδανιών παρουσιάζει το πρόγραμμα: «Όταν η μυθολογία ζωντανεύει…». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε το1ο τρίμηνο.
Εργασίες των μαθητών της Γ΄3 στο κείμενο ″ Το χαρούμενο λιβάδι ″
Πάσχα Ελένη Π..
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1 ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ Μια νέα αρχή στην εξοχή.
Η γιορτή του πορτοκαλιού
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Εμπρός για το νηπιαγωγείο Σπηλίου στο Ρέθυμνο…λίγο ακόμα και..
1 ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΚΙΑΘΙΤΑΙΩΝ Βάσει των επισήμων στοιχείων του Δημοτολογίου Αβγαριάς του Δημου Ιστιαίας Αιδηψού και γενικότερα του Εθνικού Δημοτολογίου.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: «Τα επαγγέλματα όπως τα γνωρίζουμε μέσα από τις διάφορες μορφές τέχνης »
Οι εξελίξεις στον Ελληνικό κόσμο του 4ου π.Χ. αιώνα
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Η Γ΄ τάξη Πληροφορικής του 1ου ΕΠΑ.Λ Βέροιας
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
ΤΟ ΝΕΡΟ Αντρέας Στυλιανού.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Εικαστικά έργα: Σιαφάκας Σπύρος Γ4
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΝΙΚΟΛΑΣ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΝΙΚΟΛΑΣ-ΝΕΦΕΛΗ. ΔΙΑΣ.
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΤΑΞΗ Γ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
6 6 ος ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.
Μικροί αρχαιολόγοι εν δράση…
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία από τους μαθητές της Γ΄1 στα πλαίσια του μαθήματος Αγωγή Ζωής με αφορμή το βιβλίοτου Μάρτιν Αγκάσι: «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε»

Τα χέρια έχουν διάφορα σχήματα , μεγέθη και χρώματα Τα χέρια έχουν διάφορα σχήματα , μεγέθη και χρώματα. Με τα χέρια κάνουμε πολλά πράγματα.

Τα χέρια είναι για να παίζουμε Tonislav Ivanov και Θεόδωρος Σαββουρής Τα χέρια είναι για να χαιρετάμε Παντελής Χατζηθεορή και Έλενα Σάββα

Τα χέρια είναι για να ποτίζουμε Ελίνα Γιάγκου Τα χέρια είναι για να γράφουμε Αρτέμης Ροντρίγκες και Σαλώμη Σιούφτα

Τα χέρια είναι για να μαγειρεύουμε Τα χέρια είναι για να αγκαλιάζουμε Ιωάννα Μιχαήλ και Στέφανος Δημητρίου Τα χέρια είναι για να μαγειρεύουμε Ραχήλ Νικόλα και Ματθαίος Χριστοδούλου

Τα χέρια είναι για να κάνουμε κουκλοθέατρο Αντρέας Σάββα Τα χέρια είναι για να βοηθάμε τους άλλους Κυριακή Κκαϊλή

Τα χέρια είναι για να ζωγραφίζουμε Κωνσταντίνος και Ραφαέλα Λουκά Τα χέρια είναι για να τρώμε Κάλια Χατζηκωνσταντή και Δημήτρης Δημητρίου