Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Σχολικό έτος 2014- 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
 Σάββατο πρωί. Μόλις ξημέρωσε, όλα τα παιδιά στον δρόμο με τις σάκες στον ώμο έτοιμα για το σχολείο. Με την αγωνία στα μάτια τους και το τραχύ βήμα στα.
Το καλοκαίρι αρχίζει και όλοι βγαίνουν στην παραλία για τα πρώτα τους μπάνια, άραγε το καλοκαίρι τι είναι για εσάς??? Μαριλένα Δημητρά 2014.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Οι ταξιδιώτες του Β2 «….Βγαίνοντας από το σχολείο»
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Ο Δουλευτάρης και ο Ακαμάτης
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Η παρέα και το άγνωστο παιδάκι Ένα μικρό παραμυθάκι που έφτιαξαν τα πρωτάκια με αφορμή την 21 η Μαρτίου: ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη των φυλετικών.
Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Η νύχτα της 17ης Νοέμβρη 1973 Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Ε΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
Το μυρμήγκι και το Περιστέρι
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
Σ ΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ ( ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ) Μ ΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ Α ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΙΣΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Σ’ ένα βουνό της Πελοποννήσου ζούσε το ιερό ελάφι της θεάς Άρτεμης.
2. Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Νils Ηolgersson Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ ΛΑΟΥΡΑ.
Αθηνά Θεά της Σοφίας.
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Δ τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Πληροφορική
Μια εργασία των μαθητών του Γ1 τμήματος του 2ου Δημοτικού Καλαμπάκας
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Ονόματα Μαθητών 16o Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου Σχολικό έτος
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κωνσταντίνος Μακρής Γιώργος Βαρζής E1 Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Κοζάνης Σχολικό έτος

Ο Νιλς ήταν ένα τεμπέλικο παιδί, που του άρεσε να βασανίζει τα ζώα και να ταλαιπωρεί τους ανθρώπους. Μια μέρα όμως το παράκανε παίζοντας ένα άσχημο παιχνίδι σε έναν νάνο. Αυτό για να τον τιμωρήσει τον μεταμορφώνει κι εκείνο σε νάνο κι ο Νιλς βρίσκεται να ταξιδεύει με ένα κοπάδι αγριόχηνες για το Βορρά.

Άραγε θα ξαναγίνει άνθρωπος ή θα ακολουθήσει για πάντα το δρόμο της περιπλάνησης των πουλιών; Σε αυτό το γεμάτο περιπέτειες ταξίδι ο Νιλς γνωρίζει πολλά για τη φύση και για τις συνήθειες, τις δυσκολίες και τις χαρές των ζώων. Μαθαίνει να εκτιμάει και να σέβεται τις αξίες της ζωής όλων των πλασμάτων.

Το βράδι που κοιμόταν μια πονηρή αλεπού πήγε και άρπαξε μια χήνα. Όλες οι Χήνες πετάχτηκαν και φώναξαν τον Νιλς. Τότε έτρεξε να σώσει την χήνα ανέβηκε σε ένα δέντρο. Έκοψε μια φλούδα και κρεμάστηκε από το δέντρο. Χτύπησε την αλεπού στο κεφάλι. Η αλεπού έπεσε κάτω και φώναξε στην χήνα «τρέχα»! Η αλεπού έτρεχε γύρω από το δέντρο και δάγκωσε την ουρά της.

Εκεί που οι χήνες έτρωγαν, το κουνάβι και η αλεπού όρμησαν. Όλες οι χήνες τρόμαξαν και η αλεπού με τη φόρα που είχε για να τις πιάσει, έπεσε μες το ποτάμι και μόλις πήγαινε να βγει, οι χήνες της πατούσαν το κεφάλι για να μην τις ξαναπειράξει. Αλλά μόλις την άφησαν, βγήκε από το νερό και σχεδίαζε να τις πιάσει. Όμως μέχρι να το σχεδιάσει οι χήνες είχαν φύγει.