Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Advertisements

ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος Μαθηματικών Νοέμβριος 2008.
Θέματα φυσικής γυμνασίου
Φυσική A’ Λυκείου 1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης  ΣΤΟΧΟΙ να εξοικειωθούν οι μαθητές με την μελέτη της ευθύγραμμης ομαλά επιταχυνόμενης κίνησης να σχεδιάζουν και.
Ταχύτητα: το πηλίκο της μετατόπισης δια τη χρονική διάρκεια υ=Δχ/Δt
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
4.2 ΜΕΓΕΘΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Μέτρηση χρόνου – Η ακρίβεια
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Χρόνου – η Ακρίβεια Ηλ. Μαυροματίδης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ § 2.2 Άρρητοι αριθμοί (σελ. 45)
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Με το LEGO Mindstorms NXT
Kίνηση.
Παρουσίαση: Μίτσης Παναγιώτης. Η Ελένη 15 € Πώς θα σκεφτώ για να εκτιμήσω; Τι είναι περισσότερο; Τα ¾ του 240 ή τα 6/8 του 220; Αν παρατηρήσω προσεκτικά.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης.  Σωλήνας με νερό και φυσαλίδα  Μετροταινία  Χρονόμετρο  Στήριγμα για πλάγια θέση του σωλήνα ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009.
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης  ΣΤΟΧΟΙ να εξοικειωθούν οι μαθητές με την μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης να σχεδιάζουν και να επεξεργάζονται.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μήκους – Μέση Τιμή Ηλ. Μαυροματίδης
Ως τώρα ασχοληθήκαμε με τα μεγέθη Μήκος (L) Εμβαδόν (S) και Όγκο (V) Με τη μέτρηση τους μπορέσαμε να απαντήσαμε σε ερωτήματα σαν τα παρακάτω: Πόσο μακριά.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
Πειραματικός έλεγχος των νόμων του απλού εκκρεμούς Εργαστηριακή Άσκηση 7 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Ο ΧΡΌΝΟΣ 1 Σλίκα Ραφαηλία Γ’ εξάμηνο Π.Τ.Δ.Ε Α.Ε.Μ 3879 Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΜΑΤΩΝ Εργαστηριακή Άσκηση 9 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών των Ν. Αντωνίου, Π. Δημητριάδη,
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
Άσκηση 9 ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Εργο W Σταθερή δύναμη F που μετακινεί σώμα για διάστημα s (χωρίς περιστροφή). Όπου φ η γωνία που σχηματίζει η δύναμη με την μετατόπιση. Μονάδα μέτρησης.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 4 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Θέμα παρουσίασης: Ο χρόνος
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Το φαινόμενο ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ.
2Η ΕΡΓΑΣΤΙΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Η μέτρηση του ΧΡΟΝΟΥ 1. Ο Γαλιλαίος και το εκκρεμές
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Μέση και Στιγμιαία ταχύτητα κινούμενων σωμάτων   Μιλτιάδης Συμεωνίδης Φυσική Β’ Γυμνασίου Μ. Συμεωνίδης.
Ταλάντωση ελατηρίου Εργαστηριακή Άσκηση 8 Γ′ Γυμνασίου
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Ταλαντώσεις Όλες οι ερωτήσεις και οι ασκήσεις του βιβλίου.
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ηλ. Μαυροματίδης

Φ. Ε. 2: Μετρήσεις Χρόνου – η Ακρίβεια Μέτρηση χρόνου Στην 1η εικόνα είναι η ένδειξη του ρολογιού όταν μπήκες μια μέρα το πρωί στο σχολείο και η 2η εικόνα είναι η ένδειξη του ρολογιού όταν έφυγες το μεσημέρι. Πόσο χρόνο παρέμεινες στο σχολείο; ΠΡΩΙ ΜΕΣΗΜΕΡΙ Η περίοδος (χρονική διάρκεια μιας πλήρους περιστροφής) των δεικτών του ρολογιού. Σε ένα ρολόι με τρεις δείκτες σε πόσο χρονικό διάστημα κάνει μια ολόκληρη περιστροφή ο ωροδείκτης ; ο λεπτοδείκτης ; ο δευτερολεπτοδείκτης;

Εκτίμηση χρονικών διαστημάτων Στην φωτογραφία φαίνεται ο αθλητής Bolt αμέσως μετά το παγκόσμιο ρεκόρ που πέτυχε στο δρόμο των 100m. Ποια από τις παρακάτω μονάδες υπονοείται στην ένδειξη του χρονομέτρου. Α. min B. h Γ. sec Δ. years Κύκλωσε τη σωστή απάντηση.

Υπολογισμός μέσης τιμής Μια ομάδα μαθητών πραγματοποίησε 4 μετρήσεις με ψηφιακό ρολόι για το χρόνο που χρειάστηκε μια μικρή μπαταρία να κυλίσει από τη μια άκρη στην άλλη ενός ελάχιστα ανασηκωμένου θρανίου. Οι μετρήσεις σε sec είναι: 5,04 s - 4,98 s - 4,99 s - 5,02 s Υπολόγισε τη μέση τιμή των παραπάνω μετρήσεων. Να φαίνονται οι πράξεις που κάνεις. Μια ομάδα μαθητών πραγματοποίησε 5 μετρήσεις με ψηφιακό ρολόι για το χρόνο που χρειάστηκε ένα μπαλάκι του πινγκ-πονγκ να πέσει ελεύθερα στο έδαφος από ένα συγκεκριμένο ύψος . Οι μετρήσεις σε sec είναι: 0.89 s 0.90 s 0.92 s 0.88 s 0.90 s Υπολόγισε τη μέση τιμή των παραπάνω μετρήσεων. Να φαίνονται οι πράξεις που κάνεις.

Μετατροπή μονάδων (min↔s, h↔min, h-s) Να συμπληρωθούν οι παρακάτω πίνακες h 2 7,5 min 480 30 min 5 4,5 s 720 120 h 2 7 s 86400 1800

Για κάθε ένα από τα παρακάτω ζευγάρια τιμών χρόνου κύκλωσε το μεγαλύτερο Α. 6min - 240s 3,5h - 240min Γ. 12 h- 43400 s επίλυση προβλημάτων Δύο αδέλφια ο Γιάννης και η Μαρία σκέφτονται μια μέρα να πάνε με τα πόδια από το σπίτι στην πλατεία, η οποία ξέρουν ότι απέχει 2 km. Για να εκτιμήσουν το χρόνο που θα κάνουν, ο Γιάννης χρονομέτρησε πόσο χρόνο χρειάζεται η Μαρία να βαδίσει τα 100m στο στίβο του γηπέδου όπου γυμνάζονται. Ο χρόνος ήταν 1 min. Πόσο χρόνο εκτιμάς ότι θα χρειαστούν τα αδέλφια να διανύσουν την απόσταση από το σπίτι στη θάλασσα, χωρίς στάση;

Εργασία Να φτιάξουν οι μαθητές το «δικό τους» εκκρεμές. Ο κάθε μαθητής φτιάχνει στο σπίτι του ένα δικό του εκκρεμές – με κλωστή, με σπάγκο, με σκοινί – βρίσκει τρόπο να χρονομετρήσει τη διάρκεια μιας αιώρησης και επίσης βρίσκει τρόπο να μετρήσει την απόσταση από το σημείο ανάρτησης μέχρι το κέντρο βάρους. Πρέπει το μέγεθος του αντικειμένου που θα αναρτήσει να είναι όσο γίνεται μικρότερο από το μήκος του νήματος. 2. Να φτιάξουν εκκρεμές που μπορεί να «μετρά» δευτερόλεπτα Ζητείται από το μαθητή, χρησιμοποιώντας σπάγκο ή κλωστή, να φτιάξει ένα εκκρεμές μήκους 60 cm και να χρονομετρήσει την περίοδό του (τον χρόνο για μια πλήρη αιώρηση). Στη συνέχεια να φτιάξει εκκρεμές μήκους 80 cm και να μετρήσει την περίοδο και στη συνέχεια να μετρήσει την περίοδο ενός τρίτου εκκρεμούς με μήκος ενός μέτρου. Ποιο από τρία έχει περίοδο δύο δευτερολέπτων, έτσι ώστε να κάνει μία απλή αιώρηση σε ένα δευτερόλεπτο ; 3. Να ελέγξουν αν η αλλαγή βαριδίου επηρεάζει την περίοδο του εκκρεμούς Ζητείται από το μαθητή να αλλάξει το μικρό αντικείμενο που χρησιμοποίησε με ένα άλλο βαρύτερο και χωρίς να αλλάξει το μήκος του σπάγκου να μετρήσει την περίοδο. Να συγκρίνει τις τιμές των περιόδων των δύο εκκρεμών.