Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Τιμή Τιμή – Κόστος – Αξία Marketing Mix (Product-Price-Place-Promotion) Προσφορά, Ζήτηση, Σημείο Ισορροπίας Στρατηγικός και Συμβατικός Καθορισμός Ελάχιστη και Μέγιστη
Διαδικασία Τιμολόγησης Εμπορικός Στόχος και Στρατηγική Προσδιορισμός Ζήτησης Εκτίμηση Κόστους Ανάλυση Ανταγωνισμού Επιλογή Μεθόδου Τελική Επιλογή Τιμής
Στρατηγική Τιμολόγησης Οικονομική / Χαμηλών Εισοδημάτων Economy Pricing Διείσδυσης (& Προώθησης) Penetration (& Promotion) Pricing Πολυτελείας Premium / Prestige Pricing Ξαφρίσματος Skimming Pricing
Προσδιορισμός Ζήτησης Χρησιμότητα και Ικανοποίηση Αναγκών Σχέση Ζήτησης & Τιμής Ενεργός Ζήτηση και Ορθολογική Συμπεριφορά Ισορροπία Καταναλωτή Καμπύλες Ζήτησης (ατομική & αγοραία) Άλλοι Παράγοντες (προτιμήσεις, τιμές άλλων αγαθών, εισόδημα, προβλέψεις, προσδοκίες και αριθμός καταναλωτών)
Εκτίμηση Κόστους Αμοιβές Συντελεστών (συνολικά & ανά μονάδα) Συνολικό, Σταθερό, Μεταβλητό, Οριακό, Εναλλακτικό & Πρότυπο Άμεσο & Έμμεσο Κόστος Μονάδας = Σ Κόστος / Σ Ποσότητα Αναλογικός & Αφαιρετικός Διαχωρισμός Κόστους Παράλληλα Παραγόμενων Σύνθεση Κόστους
Ανάλυση Ανταγωνισμού Τέλειος Ανταγωνισμός, Μονο- & Ολιγοπώλια Ισχύς Πελατών, Προμηθευτών Τιμές σε Υφιστάμενα και Νέα Προϊόντα Στρατηγική Τοποθέτηση Ανταγωνιστών Συσχετισμός Τιμής & Χαρακτηριστικών Υποκατάστατα και Τιμή Μετακίνησης Στρατηγική Νεοεισερχόμενων
Επιλογή Μεθόδου Πόσα μου Λείπουν: Cost-Plus, Rate of Return Μέγιστο Κέρδος: Contribution Margin-Based Ζυγισμένα: Value, Market Oriented Του Κράχτη: Loss Leader, Everyday Low Pricing Ανταγωνισμού: Competition Based, Pre-Emptive Χειραγώγησης: Psychological, Optional, Captive Της Σαβούρας: Product Bundle Κλιμακωτή: Dynamic