Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Advertisements

Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Περιεχόμενα του μαθήματος Ενδεικτικά θέματα: Τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών Συστήματα και τεχνολογίες πληροφοριών για άτομα με αναπηρίες Συστήματα.
Η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Βέροιας και η συμμετοχή της σε ευρωπαϊκά προγράμματα : Δημιουργικότητα, Καινοτομία και Πειραματισμός, Ιωάννης Τροχόπουλος.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο - 21ο ΑΙΩΝΑ
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Αναλογική-Ψηφιακή Πληροφορία και Δίκτυα S. Keshav An Engineering Approach to Computer Networking.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Ανάλυση και Σχεδιασμός Π.Σ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ERASMUS IP GiMar GeoInformation and ICT in Market Research Πρόγραμμα ERASMUS από την πλευρά των φοιτητών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Ποιος είμαι Μηχ. Η/Υ Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών, 1997 Μηχ. Η/Υ Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών, 1997 MSc Information Systems Engineering, UMIST, 1998 MSc Information Systems Engineering, UMIST, 1998 PhD in Computer Science (Visualisation of 4D data) Πανεπιστήμιο Warwick, 2001 PhD in Computer Science (Visualisation of 4D data) Πανεπιστήμιο Warwick, 2001 Microsoft Games Studio (Rare), Αγγλία, Research and Development, μέχρι το 2006 (Conker: Live and Reloaded, Kameo, Perfect Dark Zero, Forza 2) Microsoft Games Studio (Rare), Αγγλία, Research and Development, μέχρι το 2006 (Conker: Live and Reloaded, Kameo, Perfect Dark Zero, Forza 2) Διδάσκων στο Τμήμα Πληροφορικής : Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού, Εικονική Πραγματικότητα, Γραφικά με Υπολογιστές, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας Διδάσκων στο Τμήμα Πληροφορικής : Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού, Εικονική Πραγματικότητα, Γραφικά με Υπολογιστές, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας

Παιχνίδια στο Πανεπιστήμιο; Γιατί μας ενδιαφέρει να δούμε τα παιχνίδια σε ακαδημαϊκό επίπεδο; Νέο μέσο ψυχαγωγίας με τεράστια απήχηση Νέο μέσο ψυχαγωγίας με τεράστια απήχηση Βιομηχανία παραγωγής που συναγωνίζεται τον κινηματογράφο σε έσοδα Βιομηχανία παραγωγής που συναγωνίζεται τον κινηματογράφο σε έσοδα Πολλά και μεγάλα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα Πολλά και μεγάλα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα Εφαρμογές στην υγεία, στρατό, κυβερνητικές και μη οργανώσεις, εκπαίδευση, μάρκετινγκ, πολιτική και θρησκευτική προπαγάνδα Εφαρμογές στην υγεία, στρατό, κυβερνητικές και μη οργανώσεις, εκπαίδευση, μάρκετινγκ, πολιτική και θρησκευτική προπαγάνδα Μορφή τέχνης του 21 ου αιώνα Μορφή τέχνης του 21 ου αιώνα Διασκεδαστικός τρόπος να μάθεις! Διασκεδαστικός τρόπος να μάθεις!

Μόνο βιντεοπαιχνίδια; Χρησιμοποιώ τον όρο βιντεοπαιχνίδια πολύ γενικά

Αντικείμενα του μάθηματος Ιστορία και εξέλιξη του ψυχαγωγικού λογισμικού Ιστορία και εξέλιξη του ψυχαγωγικού λογισμικού Η κατάσταση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σήμερα Η κατάσταση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σήμερα Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών και κοινωνικά θέματα Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών και κοινωνικά θέματα Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών Ομάδα ανάπτυξης Ομάδα ανάπτυξης Τεχνολογία Λογισμικού Τεχνολογία Λογισμικού Ανάπτυξη περιεχομένου Ανάπτυξη περιεχομένου Σύγχρονες τεχνικές γραφικών Σύγχρονες τεχνικές γραφικών

Υλικό για μελέτη «Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη», Κώστας Αναγνώστου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2009 «Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη», Κώστας Αναγνώστου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2009 Διαφάνειες του μαθήματος Διαφάνειες του μαθήματος Thinking gamer’s Blog ( Thinking gamer’s Blog ( Videogames Laboratory ( Videogames Laboratory (

Θέματα για συζήτηση/γνωριμία Πόσοι παίζουν παιχνίδια; Πόσοι παίζουν παιχνίδια; Ποιο είναι το αγαπημένο σας είδος/πλατφόρμα; Ποιο είναι το αγαπημένο σας είδος/πλατφόρμα; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα αποδεκτό μέσο ψυχαγωγίας; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα αποδεκτό μέσο ψυχαγωγίας; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα εθιστικό χάσιμο χρόνου; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα εθιστικό χάσιμο χρόνου; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι μέσο έκφρασης/τέχνης; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι μέσο έκφρασης/τέχνης; Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι διαφορές μεταξύ βιντεοπαιχνιδιών και άλλων μέσων ψυχαγωγίας; Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι διαφορές μεταξύ βιντεοπαιχνιδιών και άλλων μέσων ψυχαγωγίας;

Ερωτήσεις;